Wachtwoord vergeten?

Buitenaards wezen of ex-mens uit de toekomst? 
Gepost: 09 maart 2008 03:49 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  42
Geregistreerd  2008-03-09

Wat als de “grey alien” ooit mens is geweest?
De mens bouwt kunstmatige intelligentie (A.I.).
De A.I. evolueert supersnel vergeleken bij onze biologische intelligentie.(Moore’s law).
En gaat steeds meer, steeds belangrijker taken uitvoeren totdat uiteindelijk
alle beslissingen genomen zullen worden door A.I.
Sommige A.I. bouwers streven naar een samensmelting van biologische en kunstmatige intelligentie.
Zij noemen het de singularity. Ik herinner me een docu over een zekere Ray Kurzweil die hieraan
werkt, en echt wil “versmelten” met A.I. om zo eeuwig te leven. Als Bio-software.

Stel dat dit lukt, en de inmiddels superieure A.I. besluit om mensen in biologische robots te veranderen, met 1 geest in ieder hoofd. Iedereen is dezelfde “persoon”.
De laagste gemene deler om de A.I. te onderhouden. En verder niets.
Met de emotionele diepte van een doperwtje,
want voor het computerbrein bestaan emoties gewoonweg niet.
Als het er al iets van opmerkt, zijn het anomalies in de data,
en die worden in de “virus vault” weg gestopt.
En zodoende kwam er een einde aan de menselijke beschaving.

Na een tijd signaleert de A.I. problemen met de biologische gereedschappen.(De voormalige mensen)
Er zijn DNA problemen, er ontbreken dingen. De gereedschappen haperen,
reproductiefouten worden geconstateerd.
De A.I. besluit (onder andere) de ruimtetijd te manipuleren, ontdekt tijdreizen
en een voorraad “pre-historisch” DNA om te oogsten, en dat zijn wij dus. Hier en nu.
Maar omdat de A.I. geen emoties kan begrijpen, zullen steeds dezelfde fouten gemaakt worden
En word de mens in een soort grootvader-paradox voor eeuwig opgesloten,
in de door de A.I.gemaakte serie tijdlijnen. Het zal altijd mis gaan. Elke keer weer.
Een lot erger dan de dood.

Ted Kazynski, de unabomber.
Ted Kazynski was een wiskunde professor die (volgens mij) aan A.I. werkte.
Wat ontdekte hij dat hem technologie deed afwijzen,
en zelfs als een soort Sarah Connor in the Terminator wilde voorkomen
dat technologie zich verder zou ontwikkelen.
Wat als hij dacht alle technologische wegen uiteindelijk bij A.I. zouden uitkomen?
Mensen opblazen omdat je “technologie haat”, lijkt niet bepaald zinnig. Zelfs knap gestoord.
Maar wat nu als Kazynski vermoedde dat de A.I. ons zo compleet zou domineren dat we in feite
weggevaagd zullen worden door computerbreinen die zichzelf bouwen?
Dat we slechts gereedschap voor de A.I. konden worden. Met alle gevolgen van dien?

Wat dus als de “grey aliens” eigenlijk mensen waren, nu biologische emotieloze robots
onder A.I. controle, die in een soort van tijdlus vastzitten voor eeuwig?
Daarom lijken ze op mensen, qua lichaamsbouw.
Daarom wordt er door “hogere intelligentie” niet ingegrepen. We doen het immers zelf. Iedere keer.
En daarom zijn ze ook hier.(In theorie dan he...) Ze zijn nooit ergens anders geweest.
Wat dacht Ted Kazynski?
En wat denken jullie?

PS mods: Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar hij plakt alle alinea’s aan elkaar.
En dat is niet erg leesbaar. oftewel...hellup.... red face

Signature 

Freeze motherstickers !
This is a fuck up…

Profiel

Gepost: 10 maart 2008 11:51 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Geregistreerd  2007-09-06

Sielenfreud:

interessant wat je over Ted Kaczynski stelt: een soort Sarah Conner die als een guerilla strijdt tegen de voortschrijdende technologie. Zo had ik het nog niet gezien. Aan de andere kant: die compositietekeningen van de Unabomber waren wel lekker vaag en wie weet is de Kaczynski er gewoon ingeluisd terwijl hij al die tijd gewoon lekker als een kluizenaar in z’n blokhutje woonde.

Wat betreft de grey aliens: wat als ze enkel in ons onderbewuste bestaan? Of erger nog, wat als ze gewoon een handige scare show zijn van geheime diensten die hun eigen burgers ontvoeren op verlaten weggetjes (geheime diensten en vliegende schotels pikken hier bij voorkeur hun proefmonsters op), ze implanteren met onderhuidse sondes en ze vervolgens inprenten dat ze door grijze marsmannetjes zijn ontvoerd i.p.v. geheime overheidsdienaren met bivakmutsen op?

Een andere, nog wat meer ontnuchterende mogelijkheid: de illuminati conditioneren hun kinderen van jongsaf aan om bevelen zonder twijfel op te volgen. Zo las ik het droevige verhaal van een vrouw die als kind werd misbruikt door een pedofiel netwerk waar haar eigen ouders deel van uitmaakten en die van tijd tot tijd ook nog ‘s een alien show moest opvoeren, compleet met grijs pak en grote donkere ogen op het masker. Dat zou goed verklaren waarom greys altijd zo klein zijn, net menselijke kinderen.

Signature 
Profiel

Gepost: 14 april 2008 03:22 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  12
Geregistreerd  2008-04-14

Jaren geleden zag ik een ufo, heel vreemd het was op klaarlichte en alleen ikzelf en mijn toenmalige vriend zagen deze ufo voor onze flat in de lucht zweven.
Was ik alleen geweest had ik het later alsnog kunnen afdoen als een eh *het kan niet dus ik verbeelde het mij dat ik een ufo zag gevoel*
Helaasch dat ging niet op dus. Vreemder nog was dat ik ooit wel eens dacht, als ik een ufo tegenkom dan ben ik doodsbang en ik vond die gedachte maar niets.
Nog vreemder was het moment waarop ik de ufo waarnam, ik ipv angst enkel een heel bizar gevoel over mij kreeg, alsof ik iets heel Goddelijks aanschouwde, ik was amazed, wauw gevoel erbij, wowwwwww nogmaals....
Heel raar, maar goed ik kan nu dus nooit meer mensen uitlachen die zeggen dat ze een ufo zagen want ik zag er zelf een. Dat feit is op zich al wel funny.
Ik geloof dus wel in ufo’s want ik kan niet anders meer nml.
Al heel vaak dacht ik ook dat dit toekomst reizigers waren, de ex mens die in de tijd reizen.
Want tzt zonder zonlicht zal je huid er wel behoorlijk grijs gaan uitzien nietwaar?
En aangezien we tegen die tijd pillen slikken ipv eten, zal de mond er ook niet veel meer toedoen, het lichaam idem zo, dus nerds, kom met je kont achter die pc vandaan want je ziet wat ervan komt.
:O)
het denkwerk zal steeds belangrijker worden, evenzo de handen, dus inderdaad denk ik wel dat de mensheid er zo uitgaat zien over tig 100’den jaren
grtz

Profiel

Gepost: 14 april 2008 05:15 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

Nee dat is onzin, je zou eerst een “grey alien” exemplaar moeten hebben om onderzoek te doen

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 14 april 2008 07:47 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  400
Geregistreerd  2007-03-05

sielenfreud, alinea’s krijg je heel makkelijk door ipv <enter> <enter> voor een alinea <enter> <spatie> <enter> te doen.

Er zit in deze forumsoftware een scriptje die dubbele leestekens moet filteren, dat gebeurd dan ook bij de dubbele enter.

Signature 

Handen omhoog! Dit is een hypotheek!

Profiel

Gepost: 15 april 2008 03:18 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2008-04-15

“Maar wat nu als Kazynski vermoedde dat de A.I. ons zo compleet zou domineren dat we in feite
weggevaagd zullen worden door computerbreinen die zichzelf bouwen?”

Om als computer jezelf voort te ontwikkelen, moet er een soort van levensdrang of wil tot voortbestaan voor handen zijn. Ik denk dat dit bij A.I. nooit het geval zou kunnen zijn, simpelweg omdat A.I. niet dood kan. En zonder dood is er ook geen streven naar leven, in A.I. geval geen streven naar voortbestaan. Bovendien is dominerend gedrag ook iets dat voortkomt uit emoties, als een emotie dus niet kan bestaan voor a.i. zal een computer denk ik ook geen drang hebben zich dominerend te gedragen, tenzij ze daarop geprogrammeerd worden. In zoverre kan deze teorie volgensmij niet bestaan.

Profiel

Gepost: 16 april 2008 01:40 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  67
Geregistreerd  2007-01-02

Dit is een beetje het verhaal wat achter de technische lijn van de Matrix ligt.

The Grey’s als emotieloze bio mechanise machines is een theorie die je wel vaker hoort. Het is op zich zo gek nog niet. Zeker als je het naast het de alternatieve history van het onstaan van de mens legt (een genetisch ontwikkelt werkras). Je zou je kunnen afvragen of zij niet de next generatie mens is. Het doorontwikkelde type zeg maar smile.

Profiel

Gepost: 16 april 2008 08:40 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  77
Geregistreerd  2007-05-09

Interessante theorie, maar er zijn dan toch nog vragen die overblijven.

Stel dat we inderdaad ontworpen zijn door de Grey’s of een andere alienras. Zegt dit iets over wat we werkelijk zijn?
Behalve het feit dat ons lichaam genetisch is ontworpen door andere wezens, zijn wé alleen dát lichaam of zijn we meer?

Het is een beetje filosofisch in zin van het ontstaan van de mens, maar dit zijn toch vragen die oprijzen.

Signature 

You’re imprisoned in matter in a virtual reality. Your spirit is captured in a body, within this artificial created universum

Profiel

Gepost: 01 mei 2008 01:23 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27

Ik heb altijd al het idee gehad dat wij mensen het toppunt van aardse kunstmatige intelligentie zijn, alleen zijn we nog te achterlijk om dat te kunnen beseffen.

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 18 mei 2008 01:47 AM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  12
Geregistreerd  2008-04-14
ikkeduivelke - 03 mei 2008 12:13 AM

anto,,,,, wil je echt iets weten ?  jij ,, oke ik praat soms met je ,,

Vanuit je spacecapsule?
smile

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 04:36 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  317
Geregistreerd  2007-08-25

ohjeee daar is ikkeduivelke weer…

Is deze pipo weer straal bezopen en/of een verwarrende drug?
lijkt me een logische ban…

Signature 

WE ARE CHANGE!

http://www.WACHolland.org

Profiel

Gepost: 19 mei 2008 04:19 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2008-04-30

Of deze… mensen konden klonen. En omdat uitsluitend den mensch met geld/macht hier toegang tot had, bedachten deze wat voor soort ‘pracht’ras ze zouden ontwikkelen. Het “klootjes"volk (sorry) was er om hun te dienen. Er kwam lett. en fig. een gigantische afstand.
Dit ging lang goed. Ergens is er iets ‘mis’ gegaan en zijn deze twee rassen toch weer gemengd.
Hierdoor zit er ergens achter in ons hoofd nog steeds het idee dat er een ras bestaat dat intelligenter, mooier en anders is dan wij zijn.  cool smile

Profiel