Wachtwoord vergeten?

2 van de 4
2
Dit zegt zo’n beeetje alles. Ongelooflijk. 
Gepost: 17 januari 2008 05:43 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25

Waarom zou dat jongetje dan gelijk gehersenspoeld zijn?
Ik vind dat the less likely option eerlijk gezegd.

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 06:00 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Nou hersenspoelen gebeurt ook met gelovigen, niet alleen als onderdeel van sinistere MK-ULTRA programma’s. Hersenspoelen is een breed begrip. Ik zou niet weten wat voor andere term ik ervoor zou moeten gebruiken. In het Engels hebben ze nog ‘coersive persuasion’, is dat beter dan?

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 06:13 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  405
Geregistreerd  2007-03-25

Maar als je ergens in gelooft, dan ben je toch niet per definitie gelijk gehersenspoeld?

Signature 

Politics - poly [many] tics [blood sucking parasites]

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 06:50 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Welke ideeen zijn nou echt orgineel in je hersenpan tot stand gekomen.
Denk daar maar eens NIET over na anders kun je weleens hyperventilatie krijgen grrr

Alles is toch een bij elkaar geraapt zooitje wat je van anderen hebt gehoord.

Hoeptie hoeptie baklak zoeefff <- super orgineel, nog nooit door iemand gezegd.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 17 januari 2008 07:16 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  317
Geregistreerd  2007-08-25
monkeyman - 17 januari 2008 06:50 PM

Hoeptie hoeptie baklak zoeefff <- super orgineel, nog nooit door iemand gezegd.

Erg grappig tongue rolleye

De site is volgens mij http://desteni.co.za/
daar staan al zijn videos http://desteni.co.za/videosfl.htm

Signature 

WE ARE CHANGE!

http://www.WACHolland.org

Profiel

Gepost: 18 januari 2008 03:29 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1524
Geregistreerd  2007-01-01

Omdat ik mijn tijd wel beter kan besteden, zal ik niet verder kijken naar dat blonde jochie. Maar ik denk niet dat hij zijn eigen verhaal gelooft. Hij acteert. Ik heb het tweede deel ook gezien, hij begint weer met die vage act van ontwaken uit een diepe trance en eindig weer met dat wegzakken. Het zijn dus korte acts, kort genoeg om ze stuk voor stuk uit je hoofd te leren.

Natuurlijk ken ik die onzin van Anunnaki die op hun eigen planeet goud nodig hadden en dus naar de aarde kwamen om daar de mensen tot slaven te maken en goud te laten delven. Wat mij verontrust, is dat uit deze YouTubes blijkt dat er mensen zijn die ons welbewust middels een geraffineerd bedrog willen laten geloven in die onzin.

Ditmaal geen saaie en langdradige lezing van The Prophesy Club, of hoe die vagerikken ook maar mochten heten, maar een beeldschoon en verleidelijk blond kind dat het verhaal vertelt alsof hij het zelf heeft beleefd. Tot op heden dacht ik dat die Reptilian-aanhangers er zelf in geloofden, maar dit is een vorm van bewust bedrog, om anderen iets te laten geloven waarvan men zelf weet dat het niet waar is. Het zijn dus geen Jehovas die zelf geloven in hun eigen Wachttoren. Het is bewuste propaganda, maar waarom, waarvoor, waartoe?

Nou ja, daarom schrok ik er dus van, maar in deze wereld van leugens, list en bedrog kan dit jochie er ook nog wel bij…

Signature 

Inanna schrijft BOUblog rolleyes

Profiel

Gepost: 06 februari 2008 05:58 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

volgens mij is het wat anders, hij is al zover weg dat hij helemaal geen idee heeft.

Profiel

Gepost: 06 februari 2008 08:37 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  107
Geregistreerd  2007-09-15

Ik volg dit al een tijdje en vind het geen onzin; er wordt zeer veel nuttige info in verteld en geeft je een ruimere blik op het geheel.

In de Bios is heb ik meerdere interessante filmpjes achter elkaar gezet en ook hun link naar de site en hun youtube site kun je er vinden.

Er zitten echt wel wat vreemde dingen in; zoals een vermeend 12 delig “afterlive” interview met adolf hitler.

http://wearequestiondutch.hyves.nl/forum/1163924/hj1m/BIOS_Destini_Universe_Beyond_The_Grave/

En hier voor de link naar hun site welke ergens in een reactie niet goed stond en niet werkte: http://desteni.co.za/

Signature 

We krijgen alleen een antwoord als we een vraag stellen.

http://wearequestiondutch.hyves.nl

Profiel

Gepost: 06 februari 2008 09:51 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  34
Geregistreerd  2007-03-13

ik heb nagenoeg alles bekeken/gelezen en houdt er een tweeledig gevoel aan over. De hoeveelheid informatie die hier wordt gegeven is zoveel. Zelf heb ik zo’n 12.000 uren (ruim) aan allerlei (Boeken internet enz) en eigenlijk alles besteed om tot een compleet beeld te komen. Met een geheugen als een zeef door alles wat maar een beetje vreemd is/lijkt heengeworsteld. En zie daar; een website waar nagenoeg alles te vinden is. Opmerkelijk. De makers hebben hier erg veel tijd ingestopt en zijn op de hoogte van alle actualiteiten, maar ook geschiedenis. De boodschap die ze uitdragen is weer niet vreemd. N.l. in je zelf geloven en alles buiten jezelf zoeken is not done. Daar kan ik me ook nog wel in vinden. De uiteindelijke boodschap is stoppen met alles en de wereld teruggeven aan de natuur en/of eigen lot. Geen mensen meer op aarde is het devies. En daar gaat mijn alarmbelletje. Precies de vinger er op leggen kan ik binnenkort. Neemt niet weg dat de algemene strekking er eentje is die je met een gerust hart kunt bekijken. Het is zwaar aangezet, met wellicht het doel overtuigend over te komen en te laten voelen dat het nu menens is.
NB het is een meisje, eind tienerjaren. Geen adamsappel en de sleutelbeenderen zijn vrouwelijk.

Profiel

Gepost: 13 februari 2008 02:05 AM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  2
Geregistreerd  2008-02-12

Mochten jullie geïnteresseerd, ik ben nieuw op forum maar heb nog wat achtergrond informatie:
.

Het is een Zuid-Afrikaans meisje, noemt zich winged, van 21 (ze vertelt ook ergens haar levensverhaal). Fijne jeugd, mama overleden, boze stiefmoeder, uit huis gezet, ging in cafe werken en kwam daar gast, eagle (geloof rond 40) tegen van destini die haar een baan aanbood. Waaruit die baan pressies bestond geen idee, maar destini was/is een kleine groepering die zich met soort mystiek zelfwerk bezighoudt. Dat wil zeggen tot dat winged kwam die speciale gave bleek te hebben. Ze kan oa onze dimensie doorzien, en is de enige die daadwerkelijk contact met andere dimensie mogelijk maakt: The Portal. De eerste en enige want andere channelaars zijn stelselmatig bedrogen door duivels. Wing verlaat haar lichaam naar de dimensies van waaruit wezens, aliens, overleden (eigenlijk wezen achter leven van overledenen) en demonen (niet te verwarren met duivels) van haar lichaam gebruik maken om ons te informeren en tips te geven in moeilijke tijden. Vaste gast is Jack, hij verteld oa de hele geschiedenis van de mensheid.
.

Ze hebben naast lichtjaren oude kennis ook een uitgebreide theorie met veel bekende elementen en wijze lessen net ff anders. Alleen hun oplossing is wel vrij radicaal. De wereld, en mens is doortrokken van interdimensionale systemen die al onze gedachten, gevoelens en wedergeboortes bepaalt en waar we in gevangen gehouden worden. Om ons te verlossen moeten we alle gedachten en gevoelens uitbannen (deprogrammeren), en wel door onszelf ervoor te vergeven, per stuk ongeveer. Vb ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan te geloven/denken/voelen dat … Je moet jezelf dus vergeven voor alles wat je ooit dacht te zijn, je karakter enz. Alles was kwade illusie die dankzij jezelf mogelijk is gemaakt. In niets van wat je ooit als mens gezegd, gedacht of gedaan heb zit iets van goedheid, gezond verstand of jezelf.
(aldus destini voor zover ik gekomen ben)
.

Ik weet niet of het de systemen zijn, maar volgens mij gaat er zoiezo iets in je kapot als je dit volhoudt. Het is me ook niet helemaal duidelijk wat er dan pressies voor in de plaats komt. En tot die tijd geen relaties sex drank en drugs. Net iets te heftige maatregelen voor mij maar ik zal zeker aan ze denken als ik ergens in een grot zit te wachten tot de nucleaire dampen opgetrokken zijn ;)

Profiel

Gepost: 15 februari 2008 01:21 AM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Administrator
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  976
Geregistreerd  2006-12-29
busje - 16 januari 2008 08:12 PM

kijk en huiver, dit zal sitchin geen goed doen.

http://www.youtube.com/watch?v=3Ym3fWwLG1g&feature=related

Die heeft de paddo-kweeksets van Arie ontdekt.

Signature 

PATRICKSAVALLE.COM - ‘not the same thing’

Profiel

Gepost: 16 februari 2008 06:42 AM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2007-01-06
foeksia - 13 februari 2008 02:05 AM

Ze hebben naast lichtjaren oude kennis
...
zoiezo
...
pressies
...
sex

1. Een lichtjaar is de afstand die licht in een jaar aflegt. Niet de tijd waarin licht een jaar aflegt of iets dergelijks.
2. Het is en blijft “sowieso,” sorry.
3. Pressies? In deze context lijkt me een ander woord toch iets meer precies.
4. Sex? Dit was geen Engels citaat, toch? Seks, seks, seks, seks, seks.

Maar ik dwaal af.

Ik heb zo m’n twijfels over de echtheid van deze filmpjes. In ieder geval over de ‘trance’ waar deze mevrouw uit zou ontwaken. Dit lijkt me puur bedoeld als methode om de zweverige types nieuwsgierig te maken. Wat het verhaal zelf betreft, dat zit niet helemaal goed in elkaar. Het lijkt sterk op de mooie verhalen van een andere mevrouw - J. Z. Knight - die “Ramtha” (één of andere dode krijgsheer uit Atlantis) zou channelen en daar overigens niet echt armer door is geworden.

Signature 

“Hoedt u voor mensen die het zeker weten.”—Jan Terlouw

Profiel

Gepost: 16 februari 2008 07:48 AM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  165
Geregistreerd  2007-02-16

Deze jongedame in het filmpje herhaalt steeds de woorden fascinerend, waardevol, belangrijk, interessant. Trucje.
Maar ze gebruikt heel veel tijd om heel weinig te zeggen. ( Niks, meer precies, vermoedelijk )

Profiel

Gepost: 17 februari 2008 12:15 AM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  436
Geregistreerd  2007-01-03

Ik zie nu hier op het forum pas dat Desteni is ontdekt. De reacties zijn hier erg mager, allemaal schuw om eens iets te zien wat men nooit gezien heeft kennelijk…

Ik heb ooit iets van haar gepost in ik meen in september vorig jaar…

http://www.zaplog.nl/zaplog/article/desteni_onthult_ufos_als_weertechnologie_tesla

Het is een jonge vrouw en ze heeft naast haar channelings heel haar geschiedenis ook verteld in youtubes.

[ : 17 februari 2008 12:22 AM x]
Profiel

Gepost: 17 februari 2008 01:56 AM   [ Negeer ]   [ # 30 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  82
Geregistreerd  2007-08-22

wat mij direct opvalt is de perfecte belichting en geluid. Ook de achtergrond is perfect. Check de schaduw.. En het naar links kijken begint ook op te vallen.. En de sessies zijn ook precies onder de Youtube-10 grens. Volgens mij is dit een dikke vette psy-op! Van wie dan ook. Misschien wel van deze jonge dame alleen.

Die jonge dame is een goede acteur. De info die genoemd wordt kan iedereen van internet halen en er zelf wat moois bij verzinnen. Sorry Jack maar je zult toch met iets schokkendere nieuwe informatie komen om mij te overtuigen. Maar misschien was het een intro voor de leken.

[ : 17 februari 2008 02:05 AM KC-Bone]
Profiel

2 van de 4
2