Wachtwoord vergeten?

7 van de 9
7
Rotterdam, het proefkonijn van de nwo
Gepost: 30 oktober 2009 03:42 AM   [ Negeer ]   [ # 91 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

Ik heb gelezen over ‘surrogates’, dat kan ook, zou het daarom allemaal wat lastig gaan, ik dacht dat er niets aan de hand was. ik heb lang geleden een fataal verkeersongeluk gehad en alles dringt niet meer zo door, en daardoor denk ik dat er niets aan de hand is. maar het kan ook dat ik wat over het hoofd zie.

Profiel

Gepost: 31 oktober 2009 11:09 AM   [ Negeer ]   [ # 92 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Ik leef nog steeds in Rotterdam, en het bestuur is niet gericht op het ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk maar op de groei en continuiteit van idioten uit andere landen, daarom hebben ze veel autochtone mensen laten steriliseren, en daardoor sterven ze uit.
ze willen ook dat ik belasting betaal,maar dan hadden ze mij maar minder laten steriliseren. Ze vonden mij niet goed genoeg, en ik lag half dood op bed, dat heb je wel eens als je een fataal verkeersongeluk heb gehad, maar ze hadden ook kunnen ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk.

Profiel

Gepost: 31 oktober 2009 06:44 PM   [ Negeer ]   [ # 93 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

gewoon rustig aan, en vooral zorgen dat ze mij niet in een zorgboerderij stoppen, want dat wil ik niet. Ik heb zelfs ervaren dat ze mij geen goedde medicijnen geven omdat ze te veel naar het gezeur van mijn moeder luisterden. maar ik ben een ge-euganiseerde gehandicapte, ten gevolge van een fataal verkeersongeluk, maar een bekwame dokter help je wel te overleven. de organen die voor reproductive eigenschappen hadden moeten zorgen zijn verbrand, en alleen maar omdat een gek wijf dacht dat ik wat deed, maar ik kreeg wat van haar gezeur. Moet je daarvoor nou zonodig belasting betalen??? en wat dachten ze te bereiken met idioten uit andere landen ( uitgezondert Roganti ) want ze hadden ook kunnen ijveren voor het eigen volk maar dan kom je nooit in de VN.

Profiel

Gepost: 01 november 2009 08:06 AM   [ Negeer ]   [ # 94 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ja, in plaats van je eigen leven leiden, je hele leven lang, moet je hier oppassen dat wat gekke wijven niet gaan lopen stoken. Want ze hadden wel van democratie gehoord,maar dat houdt niet in dat wat idioten uit andere landen zich overal mee mogen bemoeien, ze moesten zelfs hierheen komen omdat ze niet te eten hadden, en daar zou je dan belasting voor moeten betalen??? Ze hadden ook kunnen ijveren voor het eigen volk, maar daarvan hebben ze er zoveel laten steriliseren dat het uitsterft.
en nu wordt de invloed van het buitenlandse tuig groter. Ik deed alleen aan electronica en computers en toch gingen ze lopen stoken,moet je daarvoor nou zonodig belasting betalen??? Ik hoor geregeld mompelen over ombouwen en dan denk ik weer dat ze mij bedoelen, en daar zou je dan belasting voor moeten betalen, dus heb ik mijn ziektenkostenverzekering opgezegd, de dokter kon mij geen goede medicijnen geven dus dan heb je hem niet nodig.en nu vinden ze het vreemd dat ik niet de rest van mijn leven opgescheept wilt zitten met een gek wijf.

Profiel

Gepost: 02 november 2009 01:26 AM   [ Negeer ]   [ # 95 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  70
Geregistreerd  2007-07-26

Bepaalde medicijnen moet je langzaam afbouwen, niet in een keer stoppen, want dan gaat het mis.

Signature 

“Hoe lang ook de nacht, de morgen komt”

Profiel

Gepost: 04 november 2009 06:46 PM   [ Negeer ]   [ # 96 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik gebruik geen medicijnen. ik denk liever dat er niets aan de hand is. kijk ik heb een fataal verkeersongeluk gehad, en ik kon nog geen twee gedachten aan elkaar knopen, dan verdwaalden mijn gedachten, en als je dan getijsterd wordt door een zwaar gestoorde moeder, dan gaat alles onnodig veel moeilijker.ze vond mij maar gek, en ik vond je zal maar de rest van je leven opgescheept zitten met zon krijsend kutwijf. en nu hebben we een regerinsleider die president van de EU wil worden, maar hij heeft al zoveel mensen van het eigen volk laten steriliseren dat het uitsterft want hij denkt meer te kunnen bereiken met idioten uit andere landen, een baantje bij de VN of zo. ik ben zelfs naar de rechtbank geweest om te vragen hoe gestoord je moet wezen om het eigen volk uit te laten sterven. en zo iemand zouden ze dan nog meer eigen volk geven?

Profiel

Gepost: 06 november 2009 02:31 PM   [ Negeer ]   [ # 97 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Ik heb gisteren contact gehad met mijn zus, en het eerste wat ze vroeg was of ik al een griepprik heb gehaalt, maar het vorige jaar kon de huisarts mij geen goede medicijn geven, ik viel ervan, dus daar ga ik niet meer heen, en daar zou je dan ook nog belasting voor moeten betalen???? volgens mij wordt het gebruikt om hetn volk te selecteren en zo proberen ze van ongewenste elermenten af te komen, maar ze hebben hun toch ook geboren laten worden. Ze hadden ook kunnen ijveren voor de groei en de continuiteit van het eigen volk, wat een landverraders zeg.

Profiel

Gepost: 10 november 2009 10:37 PM   [ Negeer ]   [ # 98 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

pech gehad,ik wilde mijn centrale verwarming bijvullen en bijvulslang aangesloten en water bijgevuld en toen wilde ik de bijvulkraan dichtdraaien, met twee vingers, en hij brak af nou moet ik morgen verder, eerst een nieuwe kraan kopen. Ik had eigenlijk verwacht dat het nu beter zou gaan, maar niet dus. Ik zal dus wat vroeger naar bed gaan want dan kan ik er morgen eerder uit.

Profiel

Gepost: 20 november 2009 03:40 PM   [ Negeer ]   [ # 99 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

nou nog steeds niet klaar met de centrale verwarming, en ik was twee maal gevallen, het gaat dus niet meer zo best. ik had een wasmachinekraan gekocht, daarmee had ik mijn centrale verwarming willen bijvullen, maar bij het plaatsen van de pluggen viel de schroef tussen de plug en het gat, maar het zat wel vast. en dat was het belangrijkste.

Profiel

Gepost: 25 november 2009 03:37 PM   [ Negeer ]   [ # 100 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

twee dagen geleden gevallen, dat was midden in de nacht, in het metro station op de beurs. de dokter kon mij geen goede medicijnen geven en daardoor heb ik last van evenwicht storingeng, maar zo jaag je dus je eigen klanten weg, dus gelijk mijn ziektekostenverzekering opgezegd en daar zou je dan belasting voor moeten betalen Ik woon noch steeds in Rotterdam, een havenstad, met een vreemde burgemeester. Hij had ook kunnen ijveren voor de Rotterdammers, in plaats van mensen van dezelfde stortplaats

Profiel

Gepost: 02 december 2009 01:29 AM   [ Negeer ]   [ # 101 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

Centrale verwarming bijgevult en opgestart, ik hoefde alleen een knelkoppeling nog wat aan te draaien, want hij lekte wat. maar dat is wel goed voor mijn zelfvertrouwen maar ik zit opgescheept met een lichaam waar je weinig mee kan.

Profiel

Gepost: 08 december 2009 05:38 PM   [ Negeer ]   [ # 102 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik ben gisteren naar een hobby Computer Club bijeenkomst geweest en ik heb daar een reader gedemonstreerd, een webclient die een file op internet weergeeft, het werkt zoals een krant.Bijvoorbeeld om de bijeenkomsten aan te kondigen.

Profiel

Gepost: 12 december 2009 09:40 PM   [ Negeer ]   [ # 103 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik ben daarnet naarde supermarkt geweest en er liep wat jeugd buiten,van vreemde herkomst, en ik strompelde naar huistoen zeiden ze maar dat is toch veel goedkoper, volgens mij bedoelden ze zaarmee verkeerde medicijnen geven,maar wat heb je eigenlijk aan idioten uit andere landen,die hier de mennsen verkeerde medicijnen geven en dan gaan wijzen op het voordeelvoor de bestuurders.IK kan er echt niets aan doendat zeniet genoeg te eten hadden.maar misschien hadden ze meer met het eigen volk kunnen bereiken door ze beter te betalen

Profiel

Gepost: 16 december 2009 02:49 AM   [ Negeer ]   [ # 104 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

ik zit hier achter mijn computer en hoor ze buiten praten ovger iets dat niet mag, ik heb geen idee en ik kwam van een bijeenkomst van de hobby computer club waar ik vertelde dat ik vorige keer haast dood was gevallen,de huisarts kon mij geen goede medicijnen geven en daardoor sta ik wat wankeler en ik viel van de roltrap,op mijn hoofden er kwam een assistente aangesneld om de rommel op te ruimen, maar die keek verbaasd toen ze mij weg zag lopen.nou ik eraan denk kom ik op een mogelijk antwoord""sommmige mensen kunnen vertrouwen op het bord voor hun kop “

Profiel

Gepost: 03 januari 2010 05:21 PM   [ Negeer ]   [ # 105 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374

er komt alweer een nieuw jaar aan, allemaal de beste wensen.

Profiel

7 van de 9
7