Wachtwoord vergeten?

8 van de 9
8
Rotterdam, het proefkonijn van de nwo
Gepost: 14 januari 2010 01:36 AM   [ Negeer ]   [ # 106 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

oja, en ik heb volgende week een hoorzitting over de ex-huisarts, die mij geen goede medicijnen kon geven en toen had ik mijn ziektenkostenverzekering opgezegd. Ik ben een gereanimeerde verongelukte en ik lag halfdood op bed met een spasties klauwtje (hersenverlamming) en als de huisarts je dan geen goede medicijnen kan geven, dan is hij niet nodig. Hij luisterde teveel naar het gezeur van mijn moeder, ik werd er helemaal introvert van (van dat gezeur)

Profiel

Gepost: 26 januari 2010 02:21 AM   [ Negeer ]   [ # 107 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik ben er geweesd, en een meisje vroeg of ik aan haar wilde voelen, maar daar reageerde ik niet op, wat ik had weldoor dat ze een reaktie probeerden uit te lokken. dat was wel gelukt ze zeiden “dat is toch dom” en toen zei ik “dommer dan te ijveren voor het eigen volk en er zoveel te hebben laten steriliseren dat het eigen volk uitsterft” en dat is alles pretender ze verbeelden zich maar wat daar hebben jullie ook last van

Profiel

Gepost: 18 februari 2010 12:10 AM   [ Negeer ]   [ # 108 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik woon in Rotterdam, en in plaats van te ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk, hebben ze er al zoveel laten steriliseren dat het eigen volk uitsterft, moet je daarvoor nou zonodig belasting betalen, ze hebben hun toch ook geboren laten worden?? Ik heb lang geleden een fataal verkeersongeluk overleefd, een bekwame dokter help je wel te overleven, dat was Doesman in 1965 en ik weet er nog maar weinig van. Ze hadden ook kunnen ijveren voor het eigen volk, maar ze dachten meer te kunnen bereiken met idioten uit andere landen.

Profiel

Gepost: 18 februari 2010 04:15 PM   [ Negeer ]   [ # 109 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Ik heb net weer een aanslag gehad voor gemeentelijke belasting,maar dat had ik net betaald, zeker een schriftelijke cursus gevolgd maar dat is wel gemakkelijk, begin maart zijn er hier gemeenteraadsverkiezingen. niet dat ik ga stemmen, want ze hebben mij te vaak laten steriliseren, dat doe je toch niet met het eigen volk??? en daar zou je dan belasting voor moeten betalen??? Het eigen volk sterft ervan uit, van hun onkunde, en daar zou je dan voor moeten betalen???

Profiel

Gepost: 20 februari 2010 07:24 PM   [ Negeer ]   [ # 110 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Inmiddels is het kabinet gevallen, niet dat dat nou zo bijzonder is maar ze hadden het eigen volk vergeten,en nou sterft het uit. en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen.

Profiel

Gepost: 24 februari 2010 11:13 PM   [ Negeer ]   [ # 111 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

maar goed, enige tijd geleden kwam ik wat mensen tegen die aan mij vroegen onder welke regel ik hier binnengeloaten werd, maar ik ben een Nederlander, ik ben hier geboren en verongelukt, nee ik ben niet gestorven want ik trof een bekwame dokter, dat had je vroeger nu moet je aantonen dat het niet aangeboren is want anders wordt je gesteriliseerd. Dat was mij al meerdere keren overkomen en daardoor kan ik echt niet meer werken en daar zou je dan belasting voor moeten betalen.

Profiel

Gepost: 25 februari 2010 11:11 PM   [ Negeer ]   [ # 112 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

zo even een brief opstellen, of ze niets beters konden verzinnen, een vreemde burgemeester en het enige wat ik van zijn bestuur gemerkt heb is dat ik vaker gesteriliseerd werd, maar moet je daar nou zonodig belasting voor betalen. Hij had vorig jaar ook beslag gelegd op mijn bankrekening, maar daar heeft hij niets over te zeggen, dus stuur hem maar terug naar zijn stortplaats.

Profiel

Gepost: 01 maart 2010 07:39 PM   [ Negeer ]   [ # 113 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Daar hebben hun toch niet over te beslissen, daar ga je toch zelf over, maar als ze het toch doen dan zorg je voor wat moeilijkheden, want je werkt voor hun.en verder doe ik mijn hobby, elektronica en computers. Volgende week kan ik een update geven over een presentatie, die ik vorige maand heb gegeven, gewoon enkele dia’s, ik laat dan zien hoe je een applicatie start

Profiel

Gepost: 03 maart 2010 12:13 AM   [ Negeer ]   [ # 114 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

GEWOON, niets bijzonders maar een mededeling op het scherm dat het werkt, dat is alles.  het geeft veel voldoening, en ze krijgen er wat zelfvertrouwen door en het versterkt hun zelfbeeld want ze hadden nooit gedacht dat het zo eenvoudig was. dat had ik ook.

Profiel

Gepost: 05 maart 2010 01:32 PM   [ Negeer ]   [ # 115 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik heb even gekeken naar wat films, maar ik kan weinig doen, dus glimlach maar wat en denk “leuk geprobeert, maar zat je niet in het verkeerde gat???” en neem het allemaal niet zo serieus, ze gaan echt niet met bommen gooien om van de crisis af te komen want dat is nog veel duurder. Ze denken wel dat ze het eigen volk kunnen verbeteren door de overlevenden te steriliseren, maar dat zijn vaak de enigen die je kunnen helpen.

Profiel

Gepost: 11 maart 2010 12:15 AM   [ Negeer ]   [ # 116 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

niet veel van die update terechtgekomen, ik heb het vertoond aan wat vrienden maar het was maar matig

Profiel

Gepost: 13 maart 2010 12:15 AM   [ Negeer ]   [ # 117 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik vond nog wat papieren van de gemeentelijke belastingdienst, even wat gereageerd, met een brief waarin ik vertelde dat ze hun werk niet goed deden. In plaats van te ijveren voor de groei en de continuitijt van het Rotterdamse volk heeft het bestuur er zoveel laten steriliseren dat het eigen volk uitsterft.  Dat niemand het nog nodig vind om daar belasting voor te betalen, is begrijpelijk, want als ze niet eens hun beroep kunnen uitoefenen dan zijn ze niet nodig.

Profiel

Gepost: 16 maart 2010 02:38 PM   [ Negeer ]   [ # 118 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Ik heb gehoord dat ze te veel geldbetalen voor uitkeringen,dat was zeker iemand met weinig zakgeld die dacht dat hij nu meer kreeg, maar dat het economisch slechter gaat komt vooral omdat banken teveel van hun klanten hebben laten steriliseren en dan maak je je niet druk meer want zo ga je niet met de klanten om.

Profiel

Gepost: 17 maart 2010 08:26 PM   [ Negeer ]   [ # 119 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Ze hebben zelfs maar laat ik maar ophouden, want anders word ik nog boos

Profiel

Gepost: 24 maart 2010 01:15 AM   [ Negeer ]   [ # 120 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik heb nog een oude brief gevonden van Flanderijn en van Eck, dat fraudebedrijf wilde mijn eigendommen verkopen. De schuldeiser was Stadstoezicht, een onderafdeling daarvan waarin ze niet nuttige buitenlanders stopten waar ze niet mee konden, en alleen zo konden ze er nog iets mee verdienen, maar als je teveel mensen van het eigen volk laat steriliseren dan heb je niets meer te zeggen.Ik heb er niets meer van gehoord en dat was mij dus overkomen,dus hebben ze nu veel idioten uit andere landen nodig, want het eigen volk sterft uit.

Profiel

8 van de 9
8