Kom het net tegen in een documentaire, zou in 2012 langs de aarde komen, de polen omdraaien en de aarde 3 dagen stilleggen. Waardoor stormen met 300 km per uur langskomen en tsunami’s van kilometers hoog de kusten overspoelen. Schijnt 1 keer in de 3600 jaar langs te komen, misschien dat daarom de dinosariers uitgestorven zijn.
Maar ik kom hem niet tegen op dit forum, you tube staat er vol mee.
Kom het net tegen in een documentaire, zou in 2012 langs de aarde komen, de polen omdraaien en de aarde 3 dagen stilleggen. Waardoor stormen met 300 km per uur langskomen en tsunami’s van kilometers hoog de kusten overspoelen. Schijnt 1 keer in de 3600 jaar langs te komen, misschien dat daarom de dinosariers uitgestorven zijn.
Redactie: dit soort comments voegt helemaal niks toe.
In mijn omgeving heb ik ook iemand rondlopen die helemaal in de ban van Niburu is… Ik heb die verhalen een beetje aangehoord, maar ik vind het een beetje een ripoff van de bijbelse verhalen en iedereen klept maar een beetje met elkaar mee in conspiracyland en maar weinig mensen nemen de moeite om echt zelf te denken (dat werd ook nog eens duidelijk in het eerste topic dat ik hier op dit forum stichtte).
Eigenlijk is de gemiddelde complot-denker even bekrompen als de gemiddelde anti-complot-denker.
Mwoah, het Anunnaki-verhaal spreekt me erg aan, maar met Niburu en zijn elipsachtige baan in ons zonnestelsel heb ik wat meer moeite.
Het kan, natuurlijk, want we weten nog maar weinig van ons zonnestelsel.
Maar wat betreft onze oude geschriften en symbolen is er meer aan de hand dan wat we denken…
Mwoah, het Anunnaki-verhaal spreekt me erg aan, maar met Niburu en zijn elipsachtige baan in ons zonnestelsel heb ik wat meer moeite.
Maar wat betreft onze oude geschriften en symbolen is er meer aan de hand dan wat we denken…
Ik wil dus niet uitsluiten dat het leven op aarde eventueel afkomstig is uit een laboratorium, maar zeker 99% van de mensen die beweert telepathisch contact te hebben met wezens van een andere planeet zijn wel leugenaars (en of gek).
Hier mee wil ik dus niet zeggen dat alle mensen die door de psychiatrie gek verklaard zijn (en daardoor zijn gaan geloven dat ze gek zijn) ook daadwerkelijk gek zijn.
Ik wil dus niet uitsluiten dat het leven op aarde eventueel afkomstig is uit een laboratorium, maar zeker 99% van de mensen die beweert telepathisch contact te hebben met wezens van een andere planeet zijn wel leugenaars (en of gek).
Hier mee wil ik dus niet zeggen dat alle mensen die door de psychiatrie gek verklaard zijn (en daardoor zijn gaan geloven dat ze gek zijn) ook daadwerkelijk gek zijn.
Ofwel: Dat je paranoia bent, betekent nog niet dat ze niét achter je aanzitten.
Redactie: dit soort comments voegt helemaal niks toe.
Sorry, ik vind het wel een interessant verhaal, wil niet zeggen dat ik het geloof, maar het onderzoeken is deze site voor lijkt me.
Voor de duidelijkheid, Antagonizer heeft een post van mij gewijzigd. Geen idee meer wat er stond. Was het echt zoveel minder inhoudelijk toevoegend als
Meestal komt de zwarte planeet ‘s ochtends, na een boterham en een kop koffie.
Ofwel: Dat je paranoia bent, betekent nog niet dat ze niét achter je aanzitten.
Het verschil tussen paranoïde en “achter na gezeten worden” is afhankelijk van succes.