Mochten jullie geïnteresseerd, ik ben nieuw op forum maar heb nog wat achtergrond informatie:
.
Het is een Zuid-Afrikaans meisje, noemt zich winged, van 21 (ze vertelt ook ergens haar levensverhaal). Fijne jeugd, mama overleden, boze stiefmoeder, uit huis gezet, ging in cafe werken en kwam daar gast, eagle (geloof rond 40) tegen van destini die haar een baan aanbood. Waaruit die baan pressies bestond geen idee, maar destini was/is een kleine groepering die zich met soort mystiek zelfwerk bezighoudt. Dat wil zeggen tot dat winged kwam die speciale gave bleek te hebben. Ze kan oa onze dimensie doorzien, en is de enige die daadwerkelijk contact met andere dimensie mogelijk maakt: The Portal. De eerste en enige want andere channelaars zijn stelselmatig bedrogen door duivels. Wing verlaat haar lichaam naar de dimensies van waaruit wezens, aliens, overleden (eigenlijk wezen achter leven van overledenen) en demonen (niet te verwarren met duivels) van haar lichaam gebruik maken om ons te informeren en tips te geven in moeilijke tijden. Vaste gast is Jack, hij verteld oa de hele geschiedenis van de mensheid.
.
Ze hebben naast lichtjaren oude kennis ook een uitgebreide theorie met veel bekende elementen en wijze lessen net ff anders. Alleen hun oplossing is wel vrij radicaal. De wereld, en mens is doortrokken van interdimensionale systemen die al onze gedachten, gevoelens en wedergeboortes bepaalt en waar we in gevangen gehouden worden. Om ons te verlossen moeten we alle gedachten en gevoelens uitbannen (deprogrammeren), en wel door onszelf ervoor te vergeven, per stuk ongeveer. Vb ik vergeef mijzelf dat ik mijzelf heb toegestaan te geloven/denken/voelen dat … Je moet jezelf dus vergeven voor alles wat je ooit dacht te zijn, je karakter enz. Alles was kwade illusie die dankzij jezelf mogelijk is gemaakt. In niets van wat je ooit als mens gezegd, gedacht of gedaan heb zit iets van goedheid, gezond verstand of jezelf.
(aldus destini voor zover ik gekomen ben)
.
Ik weet niet of het de systemen zijn, maar volgens mij gaat er zoiezo iets in je kapot als je dit volhoudt. Het is me ook niet helemaal duidelijk wat er dan pressies voor in de plaats komt. En tot die tijd geen relaties sex drank en drugs. Net iets te heftige maatregelen voor mij maar ik zal zeker aan ze denken als ik ergens in een grot zit te wachten tot de nucleaire dampen opgetrokken zijn ;)