Wachtwoord vergeten?

9/11 Press for Truth uit op DVD in Nederland
Gepost: 29 augustus 2008 05:14 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  38
Geregistreerd  2007-01-13

Informeerde laatst in een cdwinkel naar verschillende DVD-titels, en wat blijkt: vanaf afgelopen 14 augustus ligt Press For Truth bij de distributeur en is ie dus te bestellen bij je lokale cdwinkel. Vaak hebben ze hem niet in het assortiment, als we dat willen moeten we ze erop wijzen door te vragen naar de titel aan de balie. Bij de winkel waar ik was gingen ze meteen een setje bestellen omdat het toch wel interessante materie is, en omdat ik ze op het hart heb gedrukt dat dit echt één van de betere, mooiere 9/11 films is die duidelijk aangeeft wat de vragen zijn waar de weduwen mee zitten.

Dus: naar je cdshop en vraag of ze die dvd hebben! Ook als je geen zin hebt om em te kopen, zeg dat je ervan gehoord hebt en benieuwd bent naar hoe ie eruitziet / wat er op het hoesje staat / etc. Of koop er eentje om rond te delen aan geïnteresseerden in je omgeving. Een mooi & officieel hoesje doet ze vaak wat meer dan een losse dvd.

Profiel

Gepost: 29 augustus 2008 06:17 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Hoeveel kost ie? Net als Loose change 5 euro?

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 29 augustus 2008 08:04 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Bij mijn lokale video"speciaal"theek hebben ze ‘m al jaren lijkt het. Ik kwam erachter toen ik daar voor een keer een stapeltje ging afleveren, toen bleek dat ie ook gewoon in het rek stond. Ik vraag: maar dan beconcurreer je jezelf maar dat vond ie geen probleem. Daar ben ik vandaag nog naartoe geweest om mijn resterende DVD’s af te leveren.

De volgende keer moeten mensen zelf maar “Zeitgeist” gaan zien op internet. Flyers zoals dat oranje exemplaar van “Onderzoek 11 september” zijn een beter middel dan DVD’s uitdelen en is qua produceren ook makkelijker. Nog met veel dank aan Arie en Eagle die al mijn DVD’s hebben geproduceerd.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 02 september 2008 03:32 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  38
Geregistreerd  2007-01-13

ik heb em voor 17 euro gekocht, volgens mij is de inkoopprijs iets van 9 euro.

Profiel