Wachtwoord vergeten?

3 van de 4
3
Dit zegt zo’n beeetje alles. Ongelooflijk. 
Gepost: 17 februari 2008 01:58 AM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  82
Geregistreerd  2007-08-22

wat mij direct opvalt is de perfecte belichting en geluid. Ook de achtergrond is perfect. Check de schaduw.. En het naar links kijken begint ook op te vallen.. En de sessie zijn ook precies onder de Youtube-10 grens. Volgens mij is dit een dikke vette psy-op! Van wie dan ook. Misschien wel van deze jonge dame alleen.
.
Die jonge dame is een goede acteur. De info die genoemd wordt kan iedereen van internet halen en er zelf wat moois bij verzinnen. Sorry Jack maar je zult toch met iets schokkendere nieuwe informatie komen om mij te overtuigen. Maar misschien was het een intro voor de leken.

Profiel

Gepost: 19 februari 2008 04:02 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  4
Geregistreerd  2007-05-29

Het maakt toch niet uit of het een jongen of een meisje is of wat dan ook, hoe hij zich gedraagd.. het gaat om de informatie die hij verstrekt. Het gaat erom of je het zelf logisch vind, ik heb dit verhaal eerder gelezen.. en ik geef aan alles het voordeel van de twijfel.. dus ook aan dit. Het klinkt idioot dat wij een kruising tussen mens (neanderthalers?) en annunanki kunnen zijn.. maar hoezo zou het niet waar kunnen zijn? Het kan best zo zijn dat al die technologie, al die kennis die wij hebben (zie wiskunde etc.) dat dat kennis is die de aliens ons gegeven hebben toen ze ons hier brachten.

Profiel

Gepost: 19 februari 2008 07:21 PM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  82
Geregistreerd  2007-08-22

DE informatie die hij verstrekt is dus te lezen op internet. Je zegt zelf: “ik heb dit verhaal eerder GELEZEN”. Hij/zij (whatever rasberry) dus ook. Dat hij/zei Jack channelt lijkt me dus niet. Daar gaat het mij hier om. Als Jack echt is… TOF! Maar vooralsnog help Jack niet mee aan de GELOOFWAARDIGHEID van het hele verhaal. Integendeel. Als deze jonge acteur/actrice dus daadwerkelijk aan het acteren is, betekend dat als het uit de kast komt, iedereen die hem geloofd het aan het verkeerde eind heeft. Wat voor informatie hij verschaft doet er dan niet meer toe. Het is in de ogen van het klootjesvolk bullshit geworden dan.
.
Daarom denk ik: PSY-OP!
.
Moge het duidelijk zijn dat ik het bijbel verhaal met de Annunaki e.d. een stuk aannemelijker vind dan zonder.. wink Kommop man: “vliegende metalen wielen met flitsende fakkels [lichten]"… “Sigaar vormige kolommen van rook"… Tja.. Vooral het object dat Mozes al die tijd vergezelde. “Overdag zorgde het voor schaduw, in de nacht voor zonlicht"… Geen technologie.. Right…

[ : 19 februari 2008 07:25 PM KC-Bone]
Profiel

Gepost: 20 mei 2008 12:20 AM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18

hET FILMPJE BEGINT MET “hI i’M Jack” en niet met Jaquelien ofzo/ Volgens mij is dit een jongen. Tevens heeft hij dit niet uit het hoofd geleerd maar hij leest het voor. Let goed op zijn ogen, iedere keer als hij twijfeld en bedenkelijk kijkt draaien de ogen naar links(voor de kijkers) rechts. En ineens weet hij het weer zoals de namen En’ki en dergelijke. Gezien de jukbeenderen en de kaaklijn lijkt mij dit tevens een jongen van 12 a 14 jaar.

Gezien hij leest van een sheet links van hem lijkt het mij dat het een acteur is. Het bedenkelijk naar Links kijken en daarna lezen is typisch toneelschool, nieuwslezers doen dit overigens ook maar daar staat de sheet of tekst monitor meer in het centrum van de camera perspectief zodat het lijkt of ze recht naar je kijken.

Ook ik had na filmje 1 niet veel zin meer om verder te kijken. men wat een slome duikelaar. sorry hoor. ik word ook gechanneld door een nieuws lezer van de nos gelukkig heb ik een knop op de ab van de tv.

Het verhaal dat deze jongen verteld klopt wel. Zet de puzzelstukjes van de geschiedenis maar eens op een rij. wie was de pre-spaans Amerikaanse Quetzalcoatl? Wie was de Annunaki? op 2 continenten word deze precies hetzelfde afgebeeld, Nogmaals, Vatican betekend Vatis=aanbidden can= slang. Het is toch al eeuwen bekend dat de goden die de mens creerde reptielen waren. Helaas kennen de debunkers de geschiedenis niet. wie was Medussa? wie verleide Eva? hoeveel verhalen van reptielen(anunaki) komen er op aarde voor? ALLE!!! Het staat zelfs in de bijbel als je effe tussen alle dogmatische leugens doorleest.

Dit is niets nieuws. Ik geloof alleen niet dat deze jongen word gechanneld maar voorleest. Acteur dus

[ : 20 mei 2008 12:33 AM S.O.T.E]
 Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 26 mei 2008 11:25 PM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  35
Geregistreerd  2008-03-03

Volgens mij is het gewoon een slimme meid die van kinds afaan veel heeft meegetafeld met ouders die geinteresseerd zijn in de materie waar zij het over heeft en een goeie kast vol boeken, dvd’ en een internet connectie. Wat is er nou beter voor het ego dan om je als prillepuber zijnde op deze manier als multidimentionaal wijswezen, wereld wijd te kunnen profileren?!

[ : 12 augustus 2008 01:36 PM signs]
 Signature 

I don’t know where we’re going, but we’re on our way.

Profiel

Gepost: 01 juni 2008 09:33 AM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  75
Geregistreerd  2008-03-04

Nou, ik ben best fan van Desteni.
Ik heb bijna alle filmpjes gezien.
Maar op het forum daar ben ik helaas gebant.
Er zijn ook accounts met Nederlandse vertalingen, er zijn veel nederlanders betrokken bij dat project.

De reacties hier zijn zo wat te verwachten is van onverschillige papen. Ja, daar kunnen jullie ook niets aan doen. Alle “heksen” zijn nu wel verbrand in Europa, ik bedoel. Sjamanisme is onbegrijpelijk voor de slaven van de Ridders van Malta in het Hospitaal. Hospitaal ridders, tsss Koning Willem 3.

Maar voor wie nog enig respect heeft voor het Koninkrijk Gods, misschien verspilde moeite, de history van Jack is juist. Het portaal dat Desteni is, het is een soort wonder. Ruim twee jaar geleden hebben zich belangrijke zaken voltrokken in de Hemel, Winged heeft daar een belangrijke rol in gespeelt. Ik heb die hele serie, History of Man, ook gezien. Volgens Professor Johan Heyns, is het belangrijk. Professor Johan Heyns is een erg belangrijke Zuid Afrikaanse Calvinist.
Moeten de Calvinsten de planeet alewwer redden?
Ja, zegt de HEERE, allen de Nederlanders kunnen dat.

Okee.
Ga naar mijn Youtube Channel, en je zult deze schone dame in de Nederlandse taal horen spreken:
http://youtube.com/user/DavyJonesLumey
De bovenste Video is in het Nederlands.

Signature 

http://z13.invisionfree.com/THE_UNHIVED_MIND
Britten kunnen niet vliegen.
Vive, vive les Geus.

Profiel

Gepost: 01 juni 2008 11:02 AM   [ Negeer ]   [ # 37 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  41
Geregistreerd  2008-05-18

Ik heb een aantal filmpjes gekeken en het is wel vreemd moet ik toegeven. Maar als je mij gaat vertellen dat je een kerst kalkoen bent geweest ga je me toch iets te ver.Wat is dit een of andere don’t eat meat campagne ofzo? Zelf eet ik geen vlees omdat ik er ontstekingen van krijg. Maar kijk eens om je heen in de natuur mensen. Zelfs de levende kerst kalkoen vreet vlees als het echt honger heeft!!! GOD LOVES BLOOD!!! daaromvond hij al die afgrijzelijke wezens op aarde uit!!!

I was a Christmas Turkey in my Past Live!!!!!?????? http://youtube.com/watch?v=Gkn2e4bfc4A

Signature 

Only words of the highest of truth can change reality in human mind because there only exists one truth of a kind.

Profiel

Gepost: 16 juni 2008 03:45 PM   [ Negeer ]   [ # 38 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  7
Geregistreerd  2008-05-17

@ S.O.T.O je krabbeld wel lekker terug met je mening.... Zoals meer trouwens hier. Hou je bek toch es gewoon en beoordeel iets voor jezelf. (Voor alle mensen hier gaat het schijnbaar om de persoon die het verteld en niet om informatie, vervlogens wordt er wegezapt.)

Signature 

Forget It I Got It

Profiel

Gepost: 16 juni 2008 05:14 PM   [ Negeer ]   [ # 39 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  26
Geregistreerd  2007-02-12

sorry hoor maar als je hier in gelooft… ofzo, ben je toch ook wel triest en diep gezakt!!! dat opeens hitler in hem zit whahahahahahahahahahahahahhaahahahhaahhahahaha humor damn!! Ik denk dat zijn probleem is dat hij steeds aan het begin die methaanrijke scheten van zichzelf op zit te snuiven, daar zal hij dan wel high van worden. Maar waarom dan naar deze filmpjes kijken, de plaatselijke junk heeft ook genoeg onzin te vertellen na zijn dagelijkse shotje.

groetennnnn

Signature 

.

Profiel

Gepost: 18 juni 2008 01:18 AM   [ Negeer ]   [ # 40 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12
busje - 16 januari 2008 08:12 PM

kijk en huiver, dit zal sitchin geen goed doen.

http://www.youtube.com/watch?v=3Ym3fWwLG1g&feature=related

Raar, je ziet ‘em constant naar links kijken, krijgt hij aanwijzingen of is ie verlegen.Ik zal niet zeggen dat hij liegt, maar ook niet dat hij de waarheid spreekt. Voila, nu denken jullie zeker dat ik de poort bewaak, maar er is geen poort, alleen ruimte. gulp

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 01:11 PM   [ Negeer ]   [ # 41 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2007-11-11

Jezus wat een reacties, doe eens normaal. Ik heb net 1 minuut gekeken en ga zo verder kijken, ziet er hilarisch uit. Maar zo afkraken zonder onderbouwing ziet er niet uit, zeg dan niks.

Profiel

Gepost: 12 augustus 2008 02:26 PM   [ Negeer ]   [ # 42 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  529
Geregistreerd  2007-07-12

Na een tijdje vergaat de moed je wel, steeds zinnig te zijn.  LOL

Signature 

We are the revolution!
Mijn Forum

Profiel

Gepost: 10 november 2008 06:32 AM   [ Negeer ]   [ # 43 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  49
Geregistreerd  2007-07-17
Davey Jones Lumey - 01 juni 2008 09:33 AM

Ruim twee jaar geleden hebben zich belangrijke zaken voltrokken in de Hemel, Winged heeft daar een belangrijke rol in gespeelt.Volgens Professor Johan Heyns, is het belangrijk. Professor Johan Heyns is een erg belangrijke Zuid Afrikaanse Calvinist.

Wat zie en lees ik hier allemaal voor flauwekul ? De grootste troep ooit gepresenteerd aan de mensheid. Wat een vreselijke onzinnige kul verspreidt die Jack en vele Zapruder-leden.

“Ruim twee jaar geleden hebben zich belangrijke zaken voltrokken in de Hemel” Come on ! Wat is dat voor een flauwekul ? !

Ik denk, dat veel mensen van Zapruder.nl afhaken, als ze zulke onzin voorbij zien komen. Hoewel het wel amuzant kan zijn ...

Profiel

Gepost: 10 november 2008 11:40 AM   [ Negeer ]   [ # 44 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17
Igor - 10 november 2008 06:32 AM

Davey Jones Lumey - 01 juni 2008 09:33 AM

Ruim twee jaar geleden hebben zich belangrijke zaken voltrokken in de Hemel, Winged heeft daar een belangrijke rol in gespeelt.Volgens Professor Johan Heyns, is het belangrijk. Professor Johan Heyns is een erg belangrijke Zuid Afrikaanse Calvinist.

Wat zie en lees ik hier allemaal voor flauwekul ? De grootste troep ooit gepresenteerd aan de mensheid. Wat een vreselijke onzinnige kul verspreidt die Jack en vele Zapruder-leden.

“Ruim twee jaar geleden hebben zich belangrijke zaken voltrokken in de Hemel” Come on ! Wat is dat voor een flauwekul ? !

Ik denk, dat veel mensen van Zapruder.nl afhaken, als ze zulke onzin voorbij zien komen. Hoewel het wel amuzant kan zijn ...

Niet voor alles openstaan is sowieso geen echte Zapruder.
Het feit alleen al dat de NWO openlijk oorlog voert tegen Islam is al bewijs genoeg dat Islam de waarheid is.

[ : 10 november 2008 11:42 AM Slaz]
 Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 10 november 2008 07:16 PM   [ Negeer ]   [ # 45 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  49
Geregistreerd  2007-07-17
Slaz - 10 november 2008 11:40 AM

Igor - 10 november 2008 06:32 AM
Ruim twee jaar geleden hebben zich belangrijke zaken voltrokken in de Hemel.

Come on ! Wat is dat voor een flauwekul ? !

Niet voor alles openstaan is sowieso geen echte Zapruder.

Ach, als je voor elke onzinnige uitspraak openstaat, is er iets goed mis met je inschattingsvermogen. ‘Iets belangrijks’ heeft zich twee jaar geleden ‘in de Hemel voorgedaan’. Wie staat daar nou voor open ? ! Zelfs als ik gelovige zou zijn, zou ik die uitspraak naar het land der fabelen verwijzen. Net als alles wat die Jack uitkraamt.

Slaz - 10 november 2008 11:40 AM

Het feit alleen al dat de NWO openlijk oorlog voert tegen Islam is al bewijs genoeg dat Islam de waarheid is.

Nou, dit is nu ook weer zo’n drogstelling die van onzin aan elkaar hangt. Er zijn Christenen, die liever alle Moslims zien hangen en er zijn Moslims, die alle Christenen liever zien hangen; er zijn Joden, die alle Moslims liever zien hangen en er zijn Moslims en Christenen, die de Joden liever zien hangen. Sommige Joden zien het liefst elke niet-Jood hangen.

Waar is die NWO van jouw ? Heb je de lezingen van sommige Imam’s wel eens gevolgd ? Ik wil niet veel zeggen, maar de smoes om Afghanistan en Irak binnen te vallen is toch echt gelegitimeerd wegens Moslim terreur ! Dat olie de eigenlijke beweegreden is, maakt de legitimering van de invallen nog niet marginaal; deze hebben plaatsgevonden op grote schaal. En dan bedoel ik niet slechts 9/11; marineschepen die werden aangevallen door Al-Qaida, hotels die werden opgeblazen en ga maar door.

Dus, omdat ‘de Wereld’ reageert op Moslim terreur, is dat volgens jouw het bewijs dat de Qur’an de Waarheid is. Je hebt wel een kromme manier van redeneren.

[ : 10 november 2008 07:18 PM Igor]
Profiel

3 van de 4
3