Wachtwoord vergeten?

1 van de 2
1
NWO = Hoax van de islam. 
Gepost: 16 april 2009 11:43 AM   [ Negeer ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27

Bijna iedereen is in deze scene bezig met de NWO, waardoor men niet meer kijkt naar de islamisering van de wereld en dan met name van de EU. Als het zo door gaat komt Turkije bij de EU en dan is Eurabiƫ een kwestie van tijd.

Wakker worden!

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 16 april 2009 03:06 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ik zou wel eens graag concrete voorbeelden willen zien in plaats van dit soort Wilders-paniekkreten(TM)

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 16 april 2009 03:38 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  58
Geregistreerd  2008-02-19
Ellen Ripley - 16 april 2009 03:06 PM

Ik zou wel eens graag concrete voorbeelden willen zien in plaats van dit soort Wilders-paniekkreten(TM)

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

Signature 

Wordt mijn discipel: http://killer-spree101.mybrute.com

Kimi no koto mamori nuku kara
Makenai de ichirin no hana

Profiel

Gepost: 16 april 2009 05:31 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117

Kom op, doe nou even als of jullie echt zelfstandig kunnen denken en dus niet mee kleppen met iedereen in conspiracyland.

Jullie zien in het minste geringste een samenzwering, maar dat de wereld en dan met name Europa islamiseert, zien jullie weer niet. Dat is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk te noemen.
Iedere objectieve complotonderzoeker zal dat beamen.

Het valt mij overigens wel vaker op dat de meeste complotdenkers maar een beetje met elkaar mee praten en dat er maar een paar zijn die echt zelf kunnen denken en relativeren.

Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 16 april 2009 07:28 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  58
Geregistreerd  2008-02-19

Ik denk dat ik zeer zeker zelfstandig kan denken. Ik geloof ook lang niet iedere complottheorie die voorbij komt en ik denk dat dat voor de meeste onder ons geldt, waar je je generalisatie van makke domme schapen vandaan haalt vraag ik me dan ook ten zeerste af.

Maar het punt blijft, welke Islamisatie? Ik woon in een grote stad en ik merk nergens iets van. Mijn ouders wonen in een dorpje en ook daar merk ik er niets van. Islamisatie is een mooi woord verzonnen om mensen tegen elkaar op te zetten en dat uitgebuit wordt door haat- en angstzaaiers als Wilders om stemmen en zo macht te vergaren.

Ik geloof niet dat er een stel schimmige mannen achter een gordijn alles bepalen wat er op deze aardkloot gebeurd en net zo min geloof ik dat wij hier onze vrijheden aan het kwijtraken zijn aan moslims. De enige aan wie ik vrijheden kwijtraak is onze staat, niet mijn buurman die moslim is.

De angst voor moslims die ons wordt aangepraat is niets anders dan de angst voor communisten die mensen werd aangepraat tijdens de koude oorlog en de angst voor joden die mensen werd aangepraat voor WO2, propaganda zodat mensen excessief geweld accepteren of zelfs gaan eisen.

Blijkbaar ben je zelf gevoelig voor dat soort propaganda. Dan moet je niet verder heel complotland belachelijk maken en over 1 kam scheren omdat die wel door die propagande heenkijken.

Signature 

Wordt mijn discipel: http://killer-spree101.mybrute.com

Kimi no koto mamori nuku kara
Makenai de ichirin no hana

Profiel

Gepost: 17 april 2009 02:13 AM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  789
Geregistreerd  2007-02-27

Islamisatie is een mooi woord verzonnen om mensen tegen elkaar op te zetten en dat uitgebuit wordt door haat- en angstzaaiers als Wilders om stemmen en zo macht te vergaren.

Yeah ik vind het zionisme beangstiger dan de Islam…

Signature 

Amore, more, ore, re, nascuntur amicitiae

Profiel

Gepost: 17 april 2009 06:59 AM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Atwa - 16 april 2009 07:28 PM

Ik geloof ook lang niet iedere complottheorie die voorbij komt

Het gaat er niet om wat jij gelooft, maar het gaat er om wat waarheid is en wat niet.

en ik denk dat dat voor de meeste onder ons geldt, waar je je generalisatie van makke domme schapen vandaan haalt vraag ik me dan ook ten zeerste af.

Als je een beetje hebt opgelet, heb je kunnen zien dat er maar weinig zelf denken en dat de meesten toch maar een beetje met elkaar mee praten, mijn eerste topic op dit forum bevestigt dit ook.
http://zapruder.nl/forums/viewthread/9825/

Maar het punt blijft, welke Islamisatie? Ik woon in een grote stad en ik merk nergens iets van. Mijn ouders wonen in een dorpje en ook daar merk ik er niets van. Islamisatie is een mooi woord verzonnen om mensen tegen elkaar op te zetten en dat uitgebuit wordt door haat- en angstzaaiers als Wilders om stemmen en zo macht te vergaren.

Waarschijnlijk begeef jij je nooit in de maatschappij, want als je in een grote stad woont kan het je niet ontgaan zijn.

Ik geloof niet dat er een stel schimmige mannen achter een gordijn alles bepalen wat er op deze aardkloot gebeurd

Dit is ook weer een wereldvreemde visie, want het is gewoon een feit dat mensen met dezelfde doelstellingen en interesses naar elkaar toe klitten en dat is heus geen complot, maar gewoon een eigenschap van de mens.

De angst voor moslims die ons wordt aangepraat is niets anders dan de angst voor communisten die mensen werd aangepraat tijdens de koude oorlog en de angst voor joden die mensen werd aangepraat voor WO2, propaganda zodat mensen excessief geweld accepteren of zelfs gaan eisen.

Blijkbaar ben je zelf gevoelig voor dat soort propaganda. Dan moet je niet verder heel complotland belachelijk maken en over 1 kam scheren omdat die wel door die propagande heenkijken.

Het verschil is alleen dat de radicale islam meer aanhangers heeft dan hitler destijds had en dat die islamieten uit zijn om de hele wereld over te nemen. En dit zal jij uiteraard weer gaan bagatelliseren, maar die hoge moslims zien dat wel als hun uiteindelijke doel.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom die theorie over de NWO wel waarheid is en die theorie over de islam niet?

Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 17 april 2009 08:59 AM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  948
Geregistreerd  2007-05-10

HahaHendrik toch.. wat een heerlijk verfrissende kijk op de wereld heb jij! De NWO bestaat niet en alles draait om de islamisering.. wakker worden. Zelf nadenken maar als je het niet met mij eens bent, dan heb je je ogen dicht. En als je bewijs wilt voor mijn theorieƫn, zoek dan even verder op dit forum want het staat vast ergens. Yeah, ik moet echt lachen om jouw posts. Keep up the good work!

Signature 

Het zijn gewoon allemaal ontiegelijke klootzakken.

Profiel

Gepost: 17 april 2009 07:49 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117

Ik zeg niet dat de NWO niet bestaat, maar ik sluit ook niet uit dat de NWO is bedacht als sprookje door bijvoorbeeld de islamieten om de aandacht mee af te leiden.

Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 17 april 2009 10:48 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  42
Geregistreerd  2008-03-09

Dezelfde bewering wordt ook gedaan over de Russen.(dwz communisten)
Op verschillende USA-based conspiracy websites.

En laten we wel wezen, it’s not the half of the world order.
“Ze” zitten historisch gezien altijd aan elke kant van het conflict.

Ik meen dat het Napoleon was die opmerkte dat je om een oorlog te beginnen
eerst bij de bankiers langs moest. En dat ‘ie dat engere gasten vond dan generaals.
Dat is volgens mij nog steeds waar.

Signature 

Freeze motherstickers !
This is a fuck up…

Profiel

Gepost: 18 april 2009 01:08 AM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Hee Hendrik, succes nog met je sollicitatie.

Of ben je soms al aangenomen, gezien de inhoud van dit draadje…

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 10 juli 2009 07:01 PM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  13
Geregistreerd  2008-09-11

lompste topic ever

hendrik, misschien kunnen jij en je vrienden samen in bruine overhemden gaan marcheren en lekker samen liederen zingen en boeken verbranden

Profiel

Gepost: 16 juli 2009 12:04 AM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40
Geregistreerd  2009-05-23

Hendrik, ik geef je echt gelijk met de islamisatie van nederland/Europa.
En ik vind dat de rest dat ook eens moet inzien, iedereen loopt hier maar te praten over Reptilians, NWO, peak oil.. En andere dingen waarvan iedereen al weet. Maar (bijna) niemand let op de islamisatie.
EN als niemand erop let, betekent het niet dat het gelijk onbelangrijk is. Ik vind dat je 100% gelijk hebt als het gaat over voor jezelf denken.
Dus denk ik dat bij heel wat mensen dat begrip niet in hun hoofd voorkomt.
Maar ik denk zelf dat je jouw theorie iets anders moet voorstellen.. namelijk:
niet ISLAM ---> NWO maaar NWO ----> ISLAM

En op dat pijltje kan ook wat staan, want er zullen zeker weten nog heel wat dingetjes tussen zitten.
Maar ik vind dat je (ongeveer) wel gelijk hebt.

Signature 

What is weird in a bad world?

Profiel

Gepost: 16 juli 2009 10:52 AM   [ Negeer ]   [ # 13 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

En ten tijde van de Spaanse Inquisitie was het zeker NWO ---> Christendom? Wat een kortzichtig xenofoob geleuter zeg.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 17 juli 2009 06:30 PM   [ Negeer ]   [ # 14 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  40
Geregistreerd  2009-05-23
Ellen Ripley - 16 juli 2009 10:52 AM

En ten tijde van de Spaanse Inquisitie was het zeker NWO ---> Christendom? Wat een kortzichtig xenofoob geleuter zeg.

Dus je wilt zeggen dat het toen Christendom -> NWO was? want ik denk toch zeker wel dat toen tijdens de spaanse revolutie het zo ongeveer wel te vergelijken was met de NWO van nu, de mensen hadden toen ook niet echt de vrijheid.

Maar toen werd het christendom gebruikt, en nu de islam.

Signature 

What is weird in a bad world?

Profiel

Gepost: 23 juli 2009 11:58 AM   [ Negeer ]   [ # 15 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685

Nee, ik wil zeggen dat je compleet uit je nek lult door de moslims overal de schuld van te geven. Mijn voorbeeld illustreert hoe dom jouw eerdere opmerking “ISLAM ---> NWO maaar NWO ----> ISLAM” was. Slaat als een tang op een varken. NWO heeft niets met religie te maken. Religie is een verdeel en heers middel van de (politieke) machthebbers. Maar dat heb jij blijkbaar nog niet zo door aan je moslimhaat te zien.

Signature 

Profiel

1 van de 2
1