De elite = de mensen met alle macht, geld en materiële bezittingen in de wereld. Dat zijn degenen die ons uit naam van God de verdoemenis inhelpen. Denk Bakellende, Bilderberg Bea cs. Priesters zijn maar voetvolk, zij geloven waarschijnlijk helig in wat ze prediken. Maar degenen die aan het hoofd van een religie staan (paus, dalai lama, cs.) hebben hele andere ideëen. Het zijn zij die à la Dagobert Duck zwemmen in het geld. Het Vaticaan heeft miljarden op de bank staan. Waarom gaan ze dan nog steeds elke week met het zakje rond in de katholieke kerk? Hebben ze nog niet genoeg?
Ik heb mij verdiept in alle vormen van religie die er zijn. Er zit voor mij niets tussen dat mij kan bekoren, maar ik weet inmiddels wel waar ik het over heb. Nobody practices what they preach. Dat is mijn conclusie.
Dit slaat echt alles. De dalai lama zwemmen in het geld. HAHA Hier geloof ik dus echt HELEMEAAL niks van.
Daarnaast geloof ik dat je die filmpjes van mij nog steeds niet hebt bekeken.
Laten we de discussie met elkaar maar stoppen, want we komen er nooit uit zo.
@ VitamineB17: Je kunt The Mass Psychology of Fascism hier in PDF downloaden. Dat is het enige volledige boek dat ik tot nu toe van Reich gelezen heeft en hij legt in dit boek heel goed uit hoe het fascisme sex gebruikt als een manier om mensen te onderdrukken. Dit gebeurde overigens in samenwerking met de kerk, die wezenlijk hetzelfde doet (snap je ook gelijk waarom het Vaticaan zo met de nazi’s heulde).
.
Rubbish !
.
Conservatieven bepleiten een restrictieve toepassing van seks niet om de mens te onderdrukken, maar om een mens te beschermen tegen zichzelf en zijn medemens.
.
Voor de kracht van seks als energetisch middel, kun je je best richten op de Tantra yoga uit het verre Oosten (waaruit de beruchte Kama Sutra komt). Die traditie gaat duizenden jaren terug en is (naar Oosterse gewoonte) erg verfijnd.
Ja klopt. In het Oosten doen ze alles met de seks energie.
Maar weetje, seks en lust zorgt voor een erg negatief wereldbeeld.
Hoe meer je de energie spaart hoe beter je je voelt en hoe beter je
wereld beeld wordt. Met tantra wordt de energie naar hogere chakras
verplaatst.
Maar weetje, seks en lust zorgt voor een erg negatief wereldbeeld.
Hoe meer je de energie spaart hoe beter je je voelt en hoe beter je
wereld beeld wordt.
¨
.
Volgens mij is het allemaal een kwestie van hoe je je energie gebruikt. Seks kan zeer gezond zijn, maar het is allemaal een kwestie van hoe vaak, met wie, hoe en met welke instelling je het doet.
Als je je sperma loost, verdwijnt je prana, chi of hoe je die energie ook wilt noemen. Deze
is nog onbekend bij de westerse wetenschap. Een verlies van deze prana is een onmiddelijk verlies..
Maakt niet uit wanneer of met wie je het doet!
Als je je sperma loost, verdwijnt je prana, chi of hoe je die energie ook wilt noemen.
.
Als je veel aan sport doet, verlies je veel vocht, veel zout en veel energie. Nochtans is sport goed voor jou.
.
Kortom, je mag het niet zo simplistisch bekijken.
Oke. Je hebt gelijk, maar het is ook niet een twee drie uit te leggen. Net als
je zaad nieuw leven in kan blazen, zorgt het voor het leven zelf als je het in je houd.
Je zal het niet begrijpen, tenzij je het zelf gaat zien in meditaties bijv.
Je moet ook het energie/chakra/meridianen systeem snappen. Je hebt een magnetisch
veld etc. Kijk deze video maar eens.
Oke. Je hebt gelijk, maar het is ook niet een twee drie uit te leggen. Net als
je zaad nieuw leven in kan blazen, zorgt het voor het leven zelf als je het in je houd.
.
Het voordeel van een celibatair leven bestaat er in eerste plaats in dat je meester bent van je lusten. In de hedendaagse samenleving van vrije seks zie je vaak dat mensen een slaaf worden van hun lusten. Bewuste othouding leert het individu dergelijk dierlijk gedrag te overstijgen.
.
Seks is als een glas Single Malt Whiskey, een nederwiet-joint of een LSD-trip. Bij verstandig gebruik kan het een enorme verrijking van je leven zijn. Bij onverstandig gebruik kun je eraan kapot gaan.
Celibaat, net als onderdrukte seks, leidt tot excessen. Je hoeft voor voorbeelden alleen maar naar de katholieke kerk te kijken met alle schandalen (niet alleen pedofilie, ook kloosters vol zwangere nonnen). En Wilhelm Reich heeft in het boek waar ik eerder naar linkte ook heel helder uitgelegd hoe het invloed had op de opkomst en populariteit van de NSDAP in de jaren ‘30.
Celibaat, net als onderdrukte seks, leidt tot excessen. Je hoeft voor voorbeelden alleen maar naar de katholieke kerk te kijken met alle schandalen (niet alleen pedofilie, ook kloosters vol zwangere nonnen).
.
Klopt.
.
Ellen Ripley - 13 maart 2009 10:44 AM
En Wilhelm Reich heeft in het boek waar ik eerder naar linkte ook heel helder uitgelegd hoe het invloed had op de opkomst en populariteit van de NSDAP in de jaren ‘30.
.
Onzin.
.
Je lijkt wel een obsessie te hebben met de NSDAP als ik zie hoe vaak je ‘t (in totaal ongerelateerde topics) over hen hebt.
Ik heb het NSDAP en nazisme uitvoerig onderzocht en het heeft mijn interesse, dat klopt. Geobsedeerd ben ik alleen met de Manson Family en dan wel in het vinden van de waarheid erachter. En ja, daarbij kwam ik ook weer bij de nazi’s uit. Ik kan er ook niets aan doen dat deze belangrijke periode in de geschiedenis alles met de NWO en de hedendaagse politiek te maken heeft. Niks ongerelateerd. Ik zie anderen ook overal dingen spuien over zionisten en daar word ik ook wel eens moe van. Maar ik ga niet zeggen dat het ongerelateerd is wat ze zeggen, want vaak heeft het zijdelings wel degelijk met een heleboel zaken te maken. Ik beschouw zionisten echter niet als de bron van alle kwaad. Noch de nazi’s trouwens. De mensen die aan de touwtjes trekken hebben niet 1 gezicht, 1 religie of 1 politieke stroming.
Je hoeft het niet met mij of Wilhelm Reich eens te zijn maar om nou gelijk iemand persoonlijk aan te gaan vallen en voor geobsedeerd uit te maken vind ik nogal laag.
Ik heb het NSDAP en nazisme uitvoerig onderzocht en het heeft mijn interesse, dat klopt. Geobsedeerd ben ik alleen met de Manson Family en dan wel in het vinden van de waarheid erachter. En ja, daarbij kwam ik ook weer bij de nazi’s uit. Ik kan er ook niets aan doen dat deze belangrijke periode in de geschiedenis alles met de NWO en de hedendaagse politiek te maken heeft. Niks ongerelateerd.
.
Je zou het eens moeten bestuderen op basis van orriginele bronnen uit de periode 1920-1950. Dat geeft een totaal ander beeld.
.
Het is een feit dat het interbellum een kritische periode was voor de groei van de NWO, maar ik zie de NSDAP hierin overduidelijk als hun grootste tegenstander en niet als onderdeel van de NWO.
.
Ellen Ripley - 13 maart 2009 12:40 PM
Ik zie anderen ook overal dingen spuien over zionisten en daar word ik ook wel eens moe van. Maar ik ga niet zeggen dat het ongerelateerd is wat ze zeggen, want vaak heeft het zijdelings wel degelijk met een heleboel zaken te maken. Ik beschouw zionisten echter niet als de bron van alle kwaad. Noch de nazi’s trouwens. De mensen die aan de touwtjes trekken hebben niet 1 gezicht, 1 religie of 1 politieke stroming.
.
Hier kan ik mij in vinden, al wil ik opmerken dat vandaag zowat alle takken van de NWO de staat Israel steunen, of ze nu communisten, conservatieven, anarchisten of iets anders zijn.
.
Ellen Ripley - 13 maart 2009 12:40 PM
Je hoeft het niet met mij of Wilhelm Reich eens te zijn maar om nou gelijk iemand persoonlijk aan te gaan vallen en voor geobsedeerd uit te maken vind ik nogal laag.
.
Ik merk gewoon op dat je overal links legt met de NSDAP waar die er niet zijn.
Wilhelm Reich schreef The Mass Psychology of Fascism in 1933. Als Duits staatsburger heeft hij de beginfase van heel dichtbij meegemaakt. Maar het past niet in jouw plaatje dus is het voor jouw geen originele bron en wordt zijn mening afgedaan als onzin.
Omdat jij bepaalde links niet ziet, wil dat nog niet zeggen dat ze er niet zijn. Ik zie trouwens links met fascisme, niet met de NSDAP. Maar dat terzijde.