Wachtwoord vergeten?

2 van de 4
2
Ik word melig van MultiKul-sterren
Gepost: 03 mei 2008 03:11 AM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Ik vraag me af waarom ik via MTV of TMF bijna gedwongen wordt te trouwen met een Afrikaanse of Aziatische vrouw, terwijl Bush, Blair, Greenspan, Buffet, Cheney, Rothschild, Rockefeller en Windsor allemaal met mensen van hun eigen bloed trouwen.

Simpel. Mijn kinderen zullen dan over 20 jaar identiteitsloze, cultuurloze en onpatriottistische whiggers worden, terwijl de kinderen van de Elite allemaal zuivere, homogene en sterke jongens zullen zijn, met een duidelijke wij-gevoel

Voor WO2 was het volk in de wereld al gemixed, alleen dachten we daar nooit zo over na.
Check eens landen zoals Brazilie, Suriname en zelfs Amerika allemaal onpatriotische wiggers zonder cultuur?

Het blijft gewoon een instelling dit hele wij/zij gedoe.
Ik vind witte vrouwen helemaal niet zo spannend, heil NWO.

De definitie die je geeft daar val ik trouwens wel onder, identiteitsloos, cultuurloos en onpatriotisch.
Heeft niks met mijn bloedlijn te maken, dat is puur arisch zoals Hitler het graag heeft.
Ik heb geen negers en aziaten nodig om te beseffen dat mijn land pure scheisse is.

Trouwens, als je die lelijke Laura Bush en alle andere spoken ziet waarmee de illuminati trouwt....ik wens ze veel succes met die pure bloedlijn.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 03 mei 2008 09:27 AM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  370
Geregistreerd  2007-01-02

Er is maar een ras onder mensen en dat is het menselijk ras.
Grenzen zijn dom en egoistisch, en trots zijn op een geografische positie is helemaal achterlijk.
Verder is de topic starter gewoon een verkapte nazi en doet er goed aan om gewoon op te tiefen hier.

Profiel

Gepost: 03 mei 2008 04:24 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Geregistreerd  2007-09-06

Bruine modderkindjes…

Ik moet er niet aan denken! shock

Signature 
Profiel

Gepost: 03 mei 2008 05:43 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  60
Geregistreerd  2008-04-30
backtrace - 03 mei 2008 01:06 AM

De mensen achter de Nieuwe Wereldorde zouden voor diversiteit en multiculturele samenlevingen zijn, en dus is dat slecht?

Het antwoord is ja. Multiculturele samenlevingen zitten een nationaal verzet tegen de regering in de weg (er is dan niets nationaals namelijk, niets dat hen verbind). Als een land 100 verschillende nationaliteiten binnen haar grenzen telt, dan wordt het moeilijk die te verenigen. Voorbeeld: de Islam telt 1 miljard mensen. Maar toch is er nooit saamhorigheid tussen hen en heeft ieder islamitisch land weer ruzie met een andere islamitisch land. En dat terwijl de Islam een hele sterke religie is.

Probleem is dat moslims onderling zeer verschillend zijn, van zwart tot blank en met hele brede cultuurverschillen. Vandaar dat ze zich niet kunnen verenigen en dat de VSA om de paar jaar ieder moslimland aanvalt. Dat is de tactiek van verdeel en heers. Dat zie je nu in elk Westers land, dat verdeel en heers. Een multiculturele samenleving tast de homogeniteit van de plaatselijke autochtone bevolking aan, zodat de elite niets te vrezen heeft van haar eigen bevolking, en van de allochtonen ook niet, want dat zijn meestal kansarme schoppelingen die graag willen werken voor een laag loontje (kijk naar de miljoenen Mexicanen in de VS).

De wereldbevolking proberen onder 500-miljoen te houden om voor een balans met de natuur te zorgen is afgrijselijk?

Ja. Als je kijkt naar de manier waarop de NWO dat wil bewerkstelligen. Oorlogen na oorlogen, vitamines en mineralen die na 31 december 2009 ILLEGAAL worden verklaard door de Codex Alimentarius in het nieuwe WTO-akkoord (waar 149 landen lid van zijn) en door het verbieden van simpele, goedkope en effectieve medicijnen en behandelingen voor ziektes als kanker en AIDS.

Als ik je vertel dat ik me opzich wel kan vinden in wat me richtlijnen lijken op de Georgia Guidestones, ben ik dan een kwaadaardig lid van de Illuminati?

Nee. Je lijkt me eerder iemand die nog in het Land van Ooit leeft.

Waarom is dit zo afgrijselijk? “Saamhorigheid kweken” kan met meer dan enkel huidskleur of andere ‘ras’-specifieke eigenschappen.

Saamhorigheid en verbinding kweken gaat het snelst met een nationale onderbasis. De Islam probeert saamhorigheid te kweken met de religie als uitgangspunt sinds het jaar 622 en nog lukt het niet.  Het Christendom kan als sinds Jezus geen saamhorigheid kweken. Gek genoeg lukt het de joden al duizenden jaren. Rara, hoe kan dat?

Simpel. In joodse kringen is het afkeurenswaardig om met een niet-jood te trouwen, ook al bekeert zij/hij zich tot het jodendom.  Het jodendom heeft namelijk raciale zuiverheid als een van haar steunpilaren. De Islam en het Christendom hebben dat niet, want je kan door met je ogen te knipperen van de ene op de andere dag een moslim of christen worden. Vandaar dat het Jodendom als gemeenschap structureel sterker is dan het Christendom of de Islam, die telkens weer uitelkaar vallen in verschillende kerken of verschillende groepjes en bewegingen. Bij het jodendom zie je dat nauwelijks, in ieder geval veel en veel minder.

[ : 03 mei 2008 05:49 PM Ravenheer]
 Signature 

‘’Countless people ... will hate the new world order ... and will die protesting against it’’ (H.G. Wells)

Profiel

Gepost: 04 mei 2008 10:41 AM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  414
Geregistreerd  2006-12-29

2. Hitler spuwt zijn gal over het Europese kolonialisme. Hij roept het Duitse volk in Mein Kampf op om ‘’respect’’ te hebben voor volkeren met een zwarte huidskleur.

Hmmmm, vandaar dat zwarte Franse krijgsgevangen per onmiddellijk werden afgeschoten door de Wehrmacht in 1940....

Signature 

Organize or Die

Profiel

Gepost: 04 mei 2008 01:12 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17
Donkerdoorn - 04 mei 2008 10:41 AM

2. Hitler spuwt zijn gal over het Europese kolonialisme. Hij roept het Duitse volk in Mein Kampf op om ‘’respect’’ te hebben voor volkeren met een zwarte huidskleur.

Hmmmm, vandaar dat zwarte Franse krijgsgevangen per onmiddellijk werden afgeschoten door de Wehrmacht in 1940....

Mein Kampf = Verboden van de Winnars.
Wat jij met speen krijgt gevoed = Niet Verboden door de Winnaars.

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 04 mei 2008 01:43 PM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  60
Geregistreerd  2008-04-30
Donkerdoorn - 04 mei 2008 10:41 AM

Zover ik weet werden aan beide kanten weinig krijgsgevangenen gemaakt, aan beide kanten werden de gevangen met 1 kogel door het hoofd uitgeschakeld. De Duitsers hadden niets tegen mensen met een donkere huidskleur. Er leefden in Duitsland Arabieren en negers die als Duitse burger werden gezien. Lees de memoires van de zwarte Ameirkaanse atleet Jesse Owens maar na, wat hij vertelde over Duitsland.

Het “racistische” en “nazistische” Duitsland is een grote hoax van de overwinnende landen, om de vijand zo slecht mogelijk af te laten schilderen. Als je gelooft in de Holohoax-industrie, dan geloof je ook dat Saddam Hoessein massavernietingswapens had en dat de WTC-torens door 19 Arabische soepjurken met stanleymessen vernietigd zijn.

Nooit gedacht dat ik mensen op Zapruder de geschiedenis nog moest voorkauwen. Ongelooflijk slapend en naief volk hier. En dan durven ze te praten over hoe slecht de NWO wle niet is. Jullie hebben het recht niet eens kritiek te uiten op de NWO.

Signature 

‘’Countless people ... will hate the new world order ... and will die protesting against it’’ (H.G. Wells)

Profiel

Gepost: 04 mei 2008 02:29 PM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
Administrator
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  414
Geregistreerd  2006-12-29

So? Wat doe je hier dan nog?

Signature 

Organize or Die

Profiel

Gepost: 04 mei 2008 03:27 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384

Wie zegt hier dat de NWO slecht is? Ik zeker niet!

Dankzij de NWO leven wij al meer dan 60 jaar in vrede en veiligheid. We zijn zelfs zo goed dat we nu ook vrede en veiligheid in Afghanstan en Irak brengen.

Signature 
Profiel

Gepost: 04 mei 2008 03:58 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Arthur - 04 mei 2008 03:27 PM

Dankzij de NWO leven wij al meer dan 60 jaar in vrede en veiligheid. We zijn zelfs zo goed dat we nu ook vrede en veiligheid in Afghanstan en Irak brengen.

We worden er niet beter van en wel slechter.

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 05 mei 2008 01:23 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Erwin Rommel was zeker alleen maar “driving around in his little tank” in Afrika, zeker? Tjongejonge. Je klinkt net als die Irakese Minister van Informatie, Ravenheer. En je mag dan wel Mein Kampf gelezen hebben, maar ik krijg niet de indruk dat je het ook begrepen hebt.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 05 mei 2008 10:10 PM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384
Slaz - 04 mei 2008 03:58 PM

Vrede, veiligheid en democratie, Slaz!

Je klinkt welhaast als een defaitist. Die kunnen we hier in het Vrije Westen niet gebruiken. Niet nu de eindoverwinning in Irak en Afghanistan voor de deur staat.  cool grin

Signature 
Profiel

Gepost: 05 mei 2008 10:33 PM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Arthur - 05 mei 2008 10:10 PM

Slaz - 04 mei 2008 03:58 PM

Vrede, veiligheid en democratie, Slaz!

Je klinkt welhaast als een defaitist. Die kunnen we hier in het Vrije Westen niet gebruiken. Niet nu de eindoverwinning in Irak en Afghanistan voor de deur staat.  cool grin

Truth is on the side of the opressed.
Truth is authority, authority isn’t truth.

Signature 

Profiel

Gepost: 05 mei 2008 11:34 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  384

Jezus man, ik maak maar een geintje.  smirk

Signature 
Profiel

Gepost: 06 mei 2008 12:32 AM   [ Negeer ]   [ # 30 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Arthur - 05 mei 2008 11:34 PM

Jezus man, ik maak maar een geintje.  smirk

DUHHHHHHHHHHH kspeel met je mee tongue rolleye

Signature 

Profiel

2 van de 4
2