Ik vraag me af waarom ik via MTV of TMF bijna gedwongen wordt te trouwen met een Afrikaanse of Aziatische vrouw, terwijl Bush, Blair, Greenspan, Buffet, Cheney, Rothschild, Rockefeller en Windsor allemaal met mensen van hun eigen bloed trouwen.
Simpel. Mijn kinderen zullen dan over 20 jaar identiteitsloze, cultuurloze en onpatriottistische whiggers worden, terwijl de kinderen van de Elite allemaal zuivere, homogene en sterke jongens zullen zijn, met een duidelijke wij-gevoel
Voor WO2 was het volk in de wereld al gemixed, alleen dachten we daar nooit zo over na.
Check eens landen zoals Brazilie, Suriname en zelfs Amerika allemaal onpatriotische wiggers zonder cultuur?
Het blijft gewoon een instelling dit hele wij/zij gedoe.
Ik vind witte vrouwen helemaal niet zo spannend, heil NWO.
De definitie die je geeft daar val ik trouwens wel onder, identiteitsloos, cultuurloos en onpatriotisch.
Heeft niks met mijn bloedlijn te maken, dat is puur arisch zoals Hitler het graag heeft.
Ik heb geen negers en aziaten nodig om te beseffen dat mijn land pure scheisse is.
Trouwens, als je die lelijke Laura Bush en alle andere spoken ziet waarmee de illuminati trouwt....ik wens ze veel succes met die pure bloedlijn.