Wachtwoord vergeten?

4 van de 4
4
Dit zegt zo’n beeetje alles. Ongelooflijk. 
Gepost: 10 november 2008 07:35 PM   [ Negeer ]   [ # 46 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17
Igor - 10 november 2008 07:16 PM

Slaz - 10 november 2008 11:40 AM
Igor - 10 november 2008 06:32 AM
Ruim twee jaar geleden hebben zich belangrijke zaken voltrokken in de Hemel.

Come on ! Wat is dat voor een flauwekul ? !

Niet voor alles openstaan is sowieso geen echte Zapruder.

Ach, als je voor elke onzinnige uitspraak openstaat, is er iets goed mis met je inschattingsvermogen. ‘Iets belangrijks’ heeft zich twee jaar geleden ‘in de Hemel voorgedaan’. Wie staat daar nou voor open ? ! Zelfs als ik gelovige zou zijn, zou ik die uitspraak naar het land der fabelen verwijzen. Net als alles wat die Jack uitkraamt.

Slaz - 10 november 2008 11:40 AM

Het feit alleen al dat de NWO openlijk oorlog voert tegen Islam is al bewijs genoeg dat Islam de waarheid is.

Nou, dit is nu ook weer zo’n drogstelling die van onzin aan elkaar hangt. Er zijn Christenen, die liever alle Moslims zien hangen en er zijn Moslims, die alle Christenen liever zien hangen; er zijn Joden, die alle Moslims liever zien hangen en er zijn Moslims en Christenen, die de Joden liever zien hangen. Sommige Joden zien het liefst elke niet-Jood hangen.

Waar is die NWO van jouw ? Heb je de lezingen van sommige Imam’s wel eens gevolgd ? Ik wil niet veel zeggen, maar de smoes om Afghanistan en Irak binnen te vallen is toch echt gelegitimeerd wegens Moslim terreur ! Dat olie de eigenlijke beweegreden is, maakt de legitimering van de invallen nog niet marginaal; deze hebben plaatsgevonden op grote schaal. En dan bedoel ik niet slechts 9/11; marineschepen die werden aangevallen door Al-Qaida, hotels die werden opgeblazen en ga maar door.

Dus, omdat ‘de Wereld’ reageert op Moslim terreur, is dat volgens jouw het bewijs dat de Qur’an de Waarheid is. Je hebt wel een kromme manier van redeneren.

Islam staat niet gelijk aan moslims oelewapper.. een beetje zapruder lid cum laude moet dat weten.

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 10 november 2008 09:20 PM   [ Negeer ]   [ # 47 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  49
Geregistreerd  2007-07-17
Slaz - 10 november 2008 07:35 PM

Islam staat niet gelijk aan moslims oelewapper.. een beetje zapruder lid cum laude moet dat weten.

Hahaha ... wat een slecht gefundeerd antwoord !

“Het Arabische woord islam betekent letterlijk overgave (aan God) of onderwerping en wijst op het fundamentele, religieuze principe dat een aanhanger van de islam (moslim) zich overgeeft aan Gods wil en wetten.” http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam
“Een moslim is letterlijk: iemand die zich overgeeft, waarbij gedoeld wordt op de overgave aan God (Allah). ‘Moslim’ kan dus ook in een bredere context gebruikt worden (met andere woorden : Elke Godsdienstige - mijn invulling). Meestal wordt met een moslim een aanhanger van de islam bedoeld, ook hier in dit artikel. Een synoniem voor een moslim is islamiet. Moslims noemen zichzelf meestal moslim. De aanduiding mohammedaan wordt door moslims sterk afgekeurd.” http://nl.wikipedia.org/wiki/Moslim

Een Christen is ook niet exacte hetzelfde als het Christendom, maar zijn, net als Moslims en Islam, onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Als Godsdienst niet bestaat, bestaan ook Godsdienst-extremisten niet. Een ‘religie’ op zich, of noem het ‘leer’, mag van mij wel voortleven : “Religie heeft weinig of niets te maken met een godsdienst of stroming, maar heeft alles te maken met de innerlijke verbinding.” http://www.encyclo.nl/begrip/religie Humanisme is zo’n stroming die enkele goede aspecten van de Godsdiensten eruit belicht en de rest danig verwerpt.

Profiel

Gepost: 10 november 2008 10:28 PM   [ Negeer ]   [ # 48 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Igor - 10 november 2008 09:20 PM

Slaz - 10 november 2008 07:35 PM

Hahaha ... wat een slecht gefundeerd antwoord !

“Het Arabische woord islam betekent letterlijk overgave (aan God) of onderwerping en wijst op het fundamentele, religieuze principe dat een aanhanger van de islam (moslim) zich overgeeft aan Gods wil en wetten.” http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam
“Een moslim is letterlijk: iemand die zich overgeeft, waarbij gedoeld wordt op de overgave aan God (Allah). ‘Moslim’ kan dus ook in een bredere context gebruikt worden (met andere woorden : Elke Godsdienstige - mijn invulling). Meestal wordt met een moslim een aanhanger van de islam bedoeld, ook hier in dit artikel. Een synoniem voor een moslim is islamiet. Moslims noemen zichzelf meestal moslim. De aanduiding mohammedaan wordt door moslims sterk afgekeurd.” http://nl.wikipedia.org/wiki/Moslim

Een Christen is ook niet exacte hetzelfde als het Christendom, maar zijn, net als Moslims en Islam, onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Als Godsdienst niet bestaat, bestaan ook Godsdienst-extremisten niet. Een ‘religie’ op zich, of noem het ‘leer’, mag van mij wel voortleven : “Religie heeft weinig of niets te maken met een godsdienst of stroming, maar heeft alles te maken met de innerlijke verbinding.” http://www.encyclo.nl/begrip/religie Humanisme is zo’n stroming die enkele goede aspecten van de Godsdiensten eruit belicht en de rest danig verwerpt.

Islam staat niet gelijk aan moslims oleleleloeloewapper..

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 10 november 2008 10:52 PM   [ Negeer ]   [ # 49 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  49
Slaz - 10 november 2008 10:28 PM

Hahaha ... wat een mafketel ben jij, joh.

Het enige wat je kunt doen, is jezelf herhalen in de onzin, die je verkondigt.

‘… oleleleloeloewapper’ ... hihi; zeer zinnig.
Islamieten zijn Mohammedanen en dat zijn Moslims, de aanhangers van de Islam.
Dat jij afstand wilt nemen van sommige van je geloofsgenoten, zegt mij al genoeg. Lees anders nog even mijn laatste post op de vorige pagina.

Profiel

Gepost: 10 november 2008 10:58 PM   [ Negeer ]   [ # 50 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Igor - 10 november 2008 10:52 PM

Dat jij afstand wilt nemen van sommige van je geloofsgenoten, zegt mij al genoeg. Lees anders nog even mijn laatste post op de vorige pagina.

Waarom doet gij zo onverantwoordelijk?
Islam is een studie/leidraad.
Moslims zijn mensen die beweren die studie te volgen.

Conclusie: Islam staat niet gelijk aan moslims.
Waarom denk je dat Geert Wilders niet opgepakt is?
Omdat hij de islam loopt te besmeuren en niet de MOSLIMS.

Signature 

Profiel

Gepost: 11 november 2008 12:41 AM   [ Negeer ]   [ # 51 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  49
Slaz - 10 november 2008 10:58 PM

Igor - 10 november 2008 10:52 PM

Waarom doet gij zo onverantwoordelijk?
Islam is een studie/leidraad.
Moslims zijn mensen die beweren die studie te volgen.

Conclusie: Islam staat niet gelijk aan moslims.
Waarom denk je dat Geert Wilders niet opgepakt is?
Omdat hij de islam loopt te besmeuren en niet de MOSLIMS.

Vlaams Belang :

“We hebben een groot demografisch probleem”

Geert Wilders :

“Dat komt door de immigratie, en ook doordat moslims zich sneller voortplanten. ‘Dhimmitude’ heet: de door moslims geëiste onderdanige houding van niet-moslims.”

Moet ik meer citeren van Geert Wilders ?

Kijk, jij loopt te mierenneuken over een woordje en ik heb het gewoon over de volgelingen van de Islam. De Islamieten, oftwel de Mohammedanen, danwel de Moslims. Vooalsnog lul je gewoon over mijn originele post heen. JIJ hebt onzinnige stellingen, die IK verwerp. JIJ komt terug met onzinnige stellingen, die IK blijf verwerpen.

Profiel

Gepost: 23 november 2008 09:09 AM   [ Negeer ]   [ # 52 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  10
Geregistreerd  2008-11-23
Inanna - 17 januari 2008 03:38 AM

Jongens, ik wilde gaan slapen toen ik op deze docu stootte.
Dames, welkom, en ik ben heel druk met het Zaplog, maar ik ben blij dat het forum ook nog bestaat. Want dit is niks voor het Zaplog, het vraagt een meer diepgravende analyse, zoals we op het Zap-forum gewend waren.

Ik heb alleen het eerste YouTubeje gezien:
http://www.youtube.com/watch?v=3Ym3fWwLG1g&feature=related

Ik wil jullie eerst even laten zien hoe je dit op Zapruder kunt embedden. (De procedure is hetzelfde voor Zaplog.) Wis alles behalve de YouTube code. Wat overblijft, is dit:
3Ym3fWwLG1g
Vervolgens deze code selecteren en kopiëren.
Druk dan op <youtube> en breng de code in:

Nu staat hij embedded. Iedereen kan hem zien.

Over deze docu wil ik het graag hebben. Want het klopt niet, het bezorgt me kippenvel en een soort van alarm, oftewel slapeloosheid.

Gelukkig is het forum er nog, want Zaplog is zo snel, dat surft slechts oppervlakkig. Ik wil het plaatje graag compleet hebben en dan kaarten we het aan.

Vraag 1) een jongen of een meisje?
2) Hoe oud is dit kind?
3) Is het echt, of een akteurtje?
4) Wie betaalt hem dan?
5) Zo ja, waarom?

Verder wil ik Ellen Ripley echt van harte welkom heten. Volgens mij zijn we met dezelfde dingen bezig. Maar nu wil ik weer proberen om te slapen, dus morgen meer!

Nachtzoen van Inanna!  kiss  red face  tongue laugh

Het is misschien een poging Boriska te imiteren, van het Camelot Project van Richard Hoagland.

http://www.youtube.com/watch?v=y7Xcn436tyI

Profiel

Gepost: 02 december 2008 07:20 AM   [ Negeer ]   [ # 53 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  49
Mulholland - 23 november 2008 09:09 AM

Het is misschien een poging Boriska te imiteren, van het Camelot Project van Richard Hoagland.

Ook zo’n “zielig kind”; het komt door de ouders, dat die kinderen zo worden.

Zi moeten ook nog eens alles uit dat ventje trekken; echt spontaan issie niet. Ik heb niet de hele film bekeken, want dat gaat me echt tever. Het camerawerk nodigt overigens ook niet echt uit om rustig te kijken, maar dat staat buiten het jongetje.

Profiel

Gepost: 02 december 2008 07:57 AM   [ Negeer ]   [ # 54 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  10
Geregistreerd  2008-11-23

Veel meer over Boriska op http://www.projectcamelot.org/boriska.html

Boriska : Indigo Boy from Mars

Moscow, Russia
October 2007

boriska_kerry_sm3.jpg

Boris Kipriyanovich is an Indigo Child, probably the most famous in Russia. Boriska, or ‘little Boris’, was featured in Pravda here and here, after Gennady Belimov, a university professor in the Volgograd region of Russia, witnessed Boriska, then aged just seven, astound an adult audience during a camping trip in which he held them spellbound for an hour and a half as he recounted tales of past lives on Mars and Lemuria, and warned of catastrophes due to affect the Earth in 2009 and 2013. Belimov had the presence of mind to record Boriska’s monologue, and within a short time word was spreading within Russia about what this diminutive prophet had to say, especially once the story was picked by Moscow’s premier newspaper.

Word gradually filtered to the west via a Pravda article that made it on to the internet. Meanwhile, there had been a short piece about him in Nexus Magazine which had stirred up a huge amount of interest.

On the trail of our documentary project on 2012, Project Camelot decided to travel to Russia to find Boriska and capture his testimony on camera. It seems we were the first westerners to have made the journey. On 8 October, we were privileged to interview him with his mother, Nadya, near Moscow where Nadya had brought him to attend a special school for gifted children. They live in a small one-roomed apartment. The father is absent.—Bill Ryan
http://www.projectcamelot.org/boriska.html

Boriska: Indigo Boy from Mars
by Gennady Belimov

This long and fascinating article was written by the respected Russian writer Gennady Belimov, a University Professor and researcher who was present at the camp where Boriska first started to speak of his experiences several years ago.

It was first published in September 2004, but has never before been available in English.

http://www.projectcamelot.org/indigo_boy_from_mars.html

Profiel

Gepost: 14 december 2008 02:54 PM   [ Negeer ]   [ # 55 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  128
Geregistreerd  2007-02-28

Op onderstaande site staat wat nederlandse informatie over indigo kinderen. Er staan ook 2 tests; bij beide scoor ik hoog genoeg om aan de kwalificatie’s te voldoen. Ik heb vooralsnog geen enkele ervaring met of indicatie voor het bestaan van multidimensionale werelden. Ik geloof wel in andere levensvormen en ik ‘weet’ dat we worden geobserveerd [stephen cobert’s gut-feeling wink]. Het meest vreemde dat mij regelmatig ‘overkomt’ is dat ik tijdens het dromen mensen ontmoet waarvan ik weet dat ik ze nooit eerder heb gezien en ik bezoek plaatsen die mij onbekend zijn met daarbij objecten en gebouwen die me vreemd voorkomen [als ik weer wakker ben]. Anderhalve maand geleden deed ik een ontdekking waarvan ik tijdens de ‘droom’ al wist dat dat de wereld zou kunnen veranderen [in ieder geval mijn wereld]. Je voelt hem al aankomen; ik ben het vergeten. Dat zit me nog steeds dwars wink

Ik kan natuurlijk gewoon uit mijn onderbewustzijn putten en tijdens mijn dromen dingen zien die ik tijdens een bepaalde periode niet bewust heb opgeslagen [hele dagen op internet surfen en dat ik die ‘informatie’ tijdens mijn slaap verwerk ofzo. Weet ik veel. . . hahaha

Het kind uit het filmpje is minimaal geniaal of superintelligent, wat haar ertoe aanzet en waar ze de info vandaan haalt weet ik niet maar je ziet aan de uitdrukkingen en emotie dat ze in ieder geval zelf overtuigd is van haar verhaal.

Signature 

“It is not a sign of good health to be well adjusted to a sick society”.

Profiel

4 van de 4
4