Wachtwoord vergeten?

War with Iran, Israel’s doomsday.. 
Gepost: 18 mei 2008 04:02 PM   [ Negeer ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

War with Iran, Israel’s doomsday..

War with Iran, Israel’s doomsday
Sat, 17 May 2008 12:27:48

Iran will defeat Israel in any war waged by the regime against the Islamic Republic, a spokesperson for the Israeli government warns.

Iran will rout Israel if Tel Aviv gets involved in an open conflict with Tehran, said Colonel Miri Eisen, a special Israeli government spokesperson in Dublin.

Israel’s coffers would be drained in case of war with Iran, Eisen added at a seminar in Dublin’s Trinity College, the Jewish Telegraph Agency reported.

Eisen said the regime should welcome a diplomatic solution with Tehran. “There is no other way—because if it becomes Israel versus Iran, Israel has already lost.”

Iran’s Defense Minister, Brig. Gen. Mostafa Mohammad-Najjar, said Thursday that Israel is in no position to launch an attack on the Islamic Republic.

“Israel is too weak and vulnerable to wage war against Iran and the claims by the regime that it might attack the country are only aimed at covering up its failures and domestic problems,” the Iranian minister stressed,

An Israeli air force base commander, Col. Ziv Levy, cautioned in April that Israel will “cease to exist” following the single war it loses.

http://www.presstv.com/detail.aspx?id=56126&sectionid=351020101

Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 18 mei 2008 05:30 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40
Geregistreerd  2007-01-29

Dat is dan weer een ander geluid dan we normaal horen van iran: Een stel kameel rijdende allah akbar roepende zwaardvechters.
Ik heb me destijds krom gelachen toen bekend werd dat Iraanse Jets ongemerkt rondjes cirkelden boven amerikaanse vliegdekschepen.

Profiel

Gepost: 18 mei 2008 05:34 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  11
Geregistreerd  2008-05-08
Slaz - 18 mei 2008 04:02 PM

Eisen said the regime should welcome a diplomatic solution with Tehran. “There is no other way—because if it becomes Israel versus Iran, Israel has already lost.”

Helaas word het niet Israel vs Iran. Het word Israel + West vs. Iran.
Ik vrees dat Israel zich dan sterker zal voelen dan Iran.

Profiel

Gepost: 18 mei 2008 10:32 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  72
Geregistreerd  2008-03-18
spaceinvader - 18 mei 2008 05:30 PM

Ik heb me destijds krom gelachen toen bekend werd dat Iraanse Jets ongemerkt rondjes cirkelden boven amerikaanse vliegdekschepen.

Nou nou, het ging destijds om 1 kleine UAV die nogal hoog boven een vliegdekschip cirkelde. Maar opmerkelijk is en blijft het wel, net als de Chinese duikboot die een keer opeens veel te dicht bij (zeg maar: binnen torpedo-afstand) een Amerikaanse vlooteenheid opdook.

Signature 

“It’s lonely in the saddle since the horse died.”

Profiel

Gepost: 22 mei 2008 07:04 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2007-01-06

Er zijn nu al een jaar of twee geruchten over die oorlog. De VS zou Iran binnenvallen met pinksteren. Het getreiter van Iran met UAVs, de Iraanse kustwacht met hun ‘gevaarlijke’ rubberbootjes. Komt er nog wat van of krijgt Iran de tijd om nucleaire wapens te ontwikkelen zodat het hele circus wordt afgeblazen? Een volgende president van de VS zou Iran tot slachtoffer kunnen bombarderen (pun intended, obviously), maar ik verwacht de komende tijd geen spectaculaire tv-shows met rondvliegende kogels en lichaamsdelen. De oorlog is volgensmij irrelevant en het gaat naar mijn idee meer om het mediacircus.

Signature 

“Hoedt u voor mensen die het zeker weten.”—Jan Terlouw

Profiel

Gepost: 23 mei 2008 04:01 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  357
Geregistreerd  2007-06-15

Israel heeft ten tijde van de oorlog van ‘73 tegen de arabische landen al blijk gegeven dat als het van de kaart geveegd dreigt te worden zij zullen proberen zoveel mogelijk landen mee te nemen. Gezien het nucleaire arsenaal van de israeli’s is het niet te hopen dat er uberhaupt oorlog komt tussen die twee landen.

Signature 

“Banking establishments are more dangerous than standing armies” Thomas Jefferson

Lanyard

Profiel