Wachtwoord vergeten?

Bisschop Richard Williamson over 9/11
Gepost: 24 februari 2009 06:00 AM   [ Negeer ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477
Geregistreerd  2007-01-01

War gebeurt er op dit moment in de RK kerk ?niet dat ik religieues ben integendeel maar dit viel me wel op. smile
Roman Catholic Bishop Richard Williamson on 9-11 being an inside job

http://www.youtube.com/watch?v=E7fjGxfNsKk

Is dit nu goed voor onze zaak of juist niet ??...Holocaust ontkenners etc...ik heb steeds meer vragen.

(Novum/AP) - Richard Williamson, een rooms-katholieke bisschop die bekend is geworden als holocaustontkenner, wordt Argentinië uit gezet. Hij moet het land binnen tien dagen verlaten. Dat heeft het ministerie van binnenlandse zaken donderdag gezegd.Williamson, een Brit, heeft volgens het ministerie ...

Bron:Nieuws.nl http://dossiers.nieuws.nl/buitenland/richard_williamson
 Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel

Gepost: 24 februari 2009 10:25 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  633
Geregistreerd  2007-01-05

pfoeh. Ik denk het wel maar goed maar ik denk dan ook dat holocaust onderzoek niet strafbaar mag zijn. Hoewel ik me niet kan vinden in zijn holocaust ideeen.

lastig lastig..

Signature 

“You can’t make somebody understand something if their salary depends upon them not understanding it.”

Profiel

Gepost: 24 februari 2009 10:32 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  382
Geregistreerd  2008-03-17

.......... of je hebt totale vrijheid van meningsuiting of totaal niet.
Dus ja, er mag kritiek worden gegeven aan de heersende joodse versie van de holocaust.

[ : 24 februari 2009 10:35 PM Slaz]
 Signature 

We have decreed death among you, and We are not to be frustrated from changing your Forms and creating you (again) in (forms) that ye know not. 56:60

Profiel

Gepost: 12 maart 2009 01:52 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2009-03-11
Robbertjan - 24 februari 2009 10:25 PM

pfoeh. Ik denk het wel maar goed maar ik denk dan ook dat holocaust onderzoek niet strafbaar mag zijn. Hoewel ik me niet kan vinden in zijn holocaust ideeen.

Het je eigenlijk ooit research gedaan naar de Holocaust-kwestie? De meeste mensen baseren zich enkel en alleen op de leugens die ze lezen en horen in de media en hebben nog nooit één enkele revisionistische of “negationistische” (op zich al een Orwelliaans woord) publicatie gelezen.

Signature 

Speaking the Truth in times of universal deceit is a revolutionary act. (George Orwell)

Profiel

Gepost: 12 maart 2009 04:44 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  633
Geregistreerd  2007-01-05
Out of the Box - 12 maart 2009 01:52 PM

Robbertjan - 24 februari 2009 10:25 PM

Het je eigenlijk ooit research gedaan naar de Holocaust-kwestie? De meeste mensen baseren zich enkel en alleen op de leugens die ze lezen en horen in de media en hebben nog nooit één enkele revisionistische of “negationistische” (op zich al een Orwelliaans woord) publicatie gelezen.

Jawel. Vrij veel zelfs maar het valt me op dat het altijd een beetje een gepiepel in de marge is. Dat er minder mensen zullen zijn omgekomen wil ik best aannemen maar ik heb nog geen enkele claim waarin vitale onderdelen van de holocaust werden ontkend goed onderbouwd gezien zonder dat er sprake was van “Cherry picking the evidence.”

Signature 

“You can’t make somebody understand something if their salary depends upon them not understanding it.”

Profiel

Gepost: 12 maart 2009 05:13 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  164
Geregistreerd  2009-03-11
Robbertjan - 12 maart 2009 04:44 PM

Jawel. Vrij veel zelfs maar het valt me op dat het altijd een beetje een gepiepel in de marge is. Dat er minder mensen zullen zijn omgekomen wil ik best aannemen maar ik heb nog geen enkele claim waarin vitale onderdelen van de holocaust werden ontkend goed onderbouwd gezien zonder dat er sprake was van “Cherry picking the evidence.”

.
Het hangt er maar vanaf wat je vitale onderdelen noemt.
.
De volgende feiten zijn bewezen en worden door zowel officiële historici als revisionisten (zogenaamde negationisten) erkend :
-) Hitler was een antisemiet en de NSDAP was antisemitisch.
-) Het Derde Rijk implementeerde wetten die de Joden bepaalde burgerrechten ontzegden.
-) Vanaf 1933 werden politieke tegenstanders naar concentratiekampen gestuurd waar ze “heropgevoed” werden door middel van handenarbeid. De leiders van de NSDAP geloofde dat fysieke arbeid de geest kan zuiveren.
-) Na het begin van de oorlog en de steunverklaring van Chaim Weizmann aan de Britten werden Joden systematisch vervoerd naar concentratiekampen of ghetto’s. In de VS en Canada deed men hetzelfde met mensen van Japanse afkomst.
-) In de concentratiekampen van de Duitsers kregen sommige gevangenen speciale privileges als “capos” of “sonderkommandos”. Deze stonden berucht om hun wreedheid tav hun medegevangenen. Meestal wordt de schuld hiervan bij de SS gelegd, maar het “Stanford Prison Experiment” biedt een andere verklaring.
-) In Buchenwald werden gevangenen mishandeld door de kampleiding met in enkele gevallen de dood tot gevolg. Die kampleiding werd hiervoor ter dood veroordeeld door het nazi-regime zelf !
-) Tegen het einde van de oorlog braken er in kampen als Dachau en Bergen-Belsen typhus-epidemieën uit die men niet kon bestrijden. De geallieerden stoten bij hun bevrijding van die kampen op stapels lijken.
-) De Einsatzgruppen roeide in Oost-Europa haarden van verzet uit die zich achter het front bevonden. Veel onschuldige burgers vonden de dood bij represailles door deze beruchte eenheden.
.
De volgende beweringen worden door revisionisten (zogenaamde negationisten) betwist :
-) Er zijn 6 miljoen Joden omgekomen tijdens WO2 (volgens revisionisten gaat het om hooguit enkele honderdduizenden)
-) In kampen als Auschwitz, Majdanek en Chelmno werden Joden op grote schaal vermoord omdat het Joden waren en dit door middel van vergassing (volgens revisionisten is hier niet het minste bewijs voor en is dit gewoon oorlogspropaganda die een eigen leven is gaan leiden - de situatie in deze kampen zou volgens hen niet anders dan die in Dachau of Bergen-Belsen geweest zijn)
-) De Einsatzgruppen werden ook gebruikt om Joden uit te roeien (ook hier zou volgens revisionisten geen bewijs van zijn)
.
.
.
Het zijn dus ook effectief details die betwist worden, maar wel details die de kwestie in een totaal ander daglicht plaatsen. Over deze details mogen we niet discussiëren. Dit kan alleen maar zijn omdat de autoriteiten weten dat ze niet sterk in hun schoenen staan.
.
.
Je zegt dat je revisionistische bronnen hebt geraadpleegd. Kun je zeggen welke?
.
Ken je deze boeken al?! --> http://vho.org/dl/ENG.html
Heb je deze video’s al gezien?! --> http://www.holocaustdenialvideos.com/

[ : 12 maart 2009 05:34 PM Out of the Box]
 Signature 

Speaking the Truth in times of universal deceit is a revolutionary act. (George Orwell)

Profiel

Gepost: 17 november 2009 04:27 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2965
Geregistreerd  2009-02-25

@ Out of the Box
-
Sinds 12 Maart 2009 geen verder commentaar meer nodig blijkbaar. Zou het kunnen zijn dat je een paar mensen aan het denken hebt gezet of kan het zijn dat dat verder commentaar op je laatste inzending niet meer nodig was? Of zijn hier nog andere redenen voor te vinden wellicht?
-
“THERE IS NOTHING MORE FRIGHTENING THAN ACTIVE IGNORANCE.”
-- Goethe
-
Die zin van Goethe is dus beslist niet aan OUT OF THE BOX gericht....wellicht hebben sommige ‘verlichte geesten met lengte’ hier wat aan?
-
http://www.metrolyrics.com/house-of-cards-lyrics-radiohead.html
-
FF@F

[ : 17 november 2009 04:32 AM forfun@freedom]
 Signature 

Servant Of The Light With Fearless Spirit.
http://www.radicalpress.com/?cat=1

Profiel