Atwa - 16 april 2009 07:28 PM
Ik geloof ook lang niet iedere complottheorie die voorbij komt
Het gaat er niet om wat jij gelooft, maar het gaat er om wat waarheid is en wat niet.
en ik denk dat dat voor de meeste onder ons geldt, waar je je generalisatie van makke domme schapen vandaan haalt vraag ik me dan ook ten zeerste af.
Als je een beetje hebt opgelet, heb je kunnen zien dat er maar weinig zelf denken en dat de meesten toch maar een beetje met elkaar mee praten, mijn eerste topic op dit forum bevestigt dit ook.
http://zapruder.nl/forums/viewthread/9825/
Maar het punt blijft, welke Islamisatie? Ik woon in een grote stad en ik merk nergens iets van. Mijn ouders wonen in een dorpje en ook daar merk ik er niets van. Islamisatie is een mooi woord verzonnen om mensen tegen elkaar op te zetten en dat uitgebuit wordt door haat- en angstzaaiers als Wilders om stemmen en zo macht te vergaren.
Waarschijnlijk begeef jij je nooit in de maatschappij, want als je in een grote stad woont kan het je niet ontgaan zijn.
Ik geloof niet dat er een stel schimmige mannen achter een gordijn alles bepalen wat er op deze aardkloot gebeurd
Dit is ook weer een wereldvreemde visie, want het is gewoon een feit dat mensen met dezelfde doelstellingen en interesses naar elkaar toe klitten en dat is heus geen complot, maar gewoon een eigenschap van de mens.
De angst voor moslims die ons wordt aangepraat is niets anders dan de angst voor communisten die mensen werd aangepraat tijdens de koude oorlog en de angst voor joden die mensen werd aangepraat voor WO2, propaganda zodat mensen excessief geweld accepteren of zelfs gaan eisen.
Blijkbaar ben je zelf gevoelig voor dat soort propaganda. Dan moet je niet verder heel complotland belachelijk maken en over 1 kam scheren omdat die wel door die propagande heenkijken.
Het verschil is alleen dat de radicale islam meer aanhangers heeft dan hitler destijds had en dat die islamieten uit zijn om de hele wereld over te nemen. En dit zal jij uiteraard weer gaan bagatelliseren, maar die hoge moslims zien dat wel als hun uiteindelijke doel.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom die theorie over de NWO wel waarheid is en die theorie over de islam niet?