Wachtwoord vergeten?

3 van de 4
3
Poll
Vallen de Buitenaardsen voor 2012 binnen, zodat de Illuminati een reden hebben om ons de NWO op te dringen?
Ja 8
Nee 20
Geen Idee 7
welke buitenaardse wezens ? 13
Totaal Aantal Stemmen: 48
Je moet een lid zijn en ingelogd zijn om te kunnen stemmen
Buitenaardse invasie ? 
Gepost: 15 januari 2008 01:52 PM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25
monkeyman - 15 januari 2008 01:32 PM

Ultieme dreiging van buitenaf. Hebben we nu ook in de vorm van baarden die in grotten wonen, daarvoor waren het de enge Russen.

Het klinkt uiteraard maf maar dat zou je in 1999 ook gezegd hebben als je vertelde over onze nieuwe wereld NU.
Ik vind het hele 9-11 verhaal ook ultra slap, toch gelooft 99% van de bevolking erin en loopt met zijn knieen te knikken.

Het ligt perfect in de lijn enne meneer Reagan heeft ons gewaarschuwd, ken je de video niet?

Ja maar die dreiging is nergens op gebaseerd! Tenminste, in mijn beleving is er nog nooit overtuigend bewijs voor buitenaards leven geweest. Ik snap dan ook niet hoe mensen zich er überhaupt in kunnen interesseren, laat staan erin geloven en er bang voor zijn…

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 15 januari 2008 02:58 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Wacht maar tot de vliegende schotels over onze steden vliegen en laserstralen afschieten.

Het is niet alsof niemand ooit van aliens heeft gehoord, Hollywood heeft daar wel voor gezorgd wink
Iedereen zal 3 kleuren stront schijten.

Je mag zelf bepalen of ze dit gaan doen via slimme tv uitzendingen (maanlanding wink ), hologrammen of echte machines.

Ik weet dat het ongelofelijk klinkt maar tja....als het een keertje toch gaat gebeuren dan niet gelijk dichtklapen van angst, denk maar terug aan deze topic LOL

Als je een beetje kijkt naar de state of the art techniek is dit echt wel mogelijk om te doen. Ze spreken in documenten ook over wapens waarmee ze Allah boven het midden oosten willen projecteren om zo boodschappen te geven haha.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 15 januari 2008 05:59 PM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  19
Geregistreerd  2008-01-12

Marcia @, ben je er wel zo zeker van dat er mensen zijn die “het” geloven? en misschien kun je “spelen” met de mogelijkheid dat er wel “iets” is. Het woord geloven vind ik nogal zwaar aan doen. overtuiging/possibilty dat is niet zo zwaar. Wat denk je zelf van al die “geruchten/rumoers” die al zoveel jaren opduiken, Prof.Dr.JC.Jung heeft zich over dit fenomeen gebogen,en een boekje geschreven en zijn verklaring/uitleg gegeven. En al die mensen die zelf iets ervaren hebben zijn die volgens jouw dan “kiere-wiet”, en wat betreft"jouw nieuwsgierigheid” waar komt die vandaan? Daar ben ik nieuwsgierig naar.

Profiel

Gepost: 15 januari 2008 07:11 PM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  350
Geregistreerd  2007-01-02
Arminius the Terrible - 19 december 2007 11:11 AM

Een jongeman, John Lenard Walson, heeft een nieuwe manier ontdekt om de capaciteiten van een telescoop te vergroten.

Vervolgens heeft hij diverse “objecten” in de ruimte dagen en nachten lang geobserveerd en op videotape vastgelegd.

Wat hij ontdekte was vreemd en onvoorstelbaar.

Er zijn in de ruimte honderden satellieten maar wat hij vastlegde op band waren niet deze satellieten.

Lees meer: http://rense.com/general79/wdx1.htm

Big Machines Parked In Orbit - Black Ops, Star Wars Or ET?

Or All Of The Above?

Uhhmm ik vond het leuk tot ze geluiden van die “space dingen” hadden. Heb jij ooit geluid door vacuum zien gaan????

Signature 

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.”

Profiel

Gepost: 15 januari 2008 08:46 PM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
hedramoon - 15 januari 2008 05:59 PM

Marcia @, ben je er wel zo zeker van dat er mensen zijn die “het” geloven? en misschien kun je “spelen” met de mogelijkheid dat er wel “iets” is. Het woord geloven vind ik nogal zwaar aan doen. overtuiging/possibilty dat is niet zo zwaar. Wat denk je zelf van al die “geruchten/rumoers” die al zoveel jaren opduiken, Prof.Dr.JC.Jung heeft zich over dit fenomeen gebogen,en een boekje geschreven en zijn verklaring/uitleg gegeven. En al die mensen die zelf iets ervaren hebben zijn die volgens jouw dan “kiere-wiet”, en wat betreft"jouw nieuwsgierigheid” waar komt die vandaan? Daar ben ik nieuwsgierig naar.

Mijn nieuwsgierigheid komt voort uit het feit dat ik geïnteresseerd ben in de menselijke psyche en wat mensen beweegt (joehoe, psychologie studentje). Voor wat betreft het geloven in of er meer is: ik hou alle opties op buitenaards leven open, dat is ook niet wat ik verwerp. Ik weet simpelweg niet of er leven is op andere planeten, maar ik zie geen enkele reden om te stellen dat dat niet zo is, dus wie weet. Ik verwerp wél de ‘Illuminatie zijn reptielen’ theorie. Dat gaat mij veel te ver.

Tevens weiger ik mee te gaan in de mind control massa hysterie. Mocht het wel gebeuren, prima, dan gebeurt het en pis ik waarschijnlijk in mijn broek. Maar dan heb ik in elk geval niet mijn hele leven in angst doorgebracht.

Verder weet ik niet zeker of ik je vraag bevredigend beantwoord heb, want je post is niet al te duidelijk.

Signature 

Profiel

Gepost: 15 januari 2008 08:48 PM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
monkeyman - 15 januari 2008 02:58 PM

Wacht maar tot de vliegende schotels over onze steden vliegen en laserstralen afschieten.

Het is niet alsof niemand ooit van aliens heeft gehoord, Hollywood heeft daar wel voor gezorgd wink
Iedereen zal 3 kleuren stront schijten.

Je mag zelf bepalen of ze dit gaan doen via slimme tv uitzendingen (maanlanding wink ), hologrammen of echte machines.

Ik weet dat het ongelofelijk klinkt maar tja....als het een keertje toch gaat gebeuren dan niet gelijk dichtklapen van angst, denk maar terug aan deze topic LOL

Als je een beetje kijkt naar de state of the art techniek is dit echt wel mogelijk om te doen. Ze spreken in documenten ook over wapens waarmee ze Allah boven het midden oosten willen projecteren om zo boodschappen te geven haha.

Natuurlijk heeft iedereen van aliens gehoord. Ze spreken tot de verbeelding, net als God!
Simpelweg omdat we niet weten wat er buiten onze atmosfeer gebeurt.

Technologisch zal dit ook vast wel mogelijk zijn hoor, daar zou ik niet van opkijken. Sterker nog, volgens de Quantum Mechanica is ALLES mogelijk dus wat dat betreft zijn de mogelijkheden eindeloos wink

Maar dat het mogelijk is, betekent niet dat ik erin geloof. Ik vind dit te far fetched.

Signature 

Profiel

Gepost: 15 januari 2008 09:19 PM   [ Negeer ]   [ # 37 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Wat jij vindt maakt ook niks uit in dit geval, jij drukt niet op de knopjes wink
Ik moet het ook maar zien gebeuren hoor, maar als je eenmaal met deze materie bezig bent klinkt niks meer gek.

Signature 

Profiel

Gepost: 15 januari 2008 09:28 PM   [ Negeer ]   [ # 38 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
monkeyman - 15 januari 2008 09:19 PM

Wat jij vindt maakt ook niks uit in dit geval, jij drukt niet op de knopjes wink
Ik moet het ook maar zien gebeuren hoor, maar als je eenmaal met deze materie bezig bent klinkt niks meer gek.

Nou ja, voor mij maakt het wel uit. Ik bewerk namelijk dagelijks mijn eigen knopjes wink
Maar goed, als dit daadwerkelijk in the works zou zijn, zou ik er geen kont aan kunnen doen. Toch is het handig om dit gelezen te hebben. Weet ik tenminste waar ik aan toe ben when doomsday comes.

En je hebt gelijk, niets klinkt meer gek als je hier eenmaal induikt, maar ik richt me liever op de wat meer substantiële en actuelere dreigingen.

Signature 

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 01:53 PM   [ Negeer ]   [ # 39 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  19
Geregistreerd  2008-01-12

grin Bedankt voor je antwoord.

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 03:41 PM   [ Negeer ]   [ # 40 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
hedramoon - 16 januari 2008 01:53 PM

grin Bedankt voor je antwoord.

Ah, mag ik hieruit opmaken dat ik je vraag goed begrepen heb? wink
Ik wil niet overkomen als een conspiracy basher ofzo, want ik heb respect voor een ieders gedachtengoed en overtuigingen, maar het moet natuurlijk ook mogelijk blijven om dingen te verwerpen. Een topic met alleen maar replies in de trant van ‘aaahhh, wat eng, let’s hide in the bunker!’ is ook zo saai.

Signature 

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 05:49 PM   [ Negeer ]   [ # 41 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ik vind de theorie van de prettig gestoorde Britse schrijver Robert Rankin (denk Douglas Adams op een LSD tripje) die hij in een van zijn boeken gebruikte wel een aardige: Dat het leven op aarde op een andere planeet gevolgd wordt als een soort real-life soap.

Als je het mij vraagt, is er wellicht wel buitenaards leven maar die wezens kan het echt niet schelen wat wij hier allemaal lopen te mieren. Een blik op deze brok ellende en je weet al genoeg. “Laat maar zitten, daar wordt het nooit wat mee.” Ik denk dat wij zelfs niet boeiend genoeg zijn voor een real-life soap op een andere planeet. Kijk maar naar Big Brother, De Gouden Kooi en Temptation Island. Ik kan mij geen erger (non-)entertainment voorstellen confused

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 09 juli 2008 07:33 PM   [ Negeer ]   [ # 42 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  13
Geregistreerd  2007-12-07

Ja maar die dreiging is nergens op gebaseerd! Tenminste, in mijn beleving is er nog nooit overtuigend bewijs voor buitenaards leven geweest.

Oh nee toch! Niet weer.

Ik wil niet de UFOnaut gaan uithangen hier, dus laat ik mijn geblaat verder achterwege. Ik post hier een aantal dingetjes die ik persoonlijk het meest overtuigend vind qua informatie (dus nog eventjes geen shapeshiftende reptielen).

Lees http://www.disclosureproject.org

amufo.jpg
Naar aanleiding van de persconferentie van Dr. Greer (DisclosureProject) stond dit artikel in de Spits van 14 mei 2001.

Lees het Franse ‘COMETA-report’.

Kijk ’Out of the Blue‘.

Kijk ’Fastwalkers‘.

Kijk ’Black Box UFO Secrets‘.

Kijk ‘Close Encounters - Proof of Alien Contact’ (momenteel geen online alternatief, maar zeker de moeite waard!)

Zoek eens wat op over Gary McKinnon, of over Paul Hellyer (voormalig minister van defensie in Canada), of over Nick Pope (was werkzaam bij het ministerie van defensie in Groot Brittannië, begon als uitgesproken scepticus).

Kijk ook naar het interview met Dan Aykroyd over zijn filosofie met betrekking tot buitenaardsen (heerlijke vent, straight from the Ghostbusters, maar dan echt - ik zou willen dat ik zo’n buurman had ofzo waarbij ik lekker heel de avond zou kunnen koffieleuten tijdens een uiterst interessant gesprek).

Lees ook wat boeken ofzo (von Daniken & Sitchin om mee te beginnen voor de grap, dan kun je later beginnen aan David Icke).

Luister dan ook meteen naar ’Het Ware Aardverhaal‘ door Def P. en check ’In den beginne‘ door & met Bram Vermeulen (nog net voor zijn dood - http://www.vermeulenweethetbeter.nl ).

Neem er rustig de tijd voor en wees niet bang om bij twijfel internet te gebruiken voor achtergrond informatie, verificatie en extra bevestiging.

Hou alle opties open, wees sceptisch maar niet conservatief. Er zijn de laatste jaren zo veel mensen (voormalig presidenten, diverse politici, astronauten, piloten, wetenschappers, mensen die werkzaam zijn/waren bij het leger & inlichtingendiensten, etc.) naar buiten gekomen met diverse openbaringen (EN ondersteunende documentatie), dat geen enkel objectief mens de realiteit van het UFO-fenomeen nog kan ontkennen. Voor de rest? Ik weet het ook niet.

[ : 09 juli 2008 07:37 PM Dr. Who]
Profiel

Gepost: 10 juli 2008 09:24 AM   [ Negeer ]   [ # 43 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Het enige wat ik mij afvraag is waarom mensen voornamelijk negatief doen over de eventuele komst van aliens. Gaan ze ervan uit dat het mensen zijn die alles wat ze niet kennen maar afschieten of zo? Er zijn theoriën, vooral bekend geworden door Erich von Dänicken’s boek “Waren Goden Kosmonauten?”, dat aliens al eerder deze aardkloot bezocht hebben. Toendertijd ging de mensheid er met sprongen op vooruit. Wie zegt dat als ze (nog een keer) mochten komen het allemaal hel en verdoemenis zal zijn?

Ik maak me meer zorgen om de oorlogsmisdadigers Bush, Blair en Balkie hier dan buitenaardse wezens. Ik ga ervan uit dat aliens meer intelligent en dus ook beschaafder zijn dan wij aardbewoners. Daarom zou ik als ik hen was verre hier vandaan blijven. Wij gaan namelijk wel op hen schieten als ze kwamen - dat is wel duidelijk.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 10 juli 2008 09:58 AM   [ Negeer ]   [ # 44 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10
Marcia - 15 januari 2008 09:28 PM

Nou ja, voor mij maakt het wel uit. Ik bewerk namelijk dagelijks mijn eigen knopjes wink

What what what??

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 10 juli 2008 04:21 PM   [ Negeer ]   [ # 45 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Niet weer die Greer, hoe vaak moet ik nou zeggen dat die vent gek is en de boel zit op te lichten.

Signature 

Profiel

3 van de 4
3