Rotterdam, het proefkonijn van de nwo |
|
|
| Gepost: 11 september 2009 03:34 PM |
[ Negeer ]
[ # 76 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik woon in Rotterdam,en we worden hier geteisterd door idioten uit andere landen, die het autochtone volk onnodig laten steriliseren, dus verliezen ze hun eigen toekomst want anders hadden ze niet hierheen hoeven komen. Nu is er niets meer aan te doen, die idioten kunnen niet weg, want niemand wil ze hebben en het autochtone volk sterft uit. Dat komt er nu van als het landsbestuur denkt meer te kunnen bereiken met idioten uit andere landen maar daar waren ze niet voor gekozen.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 16 september 2009 12:25 AM |
[ Negeer ]
[ # 77 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
Er werd een overzicht gegeven van de plannen van dit land en ze willen bezuinigen op ouderen en gehandicapten, alsof dat de enige groepen in dit land zijn die niet voldoende opbrengen, alsof dat de enige groepen in de samenleving zijn die niet voldoende opbrengen, wat dacht je eigenlijk van dat stel idiote landverraders dat zich verbeeldt dat wat andere idioten op hun gestemd hadden???
ik woon in Nederland en ik heb het over de lokale situatie, en ik weet dat het lastig is als je wordt uitgelachen, (ik kan mij nog herinneren dat ik een stomp op mijn borst kreeg en ze zei dat ik verkeerd zat). Kritiek op anderen is gemakkelijk maar sommige moeten dat doen om hun onkunde te verbergen. dat komt er nou van als ze het eigen volk laten uitsterven omdat ze meer met idioten uit andere landen denken te kunnen bereiken, want anders kom je nooit in de VN.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 21 september 2009 04:09 PM |
[ Negeer ]
[ # 78 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
Ik woon in Rotterdam, en we hebben hier zulk geweldig bestuur, ze hebben al zoveel mensen van het eigen volk laten steriliseren dat ze nu genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen, want het eigen volk sterft uit. dat noemen ze eugenica, het verwijderen van ongewenste elementen, maar ze hadden hun toch ook geboren laten worden????en binnenkort moeten ze verder gaan met idioten uit andere landen, want het eigen volk sterft uit. dat kwam wel gemakkelijk uit want ik moest een bezwaarschrift schrijven voor de belastingdienst, de deurwaarder waar ik over schreef daar hoor ik niets meer van.Ik heb gemerkt dat ik lastiger loop, want de huisdokter kon mij geen goede medicijnen geven en ik dacht, dan zeg je je toch je ziektenkostenverzekering op. Het blijkt dat ze er toch voor betalen, maar dat wil ik helemaal niet, wat heb je nou aan een huisarts die je geen goede medicijnen kan geven???
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 30 september 2009 10:59 PM |
[ Negeer ]
[ # 79 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik zat wat op nujij te bladeren en wat blijkt nu:: er zijn plannen om het eigen volk te steriliseren vandaar dat het eigen volk uitsterft, daarom moeten ze nu genoegen nemen met idioten uit andere landen, want het eigen volk sterft uit, en omdat je daar niet veel aan hebt, want anders hadden ze niet hierheen hoeven komen, daarom heeft het land veel geld verloren, en ze hadden toch zoveel van het autochtone volk te zeggen,dat het uitsterft, en daar waren ze niet voor gekozen. Het was eigenlijk omdat ze zo op pedo’s liepen te jagen, maar met een verlamd lichaam kan je niets en als je dan een mercy fuck aangeboden krijg, dan probeer je het,maar als je dan wordt uitgelachen en je krijg een stomp op je borst en ze zegt dat je in het verkeerde gat zit dan probeer je het niet meeer, want voor je het weet zit je in het verkeerde gat. maar dat is toch geen reden om het eigen volk uit te laten sterven??? Nu denken ze zelfs dat een minderheidsgroep de stad Rotterdam kan leiden maar het enige dat ze bereikt hebben is dat nog meer mensen van het eigen volk zijn gesteriliseerd, en daar zou je dan belasting voor moeten betalen???
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 04 oktober 2009 01:00 AM |
[ Negeer ]
[ # 80 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik ben enige dagen geleden gevallen, in mijn tuin.. er lagen wat stenen en ik heb mijn ribben bezeerd. dat zal vast nog vaker gebeuren, maar ik ben heel robuust. Gewoon nog een paar dagen wat rustiger aan doen en dan zal het wel beter gaan. dat is veel beter dan naar een dokter gaan, die je geen goede medicijnen kan geven. Zeker het vak van Mengele geleerd, en hij wilde niet geloven dat ik last had van contusio cerebrum et cerebellum, dit is zoiets als terminale hersenkneuzing, ik heb een fataal verkeersongeluk gehad, en toen ik tien weken later lopend uit dijkzigt kwam, toen had ik geen idee en liep overal tegenaan en doordat ik op een pakje pleisters had gelezen dat hun product uitstekend steriliseert, kwam ik op het verkeerde idee.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 06 oktober 2009 04:01 AM |
[ Negeer ]
[ # 81 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik woon in Rotterdam, en we hebben hier een vuilnis systeem dat zijn weerga niet kent, bij een bepaald soort vuilnis blokkeert het systeem, een ontwerpfout, en ze gingen zelfs dreigen met een boete. Ze hebben niets te zeggen want in plaats van te ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk,hebben ze er zoveel laten steriliseren dat het eigen volk uitsterft, vandaar dat ze nu genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen.Want het eigen volk sterft uit.maar als ze geen betere producten kunnen ontwerpen is dat geen bezwaar.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 07 oktober 2009 04:42 PM |
[ Negeer ]
[ # 82 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
er zijn hier veel idioten uit andere landen komen wonen, en de enige manier waarop sommigen iets kunnen bereiken is door anderen voor pedo uit te maken, maar als je half verlamd ben dan gaat dat niet. en zo destabiliseer je het gastland, ze bevoordelen mensen die hierheen moesten komen omdat ze niet genoeg te eten hadden, en het eigen volk laten ze steriliseren. en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen??? Ik heb lang geleden een fataal verkeersongeluk gehad en toen ik tien weken later lopend uit Dijkzigt kwam toen had ik geen idee in liep overal tegenaan, en doordat ik op een pakje pleisters had gelezen dat hun product uitstekend steriliseert, kwam ik op het verkeerde idee. Ik dacht dat er niets aan de hand was, want anders zou ik er toch iets van moeten merken, maar dat het allemaal niet meer zo doordong, dat had ik niet gedacht.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 09 oktober 2009 10:26 PM |
[ Negeer ]
[ # 83 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik las op een forum dat er veel geweld is tegen hulpverleners, maar als je tegen je wil meegesleurd wordt door wat idioten, dan lokken ze dat zelf uit. zo gedragen zich bezetters en zo mogen ze dan behandeld worden. en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen???
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 11 oktober 2009 03:38 PM |
[ Negeer ]
[ # 84 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik las op nu.nl dat ze vinden dat de jeugd een ambacht moet leren, maar dan hadden ze er maar minder lAten steriliseren, want nu moeten ze zelfs genoegen nemen met idioten uit andere landen omdat het eigen volk uitsterft, ik kon niet meer op nu jij inloggen, dus doe ik het hier. Maar zo gaan ze hier met het eigen volk om, en ze willen ook nog dat je daar belasting voor betaald. Als je het eigen volk laat uitsterven omdat je meer denkt te kunnen bereiken met idioten uit andere landen dan kan je dergelijke dingen verwachten, ze werden eigenlijk betaald om te ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk, niet om er vreemdelingen in te mengen uit buitenlandse vluchtelingenkampen. de reden dat ze zo doen is omdat ze mij als een geduchte concurent zien, maar ik ben helemaal afgekeurd, en ik verlies vaak het bewustzijn. Maar ik ben een lid van het eigen volk en ik heb een fataal verkeersongeluk overleeft, en je moet wel behoorlijk gestoord wezen om het eigen volk uit te laten sterven, en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen. De reden dat ik niet op nujij kan inloggen zal zijn dat ze denken dat ik de stabilitijd in gevaar brengt, maar dat doen ze zelf in veel grotere mate.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 14 oktober 2009 10:21 PM |
[ Negeer ]
[ # 85 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik ben net terug, even mijn nichtjes wat lollypost toesturen, dat vinden ze leuk. Toen ik naar huis wandelde zag ik wat dames, die mompelden “escape”,nu was ik van plan om naar huis te gaan en ik dacht aan de escape toets maar ze zullen wel gedacht, hebben dat ze onweerstaanbaar waren maar als je ervaren hebt dat je wordt uitgelachen en je krijgt een stomp op je borst en ze zegt “hey,joh, je zit in het verkeerde gat” dan doe je niet veel moeite meer, want voor je het weet, dan zit je weer in het verkeerde gat. voorts heb ik gelezen dat in HTML de applet tag wordt vervangen door de object tag, misschien is het daarom dat het niet functioneerd. even wat proberen. maar dat kan morgen ook.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 22 oktober 2009 09:39 PM |
[ Negeer ]
[ # 86 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik heb weer bericht gehad van het UWV, de belastingdienst heeft beslag gelegd op mijn uitkering omdat ik belastingschuld zou hebben maar die idioten hebben niets te zeggen en in plaats van te ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk hebben ze het laten uitsterven, vandaar dat ze nu genoegen moeten nemen met idioten uit andere landen, want het eigen volk sterft uit.en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen??? hoeveel provisie krijgen ze??? Moet je daarvoor nou zonodig belasting betalen, ik had zelfs een bezwaarschrift geschreven, maar als ze dat in de prullebak gooien omdat ze liever provisie hebben, dan kunnen ze mij niets verwijten. maar ik heb het wel door, de regering werkt liever voor de VN, want anders hadden ze wel iemand van het eigen volk benoemd als burgemeester van Rotterdam, maar dan kom je nooit in de VN.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 23 oktober 2009 03:05 AM |
[ Negeer ]
[ # 87 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
zo,ik heb even wat lollypost op de post gedaan, dat vinden mijn nichtjes leuk. en toen ik naar huis ging toen hoorde ik dat ik binnenkort weg zou gaan, weer erg bezorgd, want voor je het weet wordt je meegesleurt naar een of ander paviljoen, tegen je wil, want ik wil thuis computers bouwen en interfaces ontwikkelen, maar als die idioten lopen te zeggen “wat is hij nou”. alleen maar omdat zij dat niet kunnen, moet je daarvoor nou zonodig belasting betalen???? hey, het eigen volk mag ook tot ontplooiing komen, niet alleen idioten uit andere landen.Zo zie je maar hoe erg ze voor de VN willen werken.maar landverraders hebben ze niet nodig, dus vertellen ze iets anders.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 24 oktober 2009 09:13 PM |
[ Negeer ]
[ # 88 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik heb een aanmaning gehad van een mislukte ondernemer die in plaats van zijn produkt te verkopen, belasting komt heffen want zijn product is wel heel miserabel en wanbetalers laten ze steriliseren en nu sterft het eigen volk uit.ik heb een niet aangeboren hersenbeschading, ik heb een fataal verkeersongeluk gehad, en ik heb last van epileptie. toen ik tien, elf weken later,lopend uit dijkzicht kwam toen had ik geen idee, en liep overal tegenaan en doordat ik op een pakje pleisters had gelezen dat hun product uitstekend steriliseerd, kwam ik op het verkeerde idee. maar zo ga je toch niet met het eigen volk om?? en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen??
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 26 oktober 2009 02:10 AM |
[ Negeer ]
[ # 89 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
inmiddels heb ik een email gemaakt om te antwoorden en ik kreeg een foutmelding, ze vonden het niet goed maar als je als ondernemer je klanten laat steriliseren dan moet je het niet gek vinden dat ze de rekening niet betalen, want daar komen ze niet voor en nu sterft het eigen volk uit en moeten ze genoegen nemen met idioten uit andere landen, dus email afgedrukt en met snail-mail verzonden, ze hadden natuurlijk ook kunnen ijveren voor het eigen volk, maar dan kom je nooit in de VN. kijk in de streek waar ik woon is dat dubbel gedefinieerd het kan zowel ontsmetten als het verbranden van reproductieve eigenschappen zijn en daar sterft het eigen volk van uit en dan moeten ze genoegen nemen met idioten uit andere landen. Wat een vreselijke terreur he, zo ga je toch niet met het eigen volk om, en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen????
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 27 oktober 2009 02:05 AM |
[ Negeer ]
[ # 90 ]
|
|
|
Gatekeeper
Totaal Aantal Posts 374
Geregistreerd 2007-05-29
|
ik heb een aanmaning gehad van een mislukte ondernemer die in plaats van zijn misersabele product te verhandelen belasting komt heffen, maar dan had hij maar minder van zijn klanten moeten laten steriliseren, want dat vinden ze niet leuken ze noemen zich hoogheemraadschap van schieland en de krimpenerwaard,maar als ze geen goed product kunnen leveren, dan helpt het steriliseren van de klanten ook niet of dachten ze zo de rentabilietijd van het bedrijf te verbeteren??? had je dan niet beter het product kunnen verbeteren???
|
|
|
|
|