Wachtwoord vergeten?

Ja hoor, weer een patent op een natuurlijk molecuul, vitamine B6 (Pyridoxamine) dit maal
Gepost: 18 februari 2009 01:04 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2009-01-17

De FDA, Federal Drugs Administration, in Amerika heeft weer prima naar zijn farmaceutische meesters geluisterd.
Weer is er een patent verleend op een molecuul dat van nature voorkomt in ons voedsel, en daardoor een verbod gekomen op het ongeautoriseerd gebruik hiervan.
Het gaat hier om het molecuul Pyridoxamine. Het vitamien B6.
Gaan ze misschien zover dat ze bij controle van je bloedmonster, ook gaan controleren op eventuele aanwezigheid van niet door farma geproduceerde B6?
Wanneer het ze lukt om een tag aan dit molecuul te koppelen, kunnen ze alles en iedereen aanklagen.
Lees meer op infowars.com http://www.infowars.com/fda-declares-form-of-vitamin-b6-a-drug/

Profiel

Gepost: 21 februari 2009 11:02 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  8
Geregistreerd  2007-08-22

wat zijn hiervan dan de gevolgen?

ik krijg piridoxamine, thiamine, foliumzuur en bloedverdunners tezamen ivm met trombose om mn bloedwaarde op het juiste peil te houden.
B12 tekort laat ik aanvullen dmv een injectie zo nu en dan. (op eigen verzoek)

moet trouwens wel betalen bij de apotheek voor deze vitamines.

Profiel

Gepost: 28 februari 2009 08:54 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  37
Geregistreerd  2009-02-26

Tot nu toe geen. De hele B groep zit ook in de meeste broodsoorten behalve witbrood. Ik zie niet in hoe een farmaceutische firma hierop iets wil claimen. B12 als injectie heeft alleen zin bij mensen die tgv ouderdom of tgv maagontstekingen geen intrinsic factor meer aanmaken. B12 wordt dan niet meer in het lichaam vanuit voedsel opgenomen. Voor deze patienten is een injectie B12 per maand een oplossing
Persoonlijk blijf ik erbij dat vitamines opgenomen uit voedsel veel betere effecten geven dan iets uit een potje. De combinatie met is mijns inziens medebepalend voor de werking.

Koning Pal, de enige echte

Profiel

Gepost: 03 maart 2009 02:34 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  4
Geregistreerd  2008-10-05

Ja, dit gaat echt helemaal fout, mensen. Eind dit jaar worden de regels van de Codex Alimentarius ingevoerd. Dat houdt in: vitaminen, mineralen en zelfs diverse kruiden worden verboden.Die zijn vanaf 01-01-2010 dus illegaal en dus zijn wij strafbaar als wij ze gebruiken vanaf 01-01-2010. Zelfs cayenne-pepers die gebruikt worden tegen diverse kwalen worden verboden !!!!Behalve als ze bestraald zijn.
Verder mogen wij alleen bestraald vlees eten van dieren die met anti-biotica behandeld zijn.

Precies een jaar geleden, kreeg ik het bericht over de Codex Alimentarius door en moest er erg om lachen. “ Dit kan toch niet, je kunt toch geen vitaminen verbieden, hahahahha.”
JA, het kan wel en het gaat gebeuren! Na flink wat onderzoek is het lachen mij heel erg vergaan.

Door kwikvergiftiging ben ik ook gebonden aan supplementen.

We hebben nog 3/4 jaar om er iets aan te doen !!

Zie voor alle info over de Codex: http://www.CodexAlimentarius.Come2me.nl

Profiel

Gepost: 11 maart 2009 02:21 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

ik las daar over bestraald voedsel. maar daardoor verminderd de voedingswaarde en daardoor is de kwaliteit minder, dat is helemaal geen vooruitgang.

Profiel

Gepost: 11 maart 2009 02:28 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

je kan natuurlijk ook zeggen, daar weten jullie niets van, en als jullie dat vinden, waarom zou ik er dan voor betalen, want ik heb een andere mening.

Profiel

Gepost: 15 juli 2009 01:13 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  27
Geregistreerd  2009-06-30

Ik stel mij toch wel de een en andere vragen bij deze Codex Alimentarius, ik hoor iedereen er zo negatief over uitlaten en altijd links naar ‘onbekende’ site’s maar nooit met onderbouwde links en of artikelen.

http://www.wacbelgium.be/?q=content/codex-alimentarius

Als ik hun weer moet geloven dan is het al in december van dit jaar, maar nergens op de officiele site van de EU vind ik hierover iets ?

Enkel dan een paar kritische documenten erover en een paar zwaar verouderde antwoorden… Iemand die hier ECHT wat meer van weet ipv al die zever ...

Profiel