Wachtwoord vergeten?

2 van de 9
2
Rotterdam, het proefkonijn van de nwo
Gepost: 12 januari 2008 12:01 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25
Arthur - 12 januari 2008 01:35 AM

Definieer “eigen volk” en dan blijft alleen Lughtigkeit over (sp?).  cool grin

Ik heb geen flauw idee, misschien dat Lugtigheid dat even kan toelichten wink

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 06:19 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

wat mij daarnet is overkomen dat is haast niet te geloven!!!! ik heb een dwangbevel gehad!!! ze willen dat ik gemeentebelasting betaal, maar als ze, in plaats van de gemeente te leiden het laten uitsterven dan hoef je geen belasting te betalen. zo gaan ze hier met het eigen volk om!!! en dan vinden ze het raar dat ze te horen krijgen dat landverraders niets te zeggen hebben. Daarom zie je tegenwoordig zoveel idioten uit andere landen.

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 06:45 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01
Arthur - 12 januari 2008 01:35 AM

Definieer “eigen volk” en dan blijft alleen Lughtigkeit over (sp?).  cool grin

Je bedoelt hüfterigheit

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 18 januari 2008 02:14 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

vast, maar als het gemeentebestuur in plaats van de gemeente te leiden, de gemeente laat uitsterven dan hebben ze niets meer te zeggen. dan zeg je wat is er nou weer??? jullie hadden toch zoveel verwacht van idioten uit andere landen???

Profiel

Gepost: 20 januari 2008 05:06 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik heb daarnet een brief gehad van de belastingdienst, ze maakten mij uit voor racist, dus gelijk gaan klagen bij het ministerie omdat ik in het eigen land toch voor mijn eigen belangen mag opkomen??? wat een gezeur zeg, ik kan er toch niets aan doen dat ze zoveel mensen van het eigen volk hebben laten steriliseren dat ze nu genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen.

Profiel

Gepost: 20 januari 2008 06:13 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25
Lugtigheid - 20 januari 2008 05:06 PM

ik heb daarnet een brief gehad van de belastingdienst, ze maakten mij uit voor racist, dus gelijk gaan klagen bij het ministerie omdat ik in het eigen land toch voor mijn eigen belangen mag opkomen??? wat een gezeur zeg, ik kan er toch niets aan doen dat ze zoveel mensen van het eigen volk hebben laten steriliseren dat ze nu genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen.

Bedankt Ruft, je hebt mij en Robbert Jan even hartelijk aan het lachen gemaakt LOL

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 21 januari 2008 12:13 AM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  165
Geregistreerd  2007-02-16

Wat me vooral een heel warm, veilig gevoel geeft zijn die spijkers op de camera-paal.
Kan een mooie SM film worden ook.

Profiel

Gepost: 03 juli 2008 11:49 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik heb weer een brief gehad, van de deurwaarder, ze vinden dat ik moet betalen want ik zou enkele jaren geleden op de verkeerde dag mijn huisvuil hebben buitengezet. Die idioten hebben helemaal niets te zeggen want de schuldeiser is stadstoezicht, een werkgelegenheidsproject voor idioten uit andere landen, en die hebben helemaal niets te zeggen, ze moesten zelfs hierheen komen omdat ze niet te eten hadden. een verstandig man heeft wel door dat je nergens in de hele wereld zo gemakkelijk tot ontplooiing komt als in de streek, waar de familie al eeuwen woont, ze zullen dan wel heel wanhopig zijn geweest.

Profiel

Gepost: 04 juli 2008 07:53 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Ze hadden al eens beslag gelegd op mijn uitkering omdat ze zonodig vonden dat ik WOZ belasting moest betalen, maar dat zijn idioten in plaat van het eigen volk te leiden, hebben ze er zoveel laten steriliseren dat het volk uitsterft. Nu moeten ze zelfs genoegen nemen met idioten uit andere landen, want anders zijn ze straks leiders van een land zonder mensen. Daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen!!!

Profiel

Gepost: 08 juli 2008 10:40 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ze vinden dat er geen gehandicapten zijn en willen het budget verminderen, want ze doen liever iets voor afrikanen, maar in plaats van het eigen volk voordeel te bezorgen hebben ze er zoveel laten steriliseren dat het eigen volk uitsterft, en daarom hebben ze zoveel idioten uit andere landen nodig want het eigen volk sterft uit. en daarom is de regering niet nodig.

Profiel

Gepost: 09 juli 2008 12:45 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Geweldig!

Er is een post verborgen vanwege Lugtigheid is genegeerd.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 11 juli 2008 09:54 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

zo Renatus, aardige dame, wat is er eigenlijk zo geweldig??? alles dringt niet meer zo door en ik dacht even teruglezen wat ik geschreven heb en toen zag ik deze melding. Ik zag de topic"Rotterdam, het proefkonijn van de nwo” en dacht even wat feedback geven want dan weten ze wat ze kunnen verwachten. kijk eigenlijk dachten ze de kwaliteit van het eigen volk te kunnen verbeteren door gehandicapten te steriliseren, maar het eigen volk sterft ervan uit, en sommigen zien dat als een manier om van een concurent af te komen.zodat ze nu veel idioten uit andere landen nodig hebben omdat het eigen volk uitsterft.

Profiel

Gepost: 06 september 2008 08:33 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Ik heb daarstraks weer bericht gehad van het UWV, dat de deurwaarder beslag heeft gelegd op mijn uitkering omdat ik enige jaren geleden op de verkeerde dag mijn huisvuil had buitengezet. de schuldeiser is stadstoezicht, en dat is een werkgelegenheidsproject voor idioten uit andere landen, die hebben niets te zeggen, en het stadsbestuur helemaal niet. Dat zijn toch zo´n idioten, in plaats van het eigen volk te leiden, laten ze het uitsterven en om het toch nog wat te rekken hebben ze veel idioten uit andere landen nodig, maar daar heb je niet veel aan want anders hadden ze niet hierheen hoeven komen. Ja, de burgemeester vlucht weg.

Profiel

Gepost: 09 september 2008 10:11 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik heb een brief gehad van Flanderijn, de gerechtsdeurwaarder, maar met zo’n partner kom je niet meer geloofwaardig over en word je het mikpunt voor spot. In plaats van te ijveren voor de groei van het eigen volk, laten ze het uitsterven en om nu te voorkomen dat de hele maatschappij instort hebben ze veel idioten uit andere landen nodig. Dat komt er nou van als je mensen selekteer. je kan weleens de verkeerde treffen.

Profiel

Gepost: 12 september 2008 11:15 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

straks een bezwaarschrift schrijven voor de bestuursrechter, want flanderijn heeft beslag gelegd, zo die durven,en ik hoef alleen maar aan te tonen dat het bedrog is. De schuldeiser is stadstoezicht, een onbetekenende afdeling die gebruikt word als werkgelegenheisproject voor idioten uit andere landen en die hebben niets te vertellen. Ze hebben het ook over de gemeente Rotterdam, maar die hebben helemaal niets te zeggen want in plaats van het eigen volk leiding te geven, laten ze het uitsterven.zoveel hebben ze er al laten steriliseren.

Profiel

2 van de 9
2