Wachtwoord vergeten?

Project for the New American Century
Gepost: 11 februari 2008 07:40 PM   [ Negeer ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Geregistreerd  2007-09-06

Waarom heeft het Project for the New American Century in september 2000, precies een jaar voor 9/11,
dit werkstuk gepubliceerd?

Zuiver Toeval.

“Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent
some catastrophic and catalyzing event – like a new Pearl Harbor.”

“Het proces van transformatie (van de Amerikaanse strijdkrachten), zelfs al zou het een revolutionaire verandering teweeg
brengen, zal waarschijnlijk een van de lange adem zijn. Tenzij zich een rampzalige en katalyserende gebeurtenis voltrekt -
zoals een nieuw Pearl Harbor*.”

* - de verrassingsaanval van de Japanse marine op de Amerikaanse basis op Hawaï, Pearl Harbor,
zorgde ervoor dat de V.S. onmiddelijk meededen met WO II. Tot dan toe hadden de Amerikaanse burgers liever
een politiek van isolationisme. De Tweede Wereldoorlog werd niet gezien als een probleem voor
Amerika. 2000 dode Amerikaanse militairen en de zware slag voor haar vloot zorgden ervoor dat
men zich massaal aanmeldde voor dienst.

Op pagina 51 ([CONTROL] + [F] “New Pearl Harbor):
http://www.newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf

[ : 11 februari 2008 07:50 PM Arthur]
 Signature 
Profiel

Gepost: 12 februari 2008 08:59 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477
Geregistreerd  2007-01-01

Bedankt voor de link Arthur al was veel van PNAC mij al bekend.
Ik wilde vorige week op Radio 1 ook beginnen over Zbigniew Brzezinski doch de tijd was te kort, die gozer was belangrijer dan Jimmy Carter.

Moslims in Nederland voelen zich onveilig in Nederland hoor ik elk nieuwsbericht...het wordt tijd dat ik mijn Marokkaanse kapper weer eens op ga zoeken voor een prettig gesprek en een lekker kort kapsel voor weinig geld. tongue rolleye

Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel

Gepost: 13 februari 2008 02:35 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384

Hallo Symbiose! In ieder geval kun je je ogen weer gebruiken, zie ik.

Ja, het Vrije Westen wordt zo langzamerhand een gevangenis “voor wie zich niet aan wil passen” (aan het gevangenisleven).

Was het jou ook opgevallen dat afgelopen jaar, naast de Legerpropaganda ook het gevangeniswezen flink reclame zat te maken? “Observatiefoto’s van gevangenen” in de krant, met tekstjes bij verschillende personen op zo’n foto: “houdt zich afzijdig,” “houdt zijn capuchon op,” en zelfs over een dweil: “staat op de verkeerde plaats!” En toen ik begin vorig jaar vacatures doornam, zag je overal: bewaarders gevraagd. Zelfs “Even Apeldoorn bellen” deed eraan mee (die twee cipiers met die brief die in de fik gaat).

Signature 
Profiel

Gepost: 13 februari 2008 05:13 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043

Als je de ster reclames moet geloven is de landmacht een soort timmerclub.
Zoveel zware hamers vragen nu eenmaal om een tank, de loop schiet natuurlijk alleen spijkers.

De marine is meer een soort badmeester, gaat hulp bieden bij rampen met hun destroyers en kruisraketten en pakt drugsdealertjes in speedboaten op.
Die vervelende Hitler komt ook nog steeds om de hoek kijken, ze ruimen zijn zeemijnen nog steeds op.

Een echte humanitaire organisatie dus. Dat het leger is bedoeld voor intimidatie en om mensen te vermoorden is zo’n ouderwetse gedachte.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 13 februari 2008 11:03 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  165
Geregistreerd  2007-02-16

Heel paranoia om te denken dat die wapens gebruikt zouden worden. Doemdenkert! Laten we het snel weer over iets leuks hebben.

Profiel

Gepost: 13 februari 2008 05:15 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384

We gaan op vredesmissie in Verweggistan en nemen mee:

-vredessoldaten
-vredes uraniummunitie
-vredespantserhouwitsers

We gonna PACIFY them pinko lefto/a-rab terrorists with ar PEACEMAKIN heavy artillery, bombs an’ napalm!

AAAAMEN! YEEHAW

[ : 13 februari 2008 05:17 PM Arthur]
 Signature 
Profiel

Gepost: 13 februari 2008 08:36 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043

Vergeet de potloden en schriftjes niet, die nemen we ook mee!!!

We hadden beter heel Nederland gratis op vakantie kunnen laten gaan naar Afghanistan voor die paar miljard, toeristen nemen ook potloden en schriftjes mee.
Als iedereen dan zo’n mooie burka koopt als soevenier is de economie gelijk op poten gezet.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 13 februari 2008 09:00 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  165
Geregistreerd  2007-02-16

Ik zal het voorstellen aan mijn vriendin beh agent orange van ouwe nassi. Mieters idee.

Profiel

Gepost: 13 februari 2008 11:12 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2008-02-02

VS = Als je enige gereedschap een hamer is, zien alle problemen er al gauw uit als spijkers.

Van wie die is weet ik niet meer en de VS is natuurlijk veel en veel meer dan dat. Ik zie het als een filmpje van een wapperende vlag met valse muziek.

Profiel

Gepost: 15 februari 2008 03:38 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1035
Geregistreerd  2007-01-02
Arthur - 11 februari 2008 07:40 PM

Waarom heeft het Project for the New American Century in september 2000, precies een jaar voor 9/11,
dit werkstuk gepubliceerd?

Zuiver Toeval.

“Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent
some catastrophic and catalyzing event – like a new Pearl Harbor.”

“Het proces van transformatie (van de Amerikaanse strijdkrachten), zelfs al zou het een revolutionaire verandering teweeg
brengen, zal waarschijnlijk een van de lange adem zijn. Tenzij zich een rampzalige en katalyserende gebeurtenis voltrekt -
zoals een nieuw Pearl Harbor*.”

* - de verrassingsaanval van de Japanse marine op de Amerikaanse basis op Hawaï, Pearl Harbor,
zorgde ervoor dat de V.S. onmiddelijk meededen met WO II. Tot dan toe hadden de Amerikaanse burgers liever
een politiek van isolationisme. De Tweede Wereldoorlog werd niet gezien als een probleem voor
Amerika. 2000 dode Amerikaanse militairen en de zware slag voor haar vloot zorgden ervoor dat
men zich massaal aanmeldde voor dienst.

Op pagina 51 ([CONTROL] + [F] “New Pearl Harbor):
http://www.newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf

Het is niet bepaald het enige document dat refereert naar (de noodzaak van) een “nieuwe Pearl Harbor”, dit stuk van de Senaat is mogelijk nog een stuk veelzeggender :

Defend Against the Shadow Enemy
United States Senate Hearing
September 5, 2001
http://frwebgate.access.gpo.gov/cgi-bin/getdoc.cgi?dbname=107_senate_hearings&docid=f:75040.wais

Waarom staart iedereen zich blind op het PNAC stuk, in plaats van eens de talloze overige documenten te gaan (onder-) zoeken welke soortgelijke informatie laten zien ? Wat dat betreft is er mijns inziens nog steeds, 7 jaar na 9/11, veel te weinig aandacht voor alle informatie uit officiele bronnen voorafgaande aan de aanslagen, buiten het speurwerk van cooperativeresearch.

Voor wat meer pre-911 documenten met interessante info, zie onder meer deze threads :

http://zapruder.nl/forums/viewthread/5327/
http://zapruder.nl/forums/viewthread/9075/
http://breakfornews.com/forum/viewtopic.php?t=1872

[ : 15 februari 2008 03:51 PM freedomfiles]
Profiel

Gepost: 15 februari 2008 09:15 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384

Ik staar me nergens blind op, in tegendeel. Ik lees en kijk weinig omdat het allemaal zo verdomd veel is terwijl de boodschap al duidelijk wordt als je de PNAC erbij haalt en vervolgens kijkt wie er lid van is. Bovendie is dat PNAC-document van bijna exact een jaar voor 9/11 dus dat zal de lezer ook opvallen.

Senaatsstukken en andere documenten van de Amerikaanse overheid: wat interesseert dat de gemiddelde Nederlander? Als je 11 september zegt dan krimpt die al ineen omdat ie denkt ‘nu komt het.’ Onmogelijk dat daar een complot binnen Amerika aan ten grondslag ligt. Nog veelzeggender is volgens mij de order van Bush aan de FBI om bepaalde terreurverdachten met rust te laten in de aanloop naar 9/11.

Signature 
Profiel

Gepost: 15 februari 2008 11:12 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1035
Geregistreerd  2007-01-02

Ik staar me nergens blind op, in tegendeel. Ik lees en kijk weinig omdat het allemaal zo verdomd veel is terwijl de boodschap al duidelijk wordt als je de PNAC erbij haalt en vervolgens kijkt wie er lid van is. Bovendie is dat PNAC-document van bijna exact een jaar voor 9/11 dus dat zal de lezer ook opvallen.

Ik bedoelde het meer algemeen, al reageerde ik op jouw bericht wink

Profiel

Gepost: 23 september 2008 11:27 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  55
Geregistreerd  2007-01-30

Nieuwe beleidsdocumenten:

US generals planning for resource wars

ANALYSIS: The US military sees the next 30 to 40 years as involving a state of continuous war against ideologically-motivated terrorists and competing with Russia and China for natural resources and markets, writes Tom Clonan

http://www.irishtimes.com/newspaper/opinion/2008/0922/1221998220381.html

Download:

http://www.g8.army.mil/G8site_redesign/modStrat.html

Geeeeeeeeezellig!

Profiel

‹‹ Internet Iran ligt NIET plat!      Venezuela ››