Ik denk niet dat het ligt aan de consumptie maatschappij. mensen zullen tot in de eeuwigheid blijven consumeren dat is nu eenmaal nodig om jezelf te voorzien in je dagelijkse behoeften. Ik denk echter dat we af moeten van de door de corporaties en illuminati gecreerde wegwerp maatschappij en weer over moeten op de duurzame goederen. Het is jammer voor de bedrijven maar als we dit niet doen gaat de wereld naar de donder. Ik kan me nog herinneren dat ik in de jaren 70 een stereo installatie kreeg van mijn ouders, zo’n chroom kleurig beest welke niet kapot was te krijgen. staat nu nog in mijn kelder en is nog steeds niet kapot. Maar ssinds die dingen worden gemaakt met voorgeprogrammeerde printplaten valt het mij op dat al die rotzooi het een jaar of 2 jaar na het verlopen van de garantie begeeft en naar de vuilnis gebracht kan worden. En zo is het met alles. de illuminati zadelt ons op met wegwerptroep zodat de lopendebanden in de fabrieken kunnen blijven produceren. mijn ouders deden hun hele leven met een set met meubelen. oer degelijk spul. Tegenwoordig kopen we IKEA of andere goedkope wegwerp troep zodat we met de MODE kunnen blijven meegaan en om de paar jaar het huis opnieuw kunnen inrichten. Waar zijn we dan in vredesnaam mee bezig? Aan de andere kant van de wereld en zelfs behoorlijk dichtbij sterven kinderen van de honger door onze egocentrische materiele hebberigheid. En nee dat komt niet omdat de afrikanen lui zijn. Laten we niet vergeten dat onze maatschappij is opgebouwd van de grondstoffen, edelmetalen, en alles wat we in die landen hebben weggeplunderd in het verleden. Een goed voorbeeld is de INCA’s, die leven in armoede. Waar is al dat goud gebleven dat eigenlijk van hun is? Waar zijn al die diamanten gebleven die die luie Afrikanen voor ONS uit HUN geboortegrond hebben gehaald?
Laten we eens met zijn allen beginnen te stoppen met bekeuringen te betalen. Met iedere bekeuring die je betaald maakt de overheid geld uit het niets, er staat geen goederenwaarde tegenover de bekeuringen die u betaald ofwel we maken geld uit het niets omdat er geen handelswaarde tegenover staat. Dit betekend dat hoe meer bekeuringen er worden uitgeschreven hoe minder het geld waard word. Volgend jaar gaan de prijzen weer omhoog! Mede door al die onzinnige bekeuringen die we betalen!
Banken doen precies hetzelfde die maken geld van een handtekening die u zet op een papiertje net zaols een bekeuring, in dit geval heet het LENING, Ze maken geld uit het niets! Ze blijven bezig geld te maken uit het NIETS. Ik heb hier ergens een heel mooi filmje over die zal ik eens opzoeken.
En dan nog het geld dat gemaakt word uit oorlog, bedragen die niemand kan controleren en in de zakken verdwijnen van de elitie. Of er nu een moslim word afgeknalt of een Amerikaan het zijn de bekende families die geld verdienen aan de kogel. Het zou mij niets meer verbazen als de top van de “terroristen” alles in overleg of in opdracht doet van de elite om de overbevolking in te perken. Ik vraag me wel eens af, waar zijn al die terroristen die met hun kapmessen en bomgordels zogenaamd voor de deur staan dan?
Word ons hier iets wijsgemaakt zodat we blijven betalen en ermee instemmen dat we met ons belastingeld de oorlog financieren? laten we die discussie maar niet gaan voeren, ik denk dat we het zo onderhand allemaal door beginnen te krijgen.
Zoals Hoax zegt het voedsel dat word gebruikt voor de biobrandstof waardoor de accijns op het voedsel hoger worden en ga zo maar door. Het systeem is zo complex dat je er bijna geen opsomming van kan maken omdat je dan zelfs aan een boek mat een paar duizend pagina’s niet genoeg hebt.
ZEG STOP VOOR HET TE LAAT IS!! Hoe pleeg je eigenlijk een staatsgreep? Ik zie dat wel zitten, Enemy of the state nr. 2. Moet je daar net als een demonstratie toestemming voor vragen bij de illuminatie overheid? Wakker worden mensen we moeten stoppen met zeiken en een plan gaan maken om echt iets te doen. Wereldwijd beginnen genoeg mensen de waarheid in te zien om daadwerkelijk een front te vormen tegen deze ZIEKE onzin.
Is de productie maatschappij en de trechnologie zo achteruit gegaan dat we geen degelijke goederen meer kunnen produceren? Dat kan wel degelijk maar dan stopt de productie lijn. Iedereen loopt wel te zeiken en te klagen maar ondertussen willen ze wel aan het einde van de maand een fix bedrag op hun rekening gestort krijgen. Blinde schaapjes zijn WE!!