Wachtwoord vergeten?

Verdomme weer een zapruder dissident dood gevonden
Gepost: 17 april 2009 11:01 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  3
Geregistreerd  2009-04-17

Het is ons net ter ore gekomen dat een vriend is gestorven, hij vermoedde al lange tijd dat mensen gedwongen werden zelfmoord te plegen doordat mensen heel veel pijn werd aangedaan. Hij is nummer 6 de anderen overleden bijna op de zelfde wijze.

Het is vreemd dat er geen bloeduitstortingen te zien zijn zoals dat bij mensen die zichzelf ophangen normaal gesproken zichtbaar is.

Hij ziet er ook zo wit uit. Er zijn geen sporen van verzet zoals ik heb gehoord. Hij is inmiddels begraven.

Wat ik wel weet is dat degene die dit op zijn geweten heeft op 5 mei 2005 mensen naar Nederland heeft gehaald en dat er meerdere mensen sinds die dag verdwenen.

Wie haalde die mensen naar Nederland? Om een krans te leggen op Margraten? Wie was toen minister van Binnenlandse zaken? Alleen de minister van Binnenlandse zaken kan tekenen om mensen zo te terroriseren. Waarom mag de gene die zijn handtekening zette onder het contract deze mensen op te sluiten voor dingen als rijden zonder verlichting terwijl hij wist dat deze mensen dood zouden gaan? Waarom mag hij minister worden?

Waarom doen ze deze dingen met jonge mensen, zwangere jonge vrouwen van in de 20? Jonge mannen, er moeten er veel meer zijn.

Profiel

Gepost: 17 april 2009 11:02 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  3

Er komen steeds meer berichten binnen dat de politie speciale inzetsgroepen heeft. Tijdens demonstraties worden steeds vaker mensen ziek na een vreemde geur geroken te hebben, op 15 december 2006 werden er hier in een winkelcentrum mensen vergiftigt met gas, en alles wat de slachtoffers te horen kregen, waaronder kinderen, was ‘het is niets’, waarom dragen deze inzetsgroepen gasmaskers?

WIE BESCHERMT DEZE MISDADIGERS? WIE LEGDE DE KRANS OP MARGRATEN SAMEN MET DIE MAN UIT AMERIKA? WAAROOOMM :( :(

AMNESTY INTERNATIONAL HEEFT NOG ZO GEZEGD, HET IS EEN MISDADIGER KONINGIN BEATRIX, HIJ HEEFT HET NEDERLANDSE VOLK DINGEN AANGEDAAN, NEDERLAND KAPOT GEMAAKT, POLITIEAGENTEN LATEN GELOVEN DAT HET NEDERLANDSE VOLK DE VIJAND IS.

EN DAN LAAT JIJ DIE MAN EEN KRANS LEGGEN???? EN OOK NOG EENS NEDERLANDSE MENSEN VERMOORDEN EN MARTELLEN? En dan horen we ook nog dat omdat B. zei dat het mocht de daders vrijuit gaan? En dat het in landsbelang is dat Nederlandse onschuldige mensen vermoordt en vergiftigt worden?

Wie vermoord er nu mensen koningin Beatrix? Wie zijn er nu dood? Deze mensen waren weerloos, wie lacht er nu er mensen dood zijn, en een woonwijk is verdwenen?

BLIJF WEG BIJ DE 5 MEI HERDENKINGEN, OF LEG UW BLOEMEN OMGEKEERD MET DE BLOEM VAN DE STENEN AF, STOP MET HET IN ACHT NEMEN VAN STILTE ALSOF HET NIET GEBEURT, PRAAT MET ELKAAR, DE NAZI IS ECHT HIJ IS ONDER ONS, ONS VOLK LIJDT.

Profiel

Gepost: 17 april 2009 11:04 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  3

GEEFT HET DOOR. 5 Mei 2005 was een start van de meest gruwelijke vervolgingen in heel Nederland. En wie haalde deze mensen naar Nederland? Waarom Koningin? Waarom?

ZEG NEE TEGEN EEN KONINGIN OF KONING DIE DEZE MENSEN HAAR VOLK LAAT KASTIJDEN.

Waarom?
Waarom?

Deze mensen waren eens volkomen gezond en aan het einde zien ze er uitgeteerd uit, alsof ze in een concentratiekamp hebben gezeten.

ZEG NEE TEGEN ZULK EEN 5 MEI HERDENKING, LEG DE BLOEMEN OMGEKEERD MET DE BLOEM WEG VAN DE STEEN.

Profiel

Gepost: 18 april 2009 01:05 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Best wel cool zelfportret.

Alleen een beetje gone wild met de brightness/saturation/lightness denk ik.

Ik moet zeggen dat ik wel een heel vredig gevoel krijg bij het bezichtigen van dit work of art.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 18 april 2009 01:37 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  42
Geregistreerd  2008-03-09

Als dit een geintje is, snap ik ‘em niet.
Als het geen geintje is, snap ik het helemaal niet.

Je bedoelt het zgn. “verstoren” van mensen?
Wie hebben dit volgens jou gedaan dan? En waarom?
En weer een zapruder dissident dood gevonden?
Ik krijg het gevoel dat ik iets gemist heb.

Wat is er dan gebeurd in 2005?

Signature 

Freeze motherstickers !
This is a fuck up…

Profiel