waarom niet?? en als je dan met je hobby verder gaat, dan lopen ze je voor alles en nog wat uit te maken, omdat ze dat niet kunnen en om te voorkomen dat ze zichzelf buiten de markt plaatsen, lopen ze de concurent af te katten. Ik kan er toch niets aan doen dat ze de verkeerde lieten steriliseren, maar ik kan wel vragen of je daarvoor nou belasting moet betalen.
Niet iedereen zit in het complot, de meeste mensen niet zelfs. Als je wil dat je klacht serieus genomen wordt moet je daar wel rekening mee houden. Maar goed, het is jouw leven.
het ziet ernaar uit dat we een nieuwe burgemeester krijgen, een import-nederlander, vast omdat ze teveel mensen van het eigen volk hebben laten steriliseren. ja ze hadden er wat van te zeggen dat ik op de verkeerde dag mijn huisvuil had buitengezet, en nu hebben ze beslag gelegd op mijn uitkering . zo gaan ze hier met het eigen volk om, en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen. Dat we hier met zoveel idioten uit andere landen opgescheept zitten komt door onkundige mensen, die voor het IND moesten gaan werken, en voor zichzelf een goede toekomst zagen bij het IND maar dat ging ten koste van het eigen volk. !!! moet je daarvoor nou zonodig belasting betalen !!!
hier in rotterdam heb je wel sinds korte tijd in elke metro camera’s, en op elk metroperron heb je al een tijd lang camera’s, in de meeste trams en bussen ook.
en op vele plekken op straat zijn ook al camera’s om de ’straten veilig te houden‘…
je moet hier zelfs belasting betalen om gediscrimineerd te worden, zo erg is hun bestuur, vandaar dat ze zoveel crises uitlokken, dat is om hun bestuurlijke onkunde te verbergen.
nou inmiddels ben ik bij de rechter geweest, en hij vroeg naar de waarde van mijn huis. ik beantwoordde de vraag, wat is alles waard als ze het eigen volk laten uitsterven???naderhand hoorde ik dat ze nog nooit iets zo snel hadden zien veranderen.
inmiddels hebben ze mij wederom bedonderd, dus gelijk ziektenkostenverzekering opgezegd, want dan heb je minder last van die idioten, dan leef je wat rustiger, want als de dokter meer aanricht dan hij kan genezen dan heb je geen ziektenkostenverzekering nodig, en ook geen dokter. ik kwam daar eigenlijk voor een griepprik, maar ze spoten wat anders in mij, enige tijd later viel ik. en daar kwam ik niet voor.
ik heb telefonisch contact gehad met mijn zus, en die vroeg wat ik had gegeten, want ik was in een opgewekte stemming, dat komt omdat ze mij bedonderd hadden, in plaats van een griepprik hadden ze mij iets anders ingespoten. gelijk ziektekostenverzekering opgezegt want een dokter die meer aanricht dan geneest is niet nodig. nu moet ik dat gif nog kwijt zien te raken, er zullen wel wat gestoorde wijven hebben lopen klagen want dat had ik al eens meegemaakt, maar er is niets aan de hand en die gestoorde wijven denken dat ze onweerstaanbaar zijn. Moet je daarvoor nou zonodig belasting betalen??? Ik kan nu slechter presentaties maken omdat ik mij minder goed kan concentreren
inmiddels heb ik door wat ze willen bereiken, ze willen mij aan de prikpil, alleen maar omdat wat krijsende kutwijven denken dat ze onweerstaanbaar zijn en een gek wijf er politiek voordeel inziet, maar ik werd al zo vaak gesteriliseerd dat ze nergens bang voor hoeven zijn en dat ze zo lopen stoken is alleen maar omdat ze bang zijn, maar ik doe niets. maar als ze gaan jagen dan gebeuren er ongelukken. dat is het doel
het is hier zelfs zo erg dat er medicijnen worden ingespoten, zonder dat je dat wil, want misschien wordt je daar wel beter van, en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen. ik woon in rotterdam. en ik denk, even vertellen hoe ze hier met het eigen volk omgaan want dan zoekt U wel een andere handelspartner.
Ik woon in rotterdam, en je hebt er geen idee van hoe ze hier met het eigen volk omgaan, ik werd te vaak gesteriliseerd, en daarom vind ik het niet nodig om belasting te betalen, want als ze niet kunnen ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk, dan hadden ze maar een vak moeten leren.
ik heb nu last van evenwichtstoringen, dan val ik. daarnet nog, dat komt er nou van als je op de verkeerde dokter vertrouwd, dus gelijk nog even gekeken of ik nog meer delen van mijn ziektenkostenverzekering op kon zeggen, maar ik had alles al opgezegd, want wat heb je nou aan een ziektenkostenverzekering als je dokter het vak van mengele geleerd heeft, en wat heb je aan een regering die in plaats van te ijveren voor het eigen volk, het laat uitsterven.