Wachtwoord vergeten?

2 van de 5
2
P. de Vries en Natalee Holloway case
Gepost: 16 januari 2008 04:20 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Haha dankjewel! Ik zag nergens een topic waar ik me kon voorstellen als nieuw lid dus ik ben maar gewoon begonnen met posten.

Ik moet bekennen dat ik de zaken Dutroux en McCann niet op de voet gevolgd heb, dus mijn kennis is beperkt. Ik las laatst ergens op een online nieuwspagina (en ik kan uiteraard niet meer terugvinden waar grr) dat vader McCann een vriend heeft die contacten heeft met de nieuwsmedia en dat die man geholpen heeft de hysterische media-hype rond de zaak te creeren. Het lijkt er vooralsnog op dat het meer tegengewerkt heeft dan dat het wat opgeleverd heeft, al die aandacht van de pers, maar dat terzijde. Dit zou wellicht verklaren waarom de pers er maar op terug blijft komen: er is iemand actief aan het lobbyen om deze zaak in de spotlights te houden. De heren en dames journalisten hebben tot op heden ook (nog) geen enkel verband gelegd met andere verdwijningszaken van peuters in Europe en/of Amerika dus er is nog geen nood aan de man tot nu toe. 

Het zou me niks verbazen als er meer achter deze zaak zit, maar of het de mainstream media gaat halen betwijfel ik. Soms is er heel veel media-aandacht voor een zaak waarin de pers verhalen schrijft (meestal aangereikt als kant-en-klaar en uitgekauwd hapje, MSM journalisten zijn vrij lui over het algemeen) die de lezer van de kern van het verhaal afhouden, een soort afleidingsmaneuvre zeg maar. Dat zie je heel sterk in een zaak waar ik mij sinds 2 jaar op gestort heb: de moorden van de Manson Family. Alle schuld werd/wordt op de schouders van de leider, Charles Manson, gelegd. Als je echter logisch nadenkt en alle feiten op een rijtje zet, dan kom je echter al snel tot de conclusie dat het veel verder gaat dan Charles Manson en dat het motief voor de moorden aan alle kanten rammelt. Intussen blijft de media maar focusen op Charles Manson en hem neerzetten als de meest duivelse persoon die op deze planeet rondloopt.

Niemand vraagt zich af hoe het kan dat een man die 2/3 van z’n leven achter de tralies had doorgebracht blijkbaar, en volledig bij toeval ook nog, in staat was om zo’n 30 tieners te hersenspoelen en 5 van hen te veranderen in “Manchurian Candidates” (mind controlled assassins), want dat waren ze in feite. Als je je dan bedenkt dat de CIA daar ruim 20 jaar lang aan gewerkt heeft en de beste wetenschappers erop los te laten om dit voor elkaar te krijgen (tevergeefs, volgens de officiele lezing), dan ga je je toch afvragen of dat nu realistich is…

De media kan vrij makkelijk gemanipuleerd worden, evenals met het gros van de sheeple, die veelal toch het verstand op 0 heeft staan en alles wat in de krant staat onmiddelijk voor waarheid aanneemt. Dus media-aandacht hoeft niet altijd in het nadeel van de samenzweerders te werken.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 08:44 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Geregistreerd  2007-09-06

Aan de andere kant, nu ik er effe bij stilsta, dit doet me nu denken aan de zaak Jonbenet Ramsey. Ging ook over een mini beautyqueen, ook de ouders verdacht, maar toen hadden ze wel het lichaam gevonden.

Sommige kinderen worden geboren om geofferd te worden, denk maar. Moeilijk voor te stellen, dat wel. Want je eigen ouders die je liefdevol hebben opgevoed zullen je toch niet om zeep helpen (of overdragen aan je slachter)?

http://en.wikipedia.org/wiki/JonBenét_Ramsey

Signature 
Profiel

Gepost: 16 januari 2008 09:17 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25

Normale ouders niet nee. Maar er zijn genoeg voorbeelden van ouders die niet helemaal sporen en hun kinderen ombrengen omdat ze ‘bezeten zijn door de duivel’. Of omdat ze te hard huilen.

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 09:54 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01
Marcia - 16 januari 2008 09:17 PM

Of omdat ze te hard huilen.

Dat moet gewoon legaal zijn, krijs mormels....

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 09:56 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

De JonBenet Ramsey zaak is wel wat anders, het is een onderdeel van een patroon in de VS dat nogal, laten we zeggen, verontrustend is:

* JonBenet Ramsey’s vader werkte bij de Inlichtingendienst van het leger (Army Intelligence).
* Ricky Holland’s vader werkte bij de Inlichtingendienst van het leger (Army Intelligence).
* De vader van Polly Klaas werkte bij de Inlichtingendienst van het leger (Army Intelligence). Deze zaak resulteerde in die geweldige “3 Strike Law” in Californie.
* Col. Paul J. Tate, vader van actrice Sharon Tate (zij van de Manson moorden) was net gepensioneerd (hij was in de veertig, en toen al met pensioen!). Zijn werkgever? Je raadt het al: de Inlichtingendienst van het leger (Army Intelligence).

Okay, Sharon Tate was geen klein meisje meer toen zij werd gemarteld en vermoord, maar zij was wel 8,5 maand zwanger van een zoontje. Schijnbaar is het een “occupational hazard” dat je kind op gruwelijke wijze vermoord wordt als je bij de Inlichtingendienst van het leger werkt…

Maar dat is nog niet alles. Er is in de jaren ‘80 een schandaal geweest omtrent een legerbasis bij San Francisco, The Presidio. Een Colonel van Army Intelligence was hierbij betrokken, ene Michael Aquino. Degenen die enigszins thuis zijn in het satanisme in de VS zullen hem kennen als de oprichter en leider van de satanische sekte The Temple of Set. Ja, u leest het goed: een medewerker van de geheime dienst, een legerkolonel, leidt een satanische sekte en niemand bij defensie vindt dat vreemd. Het schandaal in het kort: men kwam erachter dat de kinderen die ondergebracht werden in de creche op de Presidio basis misbruikt werden (Satanic Ritual Abuse, uiteraard zou je bijna zeggen). Michael Aquino en zijn vrouw Lilith werden door de kinderen aangewezen als de hoofddaders. Pijnlijke situatie. Ik denk niet dat het als een verrassing komt dat die zaak nooit voorgekomen is bij de rechter en dat het echtpaar Aquino tot op de dag van vandaag nog steeds ongestoord en ongestraft hun spelletjes kunnen spelen. Echt ziek.

En dan is er ook nog die beruchte zaak van de McMartin Pre-School in Manhattan Beach (wederom Californie) met die tunnels onder die school, een zaak die ook stinkt aan alle kanten en de doofpot in gestopt is. Franklin Cover Up hadden we geloof ik al gehad he? Oh en vorig jaar nog een jeugdinrichting voor ontspoorde jongeren in Texas waar een aantal leiders hun handjes niet thuis konden houden. Geen doden, tenminste voor zover we weten. Tja, het gaat maar door…

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 10:16 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
monkeyman - 16 januari 2008 09:54 PM

Marcia - 16 januari 2008 09:17 PM
Of omdat ze te hard huilen.

Dat moet gewoon legaal zijn, krijs mormels....

Ik wilde jou nog betrekken in mijn reply, maar dat vond ik lullig.
Gelukkig ben je er zelf heel open over wink

En Ellen Ripley: ik snap niet zo goed wat je nou wilt zeggen.

Signature 

Profiel

Gepost: 16 januari 2008 11:59 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384

Och, als de inlichtingendienst gecontroleerd wordt door het kwaad (zoals Bush en Cheney en de hele elite in Amerika waarschijnlijk) dan verbaast me dat niks, Ripley.

Ik vermoed zelfs dat het geen ‘occupational hazard’ is om je kind te verliezen maar dat deze lieden graag hun kind offeren voor de goede zaak.  shut eye

Signature 
Profiel

Gepost: 17 januari 2008 12:19 AM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Marcia -

Nou, vooral dat er nogal veel pedo’s rondlopen in hoge functies (denk regeringen) die graag met kinderen “spelen”. En dat er een internationaal netwerk is die kinderen ontvoert en na het misbruik vermoorden. Er zijn dus zaken bekend waarin dit gebeurde (de Franklin Cover Up en de zaak Dutroux). Mijn voornaamste punt is dat ik niet uitsluit dat dit netwerk betrokken zou kunnen zijn bij de ontvoering van Maddie McCann.

Signature 

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 12:22 AM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Arthur - 16 januari 2008 11:59 PM

Och, als de inlichtingendienst gecontroleerd wordt door het kwaad (zoals Bush en Cheney en de hele elite in Amerika waarschijnlijk) dan verbaast me dat niks, Ripley.

Ik vermoed zelfs dat het geen ‘occupational hazard’ is om je kind te verliezen maar dat deze lieden graag hun kind offeren voor de goede zaak.  shut eye

Dat is inderdaad een paar keer het geval geweest wat MK-ULTRA betreft, ja. Vaders die hun kinderen mishandelden om ze voor te bereiden op het MONARCH programma en zo. Dus wellicht zien die mensen het als hun “patriotic duty” of zo en hebben ze er niet zoveel moeite mee. Ik kan me er echter weinig bij voorstellen, terwijl ik toch een behoorlijk groot inlevingsvermogen heb. Waarschijnlijk is dat een positief teken wink

Signature 

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 12:52 AM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384

Ripley: Conditionering, joh.

Kindermisbruikers zijn zelf weer misbruikt als kind. En aangezien programmering gelijk is aan kindermisbruik verklaart dat een hoop.

Frau Goebbels hield ook zielsveel van haar kinderen.

Signature 
Profiel

Gepost: 17 januari 2008 10:24 AM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Ellen Ripley - 17 januari 2008 12:19 AM

Marcia -

Nou, vooral dat er nogal veel pedo’s rondlopen in hoge functies (denk regeringen) die graag met kinderen “spelen”. En dat er een internationaal netwerk is die kinderen ontvoert en na het misbruik vermoorden. Er zijn dus zaken bekend waarin dit gebeurde (de Franklin Cover Up en de zaak Dutroux). Mijn voornaamste punt is dat ik niet uitsluit dat dit netwerk betrokken zou kunnen zijn bij de ontvoering van Maddie McCann.

Ach so.
Tja, regeringen, kerken (meneer Pastoor, wat doet u nu?), scouting (de Hopman hopt ‘em erin), scholen (papa, meester wilde mijn pielemuis zien), overal waar volwassenen macht hebben gebeurt dat soort dingen.
Ik vind het natuurlijk verschrikkelijk, laat dat duidelijk zijn, maar het verbaast me niet ofzo.

Vwb dat netwerk en de ontvoering van McCann: ik heb geen idee. Ik volg die zaak niet zo. Het laatste wat ik erover gehoord heb, is dat het bloed in de huurauto van de ouders wel van Madeleine was, maar dat kan inmiddels ook weer achterhaald zijn dus daar durf ik niet zoveel over te zeggen.

Signature 

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 11:29 AM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

Over Britney trouwens..

Om heel eerlijk te zijn: de “alternatieve media” heeft volgens mij bijna geen aandacht besteedt aan McCann of Holloway. Ik ben het in elk geval niet tegen gekomen. Dat maakt het voor mij een non-topic. Rigorous Intuition (v. 2.0) is voor mij al jaren de website die dealt met de issues mind control, occultisme, satanisme en ritueel/seksueel misbruik en die heeft ook bitter weinig erover geschreven.

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 12:28 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

By the way, thanks Ripley.. ik kwam via jouw avatar terecht bij Galaxy Quest. Briljante film!

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 02:45 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  738
Geregistreerd  2007-01-03
Papillon - 13 januari 2008 04:59 AM

Kijk hier voor een andere, alleszins mogelijke visie op de zaak http://judicial-inc.biz/Joran_va_der_sloot.htm
Joran’s gedrag tijdens en na de P & W uitzending spreekt boekdelen.

Gr. Papillon.

wat een Bullshit-site

Signature 

9/11 Press for Truth met Nederlandse ondertiteling

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 04:12 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Renatus - 17 januari 2008 12:28 PM

By the way, thanks Ripley.. ik kwam via jouw avatar terecht bij Galaxy Quest. Briljante film!

Ja die film is inderdaad geweldig! Als je waarschijnlijk al kunt raden, ben ik een groot fan van Sigourney Weaver. Er zijn maar weinig films van haar die niet goed zijn en degenen die in die categorie vallen zijn vaak dan weer zo slecht dat ze lachwekkend worden, dus dat is ook nog wel vermakelijk op z’n tijd tongue wink

Signature 

Profiel

2 van de 5
2