Wachtwoord vergeten?

1 van de 9
1
Rotterdam, het proefkonijn van de nwo
Gepost: 02 januari 2008 08:12 PM   [ Negeer ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357
Geregistreerd  2007-06-15

Na de OV jaarkaart

Alle metro’s Rotterdam krijgen camera’s
Uitgegeven: 2 januari 2008 17:40
Laatst gewijzigd: 2 januari 2008 18:10
nu.nl

ROTTERDAM - De metrotoestellen in Rotterdam worden allemaal voorzien met camera’s. Dat liet directeur Pedro Peters van openbaarvervoerbedrijf RET woensdag weten in zijn nieuwjaarstoespraak. “Klanten moeten zich veilig voelen.”

Het eerste half jaar van 2008 moeten alle metro’s worden aangepast. Volgens de directeur ziet de vervoerder “veel rottigheid, graffiti, vervuiling, bekrassen van ruiten tot aan lastigvallen en geweld

Signature 

“Banking establishments are more dangerous than standing armies” Thomas Jefferson

Lanyard

Profiel

Gepost: 02 januari 2008 11:14 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  176
Geregistreerd  2006-12-30

De trams, bussen en metro’s in Amstrerdam rijden al jaren met camera’s. Niet dat dit erg effectief is maar het is het gevoel dat de reiziger erbij heeft van veiligheid zegt men. Ook de perrons van de metro hebben camera’s, de perrons van tram en bus op het centraal-station, ook camera’s.
De camera’s van tegenwoordig lijken heel erg veel op lantaarnpalen, ze geven alleen nooit licht.
Maar hoezo proeftuin NWO?

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 12:50 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  579
Geregistreerd  2007-03-06

werd er in rotjeknor ook niet een systeem aangelegd om alle kentekends te registreren en controleren? zodat de wanbetalers van boetes, onverzekerde autos en ander gespuis tegen de lamp (of beter gezegd camera) zou lopen???

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 01:22 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Geregistreerd  2007-09-06

Hoezo veilig voelen?

Dus je wordt nog steeds beroofd maar je voelt je tenminste veiliger?

Signature 
Profiel

Gepost: 03 januari 2008 01:28 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

vast, maar wat heb je nou aan een gemeentebestuur dat, in plaats van te ijveren voor de groei van het eigen volk, het laat uitsterven. Ze moeten daarom nu genoegen nemen met idioten uit andere landen. Ze vinden ook nog dat je voor hun onkunde moet betalen, maar mensenrechten gelden ook voor het eigen volk. volgens mij kunnen ze beter in andere landen belasting gaan heffen.wat een bestuur zeg, dat ze zo’n hekel hebben aan het eigen volk dat had ik niet verwacht.

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 02:55 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  400
Geregistreerd  2007-03-05

Lugtigheid, ben jij van de neo-nazi’s, een facist, nationalist, knettergek of zit ik nu te antwoorden op een bot ze reactie?
Ik lees dit verhaal keer op keer en het slaat nergens op. En weetje waarom? Het is niet lucratief. Je kunt je bevolking veel beter het idee geven dat ze vrij zijn. Laat ze lekker denken dat ze vrij zijn in die gouden kooi van je. Daar verdien je geld aan. En geld is macht. Geen koning zonder volk, geen slavendrijver zonder slaven.

Echt, je moet dat maffe wereldbeeld van je eens goed overdenken want zo ben je voor de verkeerde dingen bang en op je hoede.

Signature 

Handen omhoog! Dit is een hypotheek!

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 01:54 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124
Geregistreerd  2007-02-27
merethan - 03 januari 2008 02:55 AM

Lugtigheid, ben jij van de neo-nazi’s, een facist, nationalist, knettergek of zit ik nu te antwoorden op een bot ze reactie?
Ik lees dit verhaal keer op keer en het slaat nergens op. En weetje waarom? Het is niet lucratief. Je kunt je bevolking veel beter het idee geven dat ze vrij zijn. Laat ze lekker denken dat ze vrij zijn in die gouden kooi van je. Daar verdien je geld aan. En geld is macht. Geen koning zonder volk, geen slavendrijver zonder slaven.

Echt, je moet dat maffe wereldbeeld van je eens goed overdenken want zo ben je voor de verkeerde dingen bang en op je hoede.

Hij is al wereldberoemd bij Billy cheese

Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 06 januari 2008 09:56 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

welnee, maar zo wordt je hier behandelt als ze je niet goed genoeg vinden, kijk ik heb lang geleden een fataal verkeersongeluk gehad. in dijkzigt was er een bekwame dokter die mij weer snel op de been had en binnen drie maanden kregen mijn ouders mij terug met de mededeling “hij doet ‘t weer” ik had allen geen enkel idee en zakte telkens weg.  Ik dacht dat er niets aan de hand was, want anders zou ik er toch iets van moeten merken. maar het is nog steeds zo erg dat ik moeilijkheden met lopen heb. en ik interpreteer dingen vaak anders.

Profiel

Gepost: 08 januari 2008 10:29 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25
Lugtigheid - 06 januari 2008 09:56 PM

welnee, maar zo wordt je hier behandelt als ze je niet goed genoeg vinden, kijk ik heb lang geleden een fataal verkeersongeluk gehad. in dijkzigt was er een bekwame dokter die mij weer snel op de been had en binnen drie maanden kregen mijn ouders mij terug met de mededeling “hij doet ‘t weer” ik had allen geen enkel idee en zakte telkens weg.  Ik dacht dat er niets aan de hand was, want anders zou ik er toch iets van moeten merken. maar het is nog steeds zo erg dat ik moeilijkheden met lopen heb. en ik interpreteer dingen vaak anders.

Dat verklaart wel een heleboel.

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 09 januari 2008 10:10 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  633
Geregistreerd  2007-01-05
Marcia - 08 januari 2008 10:29 PM

We zijn in gesprek met gene zijde, beetje respect rasberry

Signature 

“You can’t make somebody understand something if their salary depends upon them not understanding it.”

Profiel

Gepost: 09 januari 2008 11:35 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Robbertjan - 09 januari 2008 10:10 AM

Marcia - 08 januari 2008 10:29 PM

We zijn in gesprek met gene zijde, beetje respect rasberry

Mijn excuses, swami RJ.

Signature 

Profiel

Gepost: 09 januari 2008 07:27 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ja en dan loop je wat moeilijk, omdat je geraamte wat ontzet is, en de rest gaat ook niet zo goed omdat de synchronisatie is ontregelt. maar je bent dan al zover weg dat je er niets van doorhebt.

Profiel

Gepost: 10 januari 2008 12:12 AM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
Geregistreerd  2007-01-03
Lugtigheid - 09 januari 2008 07:27 PM

ja en dan loop je wat moeilijk, omdat je geraamte wat ontzet is, en de rest gaat ook niet zo goed omdat de synchronisatie is ontregelt. maar je bent dan al zover weg dat je er niets van doorhebt.

voor de mensen die Geenstijl wel eens gevolgd hebben; onze eigenste Zapruder-Kouwes hiero wink behalve de leestekens dan

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 11 januari 2008 07:38 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

en voor je het weet dan heeft het stadsbestuur al zoveel mensen van het eigen volk laten steriliseren dat ze genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen, want het eigen volk sterft uit.

Profiel

Gepost: 11 januari 2008 09:00 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Lugtigheid - 11 januari 2008 07:38 PM

en voor je het weet dan heeft het stadsbestuur al zoveel mensen van het eigen volk laten steriliseren dat ze genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen, want het eigen volk sterft uit.

Juist! Eigen volk eerst!

Signature 

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 01:35 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Geregistreerd  2007-09-06

Definieer “eigen volk” en dan blijft alleen Lughtigkeit over (sp?).  cool grin

Signature 
Profiel