Alle metro’s Rotterdam krijgen camera’s
Uitgegeven: 2 januari 2008 17:40
Laatst gewijzigd: 2 januari 2008 18:10
nu.nl
ROTTERDAM - De metrotoestellen in Rotterdam worden allemaal voorzien met camera’s. Dat liet directeur Pedro Peters van openbaarvervoerbedrijf RET woensdag weten in zijn nieuwjaarstoespraak. “Klanten moeten zich veilig voelen.”
Het eerste half jaar van 2008 moeten alle metro’s worden aangepast. Volgens de directeur ziet de vervoerder “veel rottigheid, graffiti, vervuiling, bekrassen van ruiten tot aan lastigvallen en geweld
De trams, bussen en metro’s in Amstrerdam rijden al jaren met camera’s. Niet dat dit erg effectief is maar het is het gevoel dat de reiziger erbij heeft van veiligheid zegt men. Ook de perrons van de metro hebben camera’s, de perrons van tram en bus op het centraal-station, ook camera’s.
De camera’s van tegenwoordig lijken heel erg veel op lantaarnpalen, ze geven alleen nooit licht.
Maar hoezo proeftuin NWO?
werd er in rotjeknor ook niet een systeem aangelegd om alle kentekends te registreren en controleren? zodat de wanbetalers van boetes, onverzekerde autos en ander gespuis tegen de lamp (of beter gezegd camera) zou lopen???
vast, maar wat heb je nou aan een gemeentebestuur dat, in plaats van te ijveren voor de groei van het eigen volk, het laat uitsterven. Ze moeten daarom nu genoegen nemen met idioten uit andere landen. Ze vinden ook nog dat je voor hun onkunde moet betalen, maar mensenrechten gelden ook voor het eigen volk. volgens mij kunnen ze beter in andere landen belasting gaan heffen.wat een bestuur zeg, dat ze zo’n hekel hebben aan het eigen volk dat had ik niet verwacht.
Lugtigheid, ben jij van de neo-nazi’s, een facist, nationalist, knettergek of zit ik nu te antwoorden op een bot ze reactie?
Ik lees dit verhaal keer op keer en het slaat nergens op. En weetje waarom? Het is niet lucratief. Je kunt je bevolking veel beter het idee geven dat ze vrij zijn. Laat ze lekker denken dat ze vrij zijn in die gouden kooi van je. Daar verdien je geld aan. En geld is macht. Geen koning zonder volk, geen slavendrijver zonder slaven.
Echt, je moet dat maffe wereldbeeld van je eens goed overdenken want zo ben je voor de verkeerde dingen bang en op je hoede.
Lugtigheid, ben jij van de neo-nazi’s, een facist, nationalist, knettergek of zit ik nu te antwoorden op een bot ze reactie?
Ik lees dit verhaal keer op keer en het slaat nergens op. En weetje waarom? Het is niet lucratief. Je kunt je bevolking veel beter het idee geven dat ze vrij zijn. Laat ze lekker denken dat ze vrij zijn in die gouden kooi van je. Daar verdien je geld aan. En geld is macht. Geen koning zonder volk, geen slavendrijver zonder slaven.
Echt, je moet dat maffe wereldbeeld van je eens goed overdenken want zo ben je voor de verkeerde dingen bang en op je hoede.
welnee, maar zo wordt je hier behandelt als ze je niet goed genoeg vinden, kijk ik heb lang geleden een fataal verkeersongeluk gehad. in dijkzigt was er een bekwame dokter die mij weer snel op de been had en binnen drie maanden kregen mijn ouders mij terug met de mededeling “hij doet ‘t weer” ik had allen geen enkel idee en zakte telkens weg. Ik dacht dat er niets aan de hand was, want anders zou ik er toch iets van moeten merken. maar het is nog steeds zo erg dat ik moeilijkheden met lopen heb. en ik interpreteer dingen vaak anders.
welnee, maar zo wordt je hier behandelt als ze je niet goed genoeg vinden, kijk ik heb lang geleden een fataal verkeersongeluk gehad. in dijkzigt was er een bekwame dokter die mij weer snel op de been had en binnen drie maanden kregen mijn ouders mij terug met de mededeling “hij doet ‘t weer” ik had allen geen enkel idee en zakte telkens weg. Ik dacht dat er niets aan de hand was, want anders zou ik er toch iets van moeten merken. maar het is nog steeds zo erg dat ik moeilijkheden met lopen heb. en ik interpreteer dingen vaak anders.
ja en dan loop je wat moeilijk, omdat je geraamte wat ontzet is, en de rest gaat ook niet zo goed omdat de synchronisatie is ontregelt. maar je bent dan al zover weg dat je er niets van doorhebt.
ja en dan loop je wat moeilijk, omdat je geraamte wat ontzet is, en de rest gaat ook niet zo goed omdat de synchronisatie is ontregelt. maar je bent dan al zover weg dat je er niets van doorhebt.
voor de mensen die Geenstijl wel eens gevolgd hebben; onze eigenste Zapruder-Kouwes hiero behalve de leestekens dan
en voor je het weet dan heeft het stadsbestuur al zoveel mensen van het eigen volk laten steriliseren dat ze genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen, want het eigen volk sterft uit.
en voor je het weet dan heeft het stadsbestuur al zoveel mensen van het eigen volk laten steriliseren dat ze genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen, want het eigen volk sterft uit.