Wachtwoord vergeten?

9 van de 9
9
Rotterdam, het proefkonijn van de nwo
Gepost: 28 maart 2010 08:00 PM   [ Negeer ]   [ # 121 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

ik kan echt niet meer werken want de regering heeft met een verkeerde wetgeving teveel schade aangericht, in plaats van te ijveren voor de groei en de continuiteit van het Nederlandse volk hebben ze er zoveel laten sterliseren dat het eigen volk uitsterft. En en daar zou je dan belasting voor moeten betalen.

Profiel

Gepost: 01 april 2010 11:36 PM   [ Negeer ]   [ # 122 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik heb nu vernomen dat men mij in een consentratiekamp wil opnemen omdat ze mij weg willen hebben. De regering heeft te veel schulden gemaakt door al die idioten uit andere landen op te vangen, en het eigen volk lieten ze steriliseren. Nu sterft het eigen volk uit, en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen, maar een regering die het eigen volk laat uitsterven mag geen belasting heffen, dat is tegen elke vorm van bestuur, want als je niet eens voor het eigen volk kan zorgen, dan ben je niet nodig. Ze hebben het hier in nederland erover dat men bepaalde ouders wil ontmoedigen kinderen te nermen, maar ze hebben hun toch ook geboren laten worden= maar dat geld ook voor politici,die werken niet voor het eigen volk,maar voor zichzelf

Profiel

Gepost: 03 april 2010 01:05 AM   [ Negeer ]   [ # 123 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik heb vernomen dat men mij in de bijstand wil stoppen, maar dat wil ik niet, ik kan er toch niets aan doen dat ze niet konden besturen. In plaats van te ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk, hebben ze er zoveel laten steriliseren dat het eigen volk uitsterft en daarom moeten ze nu genoegen nemen met idioten uit andere landen.en omdat ze niet hierheen zijn gekomen om te werken, zal je er wel niet veel aan hebben. Maar zo ga je niet met het eigen volk om en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen???

Profiel

Gepost: 09 april 2010 09:05 PM   [ Negeer ]   [ # 124 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Nou, ik heb een folder gehad, op weg naar werk, maar ik kan echt niet zogoed werken voor een chef die vraagt “Waarom dacht je anders dat ze dat gedaan hadden??;zo probeerde hij mij te bestelen” in plaats van mijvan een behoorlijk inkomen te voorzien,liepen ze mij te bestelen en nu doen ze van de belastingdienst hetzelfde dus stop ze maar in de bijstand.want als ze niet kunnen werken voor het eigen volk, dan stop je ze maar in de bijstand. ik dacht,misschien kan ik daarin wat verdienen, als websitebouwer???maar omdat ze mij te vaak hebben laten steriliseren zal dat niet zo best meer gaan en daar zou je dan belasting voor moeten betalen??

Profiel

Gepost: 04 mei 2010 05:51 PM   [ Negeer ]   [ # 125 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  211
Geregistreerd  2010-03-29

Ik denk dat het ook belangrijk is om het stress niveau in de gaten te houden en je niet te veel te laten meeslepen door al dit soort zaken.
Stress kan ook heel veel klachten veroorzaken dus zorg er in ieder geval voor dat je nog wel plezier in het leven hebt, op welke manier dan ook.

Signature 

What makes you think it’s the way you think it is?

Profiel

Gepost: 15 mei 2010 01:47 AM   [ Negeer ]   [ # 126 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

mijn stress werd veroorzaakt door mijn moeder, ik heb lang geleden een fataal verkeersongeluk gehad, en toen ik elf weken later uit dijkzigt kwam toen liep ik overal tegenaan en ik kon niets onthouden. later viel mij wat meer op oa dat de regering denkt te kunnen bezuinigen door gehandicapten te steriliseren, maar ze hebben hun toch ook geboren laten worden??? wat heb je dan te zeggen over mensen met niet aangeboren hersenbeschadiging en nu verwachten ze redding van idioten uit andere landen, die hierheen moesten komen omdat ze in hun eigen land niet voldoende konden verdienen om eten te kopen. Maar om op mijn moeder terug te komen,wat denk je dat er gebeurt als een van je kinderen verongelukt en je krijgt hem na elf weken terug met de mededeling “Hij doet het weer!!!” en ik had geen idee en dacht dat er niets aan de hand was.

Profiel

Gepost: 25 mei 2010 05:45 PM   [ Negeer ]   [ # 127 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

inmiddels valt mij op dat het allemaal niet meer zo best gaat, en ze hebben zoveel mensen van het eigen volk laten steriliseren dat het eigen volk uitsterft en ze daarom genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen..dat komt er nou van als idioten zich maar wat verbeelden.

Profiel

9 van de 9
9