Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
Freeman on the land
Gepost: 03 januari 2008 12:10 AM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37
Geregistreerd  2008-01-02

Hallo ik ben nieuw hier op het forum maar ik wou even een paar links posten die ik nog niet had terug gevonden.
het betreft het freeman on the land concept waarbij het mogelijk is om buiten de “wetten” van een staat te leven en je soevereiniteit terug te claimen. daarnaast wordt er ingegaan op hoe je het rechtssysteem voor je kan laten werken.

zijn er hier meer mensen die op avontuur willen in “legalland”?

http://thinkfree.ca/
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7040453665540929835
http://video.google.nl/videoplay?docid=6729904244308031068

interessant op dit gebied vond ik ook het boek:
HOW I CLOBBERED
EVERY BUREAUCRATIC
CASH-CONFISCATORY AGENCY
KNOWN TO MAN
... a Spiritual Economics Book
on $$$ and
Remembering Who You Are
by:
Mary Elizabeth: Croft
http://www.hackcanada.com/canadian/freedom/mary_croft.pdf

Signature 

Claim Your Rights!
Studieforum met als doel het bereiken van Free-man status zoals voorgangers uit commonlaw

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 12:59 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2007-01-06

Mooie eerste post, zeer interessant materiaal. Ik denk al een tijd na over de in de in ieder geval in de eerste video behandelde zaken.
Dankjewel en welkom. smile

Een mooie inspiratiebron, en ik ben maar begonnen met het zoeken of er gaten/mogelijkheden te vinden zijn in de Nederlandse wet. Ben maar begonnen met de grondwet, en in het bijzonder de definities van grondrechten waarin niet wordt verwezen naar “de wet”. Misschien kan je van mij binnenkort wat voorbeelden verwachten. wink

[ : 03 januari 2008 02:01 AM backtrace]
 Signature 

“Hoedt u voor mensen die het zeker weten.”—Jan Terlouw

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 02:15 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3124
Geregistreerd  2007-02-27
HML-S - 03 januari 2008 12:10 AM

Hallo ik ben nieuw hier op het forum maar ik wou even een paar links posten die ik nog niet had terug gevonden.
het betreft het freeman on the land concept waarbij het mogelijk is om buiten de “wetten” van een staat te leven en je soevereiniteit terug te claimen. daarnaast wordt er ingegaan op hoe je het rechtssysteem voor je kan laten werken.

zijn er hier meer mensen die op avontuur willen in “legalland”?

http://thinkfree.ca/
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7040453665540929835
http://video.google.nl/videoplay?docid=6729904244308031068

interessant op dit gebied vond ik ook het boek:
HOW I CLOBBERED
EVERY BUREAUCRATIC
CASH-CONFISCATORY AGENCY
KNOWN TO MAN
... a Spiritual Economics Book
on $$$ and
Remembering Who You Are
by:
Mary Elizabeth: Croft
http://www.hackcanada.com/canadian/freedom/mary_croft.pdf

De maritime admiralty law geld overal op de wereld, het maakt niet uit waar je woont?

International Maritime Admiralty Law
Jordan Maxwell on Laura Lee Show
12/14/2005

LauraLee Radio called this show “Ancient Symbolism” but its really about theancient symbols and practices of maritime law. In it Jordan Maxwelldiscusses the subject of occult law, from the Latin word meaning “thatwhich is hidden”. He says that there are only two kind of law. Thefirst is the law of the land, civil law. This is the law that governsdisputes between common people, and it is different in every land.

Thesecond law, the hidden law, is called international maritime admiralty law, law of the high seas. Jordan Maxwell says that maritime lawapplies to the entire world, no matter where we live. An interestingperspective, as under them people are seen and treated as assets tointernational banks and corporations which operate around the globe.

Maxwelland Laura discuss thus perspective of laws and ancient symbolism,showing many examples of how the ancient laws of commerce and ourcurrent legal system intersect. The result is an enjoyable and heatedtwo hour conversation for exploration.

Torrent hier http://www.mininova.org/tor/322099

Schitterende vrouw zo moeten ze allemaal zijn en de mannen ook dan wordt het nog eens wat op dit sukkel planeetje.

Irene Gravenhorst, a human woman living in Common Law jurisdiction, is confronted by RCMP in Admiralty/Marine Law jurisdiction.

Irene kent de maritime admiltary law op haar duimpje, zie hier het resultaat:

http://video.google.com/videoplay?docid=8129216263270482199

http://video.google.com/videoplay?docid=-7678707764082656820&q=admiralty+law

Ohja sheeple dit is geen conpiracy maar de admiralty law.Stop nou eens met onzin te kwaken en zoek uit wat ze met je naam in hoofdletters doen!

Het enige wat Irene zegt: “heeft de rechter getekend”?

Dat blijkt dus niet het geval want de rechter is de bankier en die valt onder maritime law.

Ze is zo slim om de agent, die namens de wet van water zijn zegje komt doen GEEN hand geeft. Jij komt namens wet van water en ik (irene) handel namens wet van het land en aangezien mijn huis op het LAND staat heeft wet van water geen recht? Verder nog iets meneer de agent en by the way heeft de rechter al getekend? (wetende dat die dat nooit zal en kan doen want hij vertegenwoordigd enkel en alleen de wet van water)

Trouwens dat geen hand geven kennen we want sanpaku pussy Verdonk handelt namens wet van water en die imam namens de wet van kaaba(god van het land aka enlil of wel jehova).De gehele domme meuk gaat als een stelletje achterlijk gladiolen roepen dat het een schande is terwijl ze zelf te dom zijn om zich zelf educatie te geven.

Moraal van het verhaal: na nog wat dom geintimideer van ome agent moet uitendelijk de meuk (lees wet van water) opkrassen.

Zie deel 3:  http://video.google.com/videoplay?docid=4307716897782120515

Toegegeven het klinkt allemaal best ingewikkeld en het zien van ufo’s en chemtrails is een stukkie makkelijker, raad ik toch aan dat het door hebben van de admiraliteit op de lange termijn meer zoden aan de dijk zet,en die dijk heb u hard nodig, dan het overloos lullen over ufo’s een trails.

Signature 

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 02:17 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

He he en nu snappen we de oorlog in irak en de gehele oorlog tegen de islam want het is de oorlog tussen enlil en enki!

Worden we weer een beetje wakker want in de rest van de kosmos liggen ze helemaal in een deuk..... en maar wachten....... die kosmossen......

Overigens ook welkom van mijn kant.  wink

Signature 

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 02:31 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37

“Toegegeven het klinkt allemaal best ingewikkeld en het zien van ufo’s en chemtrails is een stukkie makkelijker, raad ik toch aan dat het door hebben van de admiraliteit op de lange termijn meer zoden aan de dijk zet,en die dijk heb u hard nodig, dan het overloos lullen over ufo’s een trails.”

juist!
conspiracy theories zijn allemaal leuk en aardig, en waar of niet het helpt alleen maar je begrip te verrijken van de wereld om je heen.
het concept van maritime law daarentegen geeft ons tools om ons eigen leven terug te claimen, ik ben van plan dit na te jagen zoals Irene en Robert E:Menard en velen anderen in Britse landen hebben gedaan.

maar eerst wil ik voor mijzelf bewijs zien want een spook najagen is mij iets te riskant, met andere woorden morgen ga ik even naar het stadhuis van mijn geboortestad en hopelijk vind ik daar het begin van het draad dat mij uit dit labyrinth loodst.

[ : 03 januari 2008 02:33 PM HML-S]
 Signature 

Claim Your Rights!
Studieforum met als doel het bereiken van Free-man status zoals voorgangers uit commonlaw

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 03:50 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Houdt ons op de hoogte, ik vond het nogal een hoop hocus pocus toen ik dit ooit eens bekeek.
Volgens mij lachen ze je 3 dubbel uit als je voor de rechter gaat zeggen dat je naam niet in hoofdletters is geschreven etc.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 03 januari 2008 04:30 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Klein lesje doen dan maar?

Alle doden worden begraven IN HOOFDLETTERS!!!!!!

Waarom? Je lichaam is niet van jou in de wet van water.

In de wet van water is je lichaam van de MAL(maritime admiltary law)
Je bent letterlijk een MAL product voor de bankers.

Je lichaam in hoofdletters is een cooperatie een MAL lichaam is een CORPS (bedoelt voor bussiness).

Daarom begraven ze je in hoofletters en daar wordt je op bekeurd en moet je belasting betalen met je MAL lichaam!!!!

Dat kan je weigeren want jouw echte lichaam valt onder de civiele wet.

Ik denk niet dat dat een wet is die nog geldt hier. Mijn grootouders, ouders en andere naasten die ik heb begraven hebben gewone drukletters op hun graf. Er is ook nooit een steenhouwer geweest die mij heeft voorgesteld om het anders te doen. Ik weet niet of dit voor heel Nederland geldt, maar bij ons is het zeker geen vaststaand gegeven.
http://www.niburu.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=10819&start=105&st=0&sk=t&sd=a&view=print

Admiralty law (also referred to as maritime law) is a distinct body of law which governs maritime questions and offenses. It is a body of private international law governing the relationships between private entities which operate vessels on the oceans. It is distinguished from the Law of the Sea, which is a body of public international law dealing with navigational rights, mineral rights, jurisdiction over coastal waters and international law governing relationships between nations.
http://en.wikipedia.org/wiki/Admiralty_law

The Rothschilds are keepers of the Vatican Treasury and subordinate to the Sovereign Military of Malta who control ALL of the Banking system from Switzerland, The City, New York and Dubai. Remember banking is based on International Maritime Admiltary Law which is based on Vatican Canon Law and developed by the Knights Templars whilst controlled by the Vatican before they merged with the Sovereign Military of Malta. Rothschilds wealth is nothing in comparison to the high end Italian Black Nobility families who never get fingered as usual.

Apparently if you go into things deep enough you find that Rockefellas are infact more powerful than the Rothschilds. The Rockefellas have their hands in many pies and remember on they control Oil and Pharmaceuticals amongst other things. The Rockefellas are definately a powerful family but again simply do not compare to the high end Black Nobility and of course the Jesuits and Vatican. I cannot say SMOM as the SMOM is made up fo 50%+ of Black Nobility.

Rupert Murdoch is a Roman Catholic and Knight of St Gregory the Great. Hes also a British SIS agent and hes controlled by the Jesuit Order and SMOM via Cardinal O’Connor and the Queen “Guelph”! Murdoch is naturally subordinate to the Pope due to his religion. Whilst living within the Americas then Rupert will also have another master being the Archbishop of New York Cardinal Egan whos the head of the Americas SMOM who by the way control the Council on Foreign Relations who control this region and the state of IS-RA-EL (ISIS-RA-EL). The CFR created the U.N and the CFR is the one pushing from the top down the U.S into a World Government whilst these poxy NGO’s push from the bottom up for the U.N World Government.

International Maritime Admilitary Law, the Law of Money and Banks fully controls your life from birth to death. Banking and Commerce is life within this prison system. Your simply Energy which is money to them and therefore a Maritime Product. Now also remember that the god EL which all these high end ELite & ELders worship is the god of Chaos and BANKING! So when you worship money like humans do then you’re too worshipping EL the Planet Saturn without knowing, whilst trading in Debt/IOU’s known as Paper money or useless alloy coins or worse 1,0’s digital pure phony currency. If you get in the way of the Currency flow they will CHARGE you with crime in their BANK, its pure commerce.

Signature 

Profiel

Gepost: 04 januari 2008 07:35 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37
monkeyman - 03 januari 2008 03:50 PM

Houdt ons op de hoogte, ik vond het nogal een hoop hocus pocus toen ik dit ooit eens bekeek.
Volgens mij lachen ze je 3 dubbel uit als je voor de rechter gaat zeggen dat je naam niet in hoofdletters is geschreven etc.

niet als ze geen jurisdictie over je hebben.

maar goed vandaag was het de bedoeling om mijn akte in te kijken.
jammer genoeg is er iets tussen gekomen en nu heb ik maar een afspraak gemaakt voor volgende week
geduld is een schone zaak laten we maar zeggen wink

Signature 

Claim Your Rights!

Profiel

Gepost: 04 januari 2008 07:49 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

terug naar de menselijke wetten: ze worden opgelegd door degenen die (voornamelijk, en in 1e instantie door physieke overmacht) het sterkst zijn gebleken, en de anderen aan zich hebben onderworpen.

Hieruit zijn de feodale stelsels voortgekomen, waar ook ter wereld, sinds mensenheugenis (dus ook in het oude Sumerië en Babylon).

Deze stelsels zijn in de loop der tijd “territoriale” stelsels geworden.

Deze tref je aan overal waar er sprake was en is van een territorium, een grondgebied met duidelijke landsgrenzen.

Maar waar er geen land is, en/of waar de grenzen niet duidelijk te definiëren zijn heb je dus een probleem. Dit is de situatie die we op de grote oceanen kunnen vinden, hetgeen zeker het geval was in een tijd dat er nog geen sateliet kaarten en meetinstrumenten verbonden aan satelieten waren.

Zodoende bedacht men het “maritieme” recht. Een rechtssysteem dat vooral beoogt de handel te reguleren, vandaar de soms bizar systematische verwijzingen naar “corporaties” als rechtspersonen, e.d. erin, en in rechts-systemen die ervan afgeleid zijn. Heeft verder niets te maken met het Vaticaan, Jezuiten, of Babylonische danwel “Saturnische” claims e.d., maar is puur een praktische kwestie (los van het feit dat deze praktische kwestie rijk aan talloze symboliek is, die wel degelijk naar het oude Sumerië terruggrijpt).

Het geval wil nu dat de Amerikanen dit recht verwerkt hebben in hun huidige wets-systeem. Zie voor verdere details dit topic.

Nederland kent weliswaar maritiem recht, maar dat is enkel voor het reguleren van… maritieme aangelegenheden en internationale handel (zoals je zou kunnen verwachten), en wordt bijvoorbeeld toegepast op het internationale bankverkeer. Op burger niveau is het absoluut niet van toepassing (tenzij je internationaal handel bedrijft natuurlijk).

Het Nederlandse wetboek is afgeleid van de Franse “Code Civil”, die door Napoleon werd samengesteld. Het antwoord op de vraag op wie de wetten van de Europese landen van toepassing is kan niet simpeler zijn: ze geldt voor iedereen die zich in die landen bevindt. Punt uit!

In het “Code Civil” staat het er zo:

Quote:
http://www.legifrance.gouv.fr/WAspad/UnArticleDeCode?code=CCIVILL0.rcv&art=3

Article 3
(inséré par Loi du 5 mars 1803 promulguée le 15 mars 1803))

Les lois de police et de sûreté obligent tous ceux qui habitent le territoire.
Les immeubles, même ceux possédés par des étrangers, sont régis par la loi française.
Les lois concernant l’état et la capacité des personnes régissent les Français, même résidant en pays étranger.

Dit artikel vindt je in deze oorspronkelijke vorm niet meer terug in het nederlandse burgerlijk wetboek. Maar dat is omdat men deze opvatting op impliciete wijze heeft vastgelegd. Er wordt daarbij verwezen naar “natuurlijke personen”, in tegenstelling tot “rechtspersonen” (waartoe je een corporatie zou kunnen rekenen).

Hier zijn enkele voorbeelden van hoe dit is gedaan:

Het meest expliciet vinden we het terug in het strafrecht:
Quote:
http://www.teurlingsellens.nl/WetboekvanStrafrecht.html

Eerste Boek. Algemene bepalingen
Titel I. Omvang van de werking van de strafwet

Artikel 2
De Nederlandse strafwet is toepasselijk op ieder die zich in Nederland aan enig strafbaar feit schuldig maakt.

Artikel 3
De Nederlandse strafwet is toepasselijk op ieder die zich buiten Nederland aan boord van een Nederlands vaartuig of luchtvaartuig aan enig strafbaar feit schuldig maakt.

Rijden zonder rijbewijs kun je dus wel vergeten… ook al ben je Amerikaans.

Ander voorbeeld:
Quote:
http://www.burgerlijk-wetboek.nl/BW1/43050-Personen-en-familierecht.htm
Burgerlijk Wetboek 1 (BW1)

Artikel 1
Allen [die] zich [in] Nederland bevinden, zijn vrij, bevoegd tot genot burgerlijke rechten; Persoonlijke dienstbaarheden, welke aard, onder welke benaming ook, worden niet geduld.

Je mag dus rechten doen gelden, alleen al vanwege het feit dat je je in Nederland bevindt. Hoef je heus geen corporatie voor op te richten…

Maar wel ff vangen svp...:
Quote:
http://www.wetboek-online.nl/wet/Wib/2.1.html

Artikel 2.1 | Wib, Hoofdstuk 2, Afdeling 2.1
Belastingplichtigen

1.
Belastingplichtigen voor de inkomstenbelasting zijn de natuurlijke personen die:

a.
in Nederland wonen (binnenlandse belastingplichtigen) of

b.
niet in Nederland wonen maar wel Nederlands inkomen genieten (buitenlandse belastingplichtigen).

2.
Nederlands inkomen is inkomen bedoeld in hoofdstuk 7.

Zo simpel is dat!

En dan wat je naam betreft, en het wel of niet schrijven met hoofdletters, neem dan dit:

Signature 

Profiel

Gepost: 04 januari 2008 07:50 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Quote:
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW1/4.html

Artikel 4 | BW1, Boek 1, Titel 2
1.
Een ieder heeft de voornamen die hem in zijn geboorteakte zijn gegeven.

2.
De ambtenaar van de burgerlijke stand weigert in de geboorteakte voornamen op te nemen die ongepast zijn, of overeenstemmen met bestaande geslachtsnamen tenzij deze tevens gebruikelijke voornamen zijn.

3.
Geeft de aangever geen voornamen op, of worden deze alle geweigerd zonder dat de aangever ze door een of meer andere vervangt, dan geeft de ambtenaar ambtshalve het kind een of meer voornamen, en vermeldt hij uitdrukkelijk in de akte dat die voornamen ambtshalve zijn gegeven.

4.
Wijziging van de voornamen kan op verzoek van de betrokken persoon of zijn wettelijke vertegenwoordiger worden gelast door de rechtbank. De wijziging geschiedt doordat van de beschikking een latere vermelding aan de akte van geboorte wordt toegevoegd, overeenkomstig artikel 20a, eerste lid. In geval van wijziging van de voornamen van een buiten Nederland geboren persoon geeft de rechtbank die de beschikking geeft, voor zoveel nodig ambtshalve hetzij een last tot inschrijving van de akte van geboorte dan wel van de akte of de uitspraak, bedoeld in artikel 25g, eerste lid, hetzij de in artikel 25c bedoelde beschikking.

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW1/7.html

Artikel 7 | BW1, Boek 1, Titel 2

1.
De geslachtsnaam van een persoon kan op zijn verzoek, of op verzoek van zijn wettelijke vertegenwoordiger, door de Koning worden gewijzigd.

2.
Hij wiens geslachtsnaam of voornamen niet bekend zijn, kan de Koning verzoeken voor hem een geslachtsnaam of voornamen vast te stellen.

3.
Een wijziging of vaststelling van de geslachtsnaam door de Koning heeft geen invloed op de geslachtsnaam van de kinderen van de betrokken persoon die voor de datum van het besluit meerderjarig zijn geworden of die niet onder zijn gezag staan.

4.
Een wijziging of vaststelling van de geslachtsnaam door de Koning blijft in stand niettegenstaande een latere erkenning of gerechtelijke vaststelling van het vaderschap.

Signature 

Profiel

Gepost: 04 januari 2008 07:50 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Als een gewone ambtenaar al het recht heeft om een naam voor je te kiezen, en de koning het recht heeft om (zij het op verzoek) je naam te wijzigen, who cares of die in HOOFDLETTERS wordt geschreven, of niet! (In het Amerikaanse wets-systeem heeft dit daarentegen grote konsekwenties, zie bijv. dit artikel)

Het moge duidelijk zijn dat in Europa de wetten gechreven zijn volgens het centrale idee: kop houden, gehoorzamen, en dóórwerken! Het basisprincipe van een feodale hierarchie…

In Nederland haal je enkel je recht als je het kunt betalen, of een bevriende advocaat hebt. Het rechtsbijstand systeem is hopeloos falend en inefficient.

Ik spreek uit een tamelijk rijke eigen ervaring, en heb talloze rechtszaken en juridische gevechten achter de rug, dus ik weet waar ik het over heb. Tot mijn schade en onschuldige schande heb ik moeten konstateren in welke mate ik aanvankelijk door het systeem in de luren ben gelegd, opgebracht met de illusie dat het rechtssysteem iets met “rechtvaardigheid” te maken heeft. No more!

Het enige doel van de rechtssystemen van Europa en in de meeste andere landen ter wereld is het handhaven van de “orde”, maw het volk onder de duim houden, en het de illusie geven dat het recht kan halen, teneinde volksopstand te vermijden… Daarbij ligt het accent vooral op het reguleren van de handel, en niet het verdedigen van individuele rechten of het vervolgen van misdadigers die zich aan individuele burgers vergrijpen (hetgeen tot het minimum wordt beperkt, want vooral niet te duur dient te zijn, en hoodzakelijk voor selectief gunstige jaarcijfers en enkele spannende TV-journaal uitzendingen moet zorgen… Rolling Eyes ).

Als een rechtssysteem echt bedoeld was om een “rechtvaardige” samenleving te garanderen, dan zou die ongeveer even efficient en snel moeten werken als de EHBO van een modern ziekenhuis… en dat is dus thans nergens ter wereld het geval (wellicht op enkele in afzondering levende inheemse stammen na dan...). Zou ook nog eens prima voor de werkgelegenheid zijn!

Daarbij is het natuurlijk in de 1e plaats de vraag welke bestaande wetten uiteindelijk ècht rechtvaardig, en ècht democratisch zijn. Wat mij betreft zet het huidige systeem mensen veel teveel in een dodelijk keurslijf vast. Maar dat is op zich een apart topic waard.

De enige manier om in Europese landen onder bepaalde (onredelijke of onrechtvaardige) verplichtingen en wetten uit te komen, is middels het toepassen van constructies die gebruik maken van (soms ingewikkelde) rechtsvormen, en buitenlandse vestigingen (denk bijv. ook aan wat een diplomatieke status allemaal mogelijk maakt), hetgeen al snel (letterlijk) aardig in de papieren kan lopen. Het is desalnietemin één van de redenen waarom men hard werkt aan een New WORLD Order…

In Amerika mogen er dan enkele fraaie juridische truuks uit zijn te halen, in de praktijk valt dat nog altijd VIES tegen. Want ook dáár geldt nog steeds het recht van DE STERKSTE.

Lest we forget: de vermaarde anti-NWO researcher en auteur, William Cooper, werd door de Amerikaanse autoriteiten overhoop geknald naar aanleiding van een belastingen kwestie… ook al is er geen Amerikaanse wet die verplicht tot het betalen van belastingen…

Denk dus ten alle tijde voor jezelf. Trek alles dat je vertelt wordt altijd na, zo adequaat als je kunt. Kijk uit voor nep-gurus die mensen met een kluitje in het riet sturen, en doorzie TV-sprookjes voor wat ze zijn…

Sterkte ermee!

Tekst overgenomen van een ander forum

[ : 04 januari 2008 08:01 PM Arminius the Terrible]
 Signature 

Profiel

Gepost: 04 januari 2008 07:50 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Voor wie ècht door wil graven, zijn hier enkele nuttige links:

http://www.wetboek-online.nl/
http://www.teurlingsellens.nl/WetboekvanStrafrecht.html
(het WB v Strafrecht staat niet op de hoofd site)

http://en.wikipedia.org/wiki/Civil_law_(legal_system)
http://en.wikipedia.org/wiki/Civil_law

http://en.wikipedia.org/wiki/Corpus_Juris_Civilis

http://en.wikipedia.org/wiki/Admiralty_law
http://en.wikipedia.org/wiki/Admiralty

[ : 04 januari 2008 08:00 PM Arminius the Terrible]
 Signature 

Profiel

Gepost: 04 januari 2008 08:04 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37

http://nl.wikipedia.org/wiki/Natuurlijk_persoon

Een natuurlijk persoon is per definitie een mens van vlees en bloed, met een identiteit (naam en voornamen), afstamming (al dan niet bekend of puur juridisch), geboorteplaats en -datum en als het enigszins kan ook -tijdstip, geslacht en nationaliteit. Om die juridische erkenning te verwerven wordt een geboorte-akte opgemaakt in een gemeentelijk register. Het begrip natuurlijk persoon benadert de mens dus niet als een biologische entiteit maar als een juridische. Zelfs voor een vondeling moet een constructie opgezet worden om er een natuurlijk persoon van te maken.

geeft dit niet de speelruimte die we zoeken?
in ieder geval ben ik er nog niet klaar mee rasberry

Signature 

Claim Your Rights!

Profiel

Gepost: 04 januari 2008 08:31 PM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Compendium volkenrechtsgeschiedenis
Romeinsrechtelijke Grondslagen Van Het Nederlands Privaatrecht
even gedult bij het laden wink

[ : 04 januari 2008 08:37 PM Arminius the Terrible]
 Signature 

Profiel

Gepost: 11 januari 2008 09:08 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37

vandaag heb ik eindelijk mijn geboorteakte kunnen inzien. (althans 1 van de 2...)
en jammer genoeg heb ik moeten constateren dat de code die ik zocht er niet op stond.
na even doorgevraagd te hebben hoe het proces van registratie in zijn werk gaat, vertelde de beste man mij dat er niet 1 maar 2 aktes opgezet worden bij aangifte van geboorte.

1 wordt in bewaring gelegd in het stadhuis van de stad waar je geboren bent, hier wordt een uitdraai van gemaakt wanneer je dat aanvraagt en dat is op elk moment mogelijk.
daarnaast is er 1 voor op een andere lokatie te bewaren plek, deze wordt bewaard zonder dat je daar inzage in mag hebben. mij werd verteld dat die identiek was, maarja dat wil ik natuurlijk met eigen ogen vaststellen. het schijnt dat in een later stadium een koppeling gemaakt wordt tussen de akte en de “bond” dmv een tracking number. dit is dus wat ik zoek!

ik ben nog steeds van mening dat het claimen van je soevereiniteit de manier is om wat te beginnen tegen de gevestigde orde.

voor mensen die meer willen weten hoe dit in zijn werk gaat in landen als canada, vs, nieuw zeeland, engeland en andere common law landen kijk dan even rond op hetforum:
http://thinkfreebefree.proboards105.com/index.cgi?

[ : 12 januari 2008 12:57 AM HML-S]
 Signature 

Claim Your Rights!

Profiel

Gepost: 12 januari 2008 10:48 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37
monkeyman - 03 januari 2008 03:50 PM

A long time friend of mine, who I’ve been going on about this “ALL CAPS” stuff, has shown me his birth certificate.

His Ontario certificate is as follows…

Name: Doe, John Henry
Birth: Jan 1, 1965

As a matter of fact, EVERYTHING is in Upper/lowercase as above. Other than that, his card is identical to mine (mine is ALL IN UPPERCASE (dates too))

His wifes is the same (Upper/lower case) . (Hers is from Quebec)

Anyone have any explanation for this?

Different Status’ from capitalization

CAPITUS DIMINUITIO MINIMA___________Doe, John
The lowest or least comprehensive degree of loss of status.
This occured where a man’s family relations alone were changed.
It left the rights of liberty and citizenship unaltered.

CAPITUS DIMINUTIO MEDIA_____________DOE, John
The lesser or medium loss of status. This occured where a man loses his rights of citizenship but without losing his liberty. It carried away also the family rights.

CAPITUS DIMINUTIO MAXIMA____________DOE, JOHN
The highest or most comprehensive loss of status. This occured when a man’s condition was changed from one of freedom to one of bondage when he became a slave. It swept away with it all rights of citizenship and all family rights.

van betreffend forum:
http://thinkfreebefree.proboards105.com/index.cgi?board=general&action=display&thread=1199845979

de mensen refereren naar hunzelf op deze manier:
Piet-Jan: Alleman
ofwel naam1-naam2: “van de familie”

ik zag een poster volgens mij was het joost, die heeft als signature iets van kijk niet naar de verschillen maar naar de overeenkomsten. misschien een idee…

Signature 

Claim Your Rights!

Profiel

1 van de 2
1

‹‹ Opgelicht.      Stickers for Liberty ››