Wachtwoord vergeten?

2 van de 3
2
“Aanslag” Koninginnedag 2009
Gepost: 06 mei 2009 03:56 AM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  6
Geregistreerd  2009-05-01

Beste Tim,

Ik heb nergens geschreven dat het niet gewoon een nutcase was. Ik schrijf alleen dat ik het heel erg opmerkelijk vindt dat ook in deze “aanslag” (volgens mij klopt dit woord niet omdat de koninklijke familieleden ALS ENIGE totaal niet in gevaar zijn geweest) dezelfde symbolen te zien zijn als in vele andere bekende aanslagen.

Daarmee is nog helemaal niet aangetoond dat “Karst Tate al dood was toen hij met een afstandbestuurde auto tegen de obelisk gereden is door de CIA die vanuit een UFO toekeek”, om maar even alle stereotype samenzweringstheorieën erbij te slepen. Volgens mij zijn vergelijkbare uitspraken hier ook nog niet gedaan.

Maar ik geloof niet (op basis van ervaring) dat de bestuurder van de auto na de klap tegen de obelisk nog een woord gezegd heeft. Het feit dat dit toch verklaard wordt maakt het officiele verhaal ook in dit geval weer een ongeloofwaardige complottheorie.

Maar ook hier geldt weer: Voor wie gelooft is bewijs niet nodig, voor wie niet gelooft is geen enkel bewijs genoeg.

Ik wens je veel geluk en wijsheid. En voor mezelf wens ik dat jij gelijk hebt.

Profiel

Gepost: 06 mei 2009 11:02 AM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

(Karst) Tates, (Sharon) Tate, what’s in a name? Ik ben waarschijnlijk de enige die dit opmerkt, al zie ik hierboven ook een (Freudian?) slip wink

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 07 mei 2009 12:08 AM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  5
Geregistreerd  2009-05-06
Audie - 05 mei 2009 08:26 PM

Tim: zou je wellicht eerst wat meer kunnen lezen over programma’s zoals MkUltra? De Amerikaanse overheid heeft openlijk toegegeven dat in de jaren zestig zwervers, prostituees en andere lowlives (zwarte gevangenen) werden onderworpen aan een rigide conditioneringsprogramma. Uiteraard heeft dit programma niks opgeleverd behalve een zooi dooie mensen die vrijwel niemand verder miste.

Heb je er wel ‘s bij stilgestaan dat je gewoon een stom schaap zou kunnen zijn?

Niemand zal meer zeuren dat de beveiliging van het koningshuis te hoog is en tegelijkertijd is de koningin populairder dan ooit. Eigenlijk heeft die Karst Hare Majesteit dus enorm geholpen.

Overigens, jij klinkt als een man die niet bij een terroristische organisatie zit en je hebt waarschijnlijk ook geen strafblad. Heb je ook een auto?
Ik heb je alvast maar aangegeven bij de AIVD want je weet maar nooit. Dat wisten ze bij Karst ook niet van tevoren.

Ten eerste...Wat een ongelofelijk rampzalige dag die koninginnedag...!wat een mega ellende voor die slachtoffers en familie en voor wat??
Een onbenullig hopeloos figuur die zijn frustaties ff botviert op mannen, vrouwen en zelfs kinderen!
Nog geen week is voorbij en jullie hebbe zelfs al vele vragen opgelost terwijl niemand; de recherche, politie, de regering en zelfs de koningen (owja en ook hun meerdere:S) totaal niet wisten of weten wat in dat leeghoofd van die karst rondging...!
magoed ff wat dingen…
Karst was niet OPSLAG DOOD!!! Dit is heel makkelijk na te checken in 1 iig of ik meen zelfs 2 filmpjes waar je hem duidelijk met zn armen ziet bewegen...!(niet tijdens de crash ofzo ma terwijl die agent erbij staat)
De Naald is GEEN OBELISK!!!
30-04-2009 is een DATUM in dit geval...geen wiskundige conspiracy!!! mensen komop hey!
De beveiliging word iets strenger das wel gebleken in de afgelopen dagen en koninginnedag blijft zoals die was...nja op een erg wrang gevoel erbij vermoed ik.
Kort samen gevat...totale bullshit wat jullie allemaal beweren en het zeker op baseren...internet:S

Magoed ik wil toch jullie verhaal eens duidelijk horen...STEL jullie hebbe gelijk en dit is ook weer een insite job van de new world order:S Leg me eens in hele simpele normale nederlandse woorden uit hoe dit nu volgens jullie precies in elkaar is gezet en door wie...?
Ga me aub ook nie meteen veroordelen als iemand die het perfecte plaatje voor de staat is ofzo of me niet in jullie verhalen verdiept heb...een kennis van me blijft al jaren steeds bezig over al die dingen en zn site’s...ruim anderhalf jaar heeft die lopen roepen dat o.a. door de grote gemeenschap op al die soort onzinnige sites; alex jones o.a., ron paul de nieuwe president zou worden want niemand meer kon om hem en zn ideeen heen...en dat terwijl ik als gebrainwashte propaganda tv kijker al zeker een jaar eerder zei tegen hem dat nieuwe president een donkere man was en niet osama maar obama heet...ik had hem die avond toevallig in een oprah winfrey show (volop propagana) gezien waarin zij hem zowat beveelde voor het presidentschap tegaan…

En idd dr zullen in de wereld vele dingen niet kloppen en oneerlijk gaan ma na dit artikel gelezen te hebben kreeg ik echt slecht gevoel over jullie gedachten.
Zon ernstig ongeluk door een enorme lafaard op zoveel onschuldige nietsvermoedende mensen, en dan al zon verhalen. Misselijkmakend!

Profiel

Gepost: 07 mei 2009 05:31 PM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27
Ellen Ripley - 06 mei 2009 11:02 AM

(Karst) Tates, (Sharon) Tate, what’s in a name? Ik ben waarschijnlijk de enige die dit opmerkt, al zie ik hierboven ook een (Freudian?) slip wink

Ik moest ook meteen aan Sharon Tate denken toen ik de naam Tates hoorde.
Maar dat is ook logisch, want ik had nog nooit van de naam Tates gehoord (jij waarschijnlijk ook niet?). Van “Tate” wel.

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 07 mei 2009 10:13 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  5

@ a perfect kilt…

He brandweer man bekijk dit filmpje ff…
hij beweegt niet alleen...hij gebaart!
En als ik het goed zie, zie je de agent bijna zichtbaar luisteren wat die verteld…
http://www.youtube.com/watch?v=t_QUGLoO6zo&feature=related

Profiel

Gepost: 07 mei 2009 11:56 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

De Naald is GEEN OBELISK!!!

Zeer krachtig beargumenteerd. Helaas is het wel degelijk een obelisk aangezien het oorspronkelijk een Frans ontwerp was ter nagedachtenis aan de ramp met het kruitschip in Leiden in 1807 of zo. Lodewijk Napoleon, jongere broertje van Napoleon, speelde hier toen voor koning van ‘Holland’ en dankzij hem is Nederland een koninkrijk. Ja, ga maar na…

Anyway… Toen wilde men een reusachtige obelisk oprichten omdat Lodewijk zoveel voor de slachtoffers gedaan had maar wegens de kosten en het plotselinge vertrek van Lodewijk enige tijd later (teruggeroepen door z’n grote broer wegens ‘verbroedering met den Hollanders’) is die obelisk er nooit van gekomen. Maar later is dat ontwerp dus alsnog, in ietwat bescheidener dimensies, in Apeldoorn opgericht (waar Lodewijk Napoleon tussen haakjes gedurende zijn koningschap in Nederland verbleef).

Grote broer Napoleon was namelijk flink Egyptofiel dus die kreeg steeds een stijve van alles wat Egyptisch was. Een obelisk is trouwens ook een vruchtbaarheidssymbool. De soldaten van Napoleon hebben in Austerlitz trouwens ook nog een pyramide opgericht. En op de Place de la Concorde in Parijs staat nog een originele obelisk die helemaal uit Egypte is geroofd.

Betreffende dat filmpje: hoezo zien wat je maar wil zien? Jij ziet een agent die aandachtig naar een gebarende Karst luistert. Volgens mij zie je net zo goed het volgende: Karst is morsdeaud, agent wacht effe tot ongewenste getuige uit beeld verdwijnt en pikt dan heel handig de portemonnee van dooie Karst. Hij moet daarvoor wel effe Karst z’n dooie arme optillen…

Maurice, hopeloos randfiguur, zoek effe een andere hangplek… Of val deaud of zoo!? Jij begrijp?
Geschiedenis weet je geen bal van en goed waarnemen kun je ook al niet. Argumenteren? LOL.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 08 mei 2009 12:26 AM   [ Negeer ]   [ # 22 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  70
Geregistreerd  2007-07-26

Van 30 april op 1 mei is het Beltane, een of ander occult vruchtbaarheidsfeest. Naar verluid ging dit gepaard met offers. Een man rijdt in een zwarte auto met pentagram-vormige-velgen over een hoop mensen heen en met het bloed nog aan z’n banden parkeert hij ‘m tegen een occulte pik aan. Een obelisk is een soort van spirtuele antenne die energie concentreert en uitstraalt en deze staat toevallig strategisch geplaatst in een rechte lijn met Het Loo. Allemaal onder de ogen van onze favoriete Bilderberger mevrouw Beatrix.

Zomaar een hersenspinsel, feedback is welkom.

Signature 

“Hoe lang ook de nacht, de morgen komt”

Profiel

Gepost: 08 mei 2009 03:58 AM   [ Negeer ]   [ # 23 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  6

Beste 2maurice5,

Ten eerste bedankt voor je deelname aan dit forum. Dit bedoel ik niet sarcastisch, ik ben ervan overtuigd dat we verschillende meningen nodig hebben om enigzins te kunnen achterhalen wat de waarheid is (als zoiets al bestaat).
Maar even voor de duidelijkheid, het is ex-brandweerman.

Ik heb de clip heel veel keren bekeken en op het eerste gezicht lijkt het inderdaad of hij praat. Maar eigenlijk zie je niet meer als een handpalm in beeld komen en weer uit het zicht zakken. De eerste keer dat ik het zag kreeg ik ook de indruk dat het een handgebaar was zoals je dat tijdens praten gauw doet.
Toen ik het vaker keek viel me op dat je verder niets kan zien.

Jij interpreteert de hand die je ziet als een gebaar tijdens het praten, maar je ziet hem niet praten. Het zou dus kunnen dat je gelijk hebt (op basis van deze clip). Het zou ook kunnen dat hij schuin tegen het portier ligt met zijn hand op zijn been, palm omhoog. De politieman pakt hem vast en zet hem rechtop. Zijn bovenlichaam komt dus ook rechtop te staan en zijn arm beweegt naar rechts. Zijn hand die op (of links van) zijn bovenbeen ligt glijdt daardoor over zijn been (naar rechts en komt dus in beeld) en valt naast zijn been (en verdwijnt dus uit beeld). Denk erom, ik zeg nu dus niet dat dit is wat er gebeurt. Ik zeg alleen dat dit ook kan zijn wat je ziet.

Als je deze clip bekijkt http://www.youtube.com/watch?v=rTW9yXeUQZ8&NR=1 zie je hoe de bestuurder direct na de aanrijding naar links valt (0:15) en nog een keer stuitert.
Zodra de politieman naast de auto staat (bij 0:25) zie je nog net hoe hij zijn hoofd naar rechts duwt. Helaas duurt het erg lang voor de auto weer in beeld komt (2:39) maar dan is duidelijk te zien dat de politiemensen niet met de bestuurder praten. Op dit moment kijken ze niet in de auto maar (begrijpelijk) naar de ravage die zich om hen heen afspeelt.

Kortom: ik heb nog steeds niets gezien waaruit voor mij blijkt dat de man nog gesproken heeft.

In deze clip http://www.youtube.com/watch?v=E9PjEtzjpEU&feature=related zien we de man met de stropdas (blijkbaar niet de gemiddelde wijkagent) die ook zeer snel bij de auto was. De man die mij direct opviel omdat hij zijn pistool vasthield en rond keek of er nog meer dreiging was, hoogst waarschijnlijk een persoonsbeveiliger of iets dergelijks. Hij kijkt naar de bestuurder met zijn hand nog op zijn wapen (waarschijnlijk om te zien of hij nog een bedreiging vormt). Binnen enkele seconden kijkt hij een andere kant op. Dit zou hij volgens NOOIT mogen doen als de bestuurder nog bij bewustzijn was. Stel je voor dat er explosieven aanwezig waren, iets wat pas later is uitgesloten. Het feit dat deze man al snel meer belangstelling voor de omgeving heeft dan voor de bestuurder is voor mij opnieuw een sterke indicatie dat de bestuurder niet meer bij bewustzijn was.

Maar ik lees graag als je er anders over denkt.

By the way.. http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Naald_(Apeldoorn) De Naald is een Nederlands monument aan de Zwolseweg in Apeldoorn. De zeventien meter hoge obelisk werd geplaatst op 9 maart 1901 en staat in nabijheid van Paleis Het Loo.

Profiel

Gepost: 08 mei 2009 05:30 PM   [ Negeer ]   [ # 24 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  5

@ a perfect kilt…

Met jou kan je iig wel al fatsoenlijk discusieren, jij wenst me niet meteen dood ofzo haha; wat toch wel weer het niveau van Ramta Lover en zn bijna 1500 posts aangeeft...magoed
Ik dacht alleen dat Ramta Lover wel begreep met wat ik bedoel dat de naald geen obelisk is...blijkbaar niet.
Want een obelisk staat toch ook in washington en was toch ook nog 1776 feet hoog? En nummerologisch is dat voor jullie toch een gevaarlijk jaartal? Daar gaat het mij dus gewoon al tever mee, ik neem die 1776 feet al niet serieus laat staan dat het de bedoeling of iets dergelijks zou zijn dat die daarop knalde met zn bak die Karst…
Of die opslag dood was is een zwaar discussie punt vind ik, ik twijfel daar echt heel erg aan...de meningen zijn ook erg verdeeld aan de reacties van het filmpje te zien.
Mja kortom waarom ik me heb aangemeld...zoals ik zei heb ik een kennis die helemaal verslaafd is aan conspiracy’s, als ik telang bij hem op bezoek ben word echt serieus depri van...niks is goed alles is corrupt en overal zit wel iets achter...ik heb tig docu’s moeten aanzien bij hem haha ik hoor en zie echt de meest ongelofelijk dingen en al zeker over 9/11. waarschijnlijk hoef ik jou nie uit te leggen wat allemaal.
Toevallig zat ik afgelopen donderdag live met een kennis na de koningin te kijken en ik heb nog steeds die glijende mensen op mn netvlies ongelofelijk gewoon, en ben ik wat nieuws erover aan lezen en opeens stuitte ik op deze site. Ik flipte er gewoon van toen ik dat las en wilde me meteen aanmelden en m’n mening geven.
En wat ik me al helemaal afvraag...stel nou zon conspiracy zoals deze in apeldoorn zou kloppen, hoe gaat zoiets dan in zn werking?
Geeft bea opdracht of iemand nog hoger als haar, dat een persoon die mensen moet rammen en dat ze van te voren alles in scene zetten zodat alles klopt qua leeftijden, datum, stickers op bussen en hun lijnummers? Het zou bijna niet meer mogelijk zijn om zon debiele eenmansaktie te maken zoals jullie redeneren.
Ik denk dat die Karst compleet afgdraaid was...de vraag is alleen door wat en waarom etc etc…

Profiel

Gepost: 08 mei 2009 09:21 PM   [ Negeer ]   [ # 25 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

2maurice5 jij ken niet eens goed lezen.

Heb jij je eigen tekst met al die uitroeptekens, HOOFDLETTERS en andere negatieve uitingen teruggelezen? Ga nou niet janken dat met mij niet te praten valt als je zelf al zo stumperig begint.
Als mijn naam Ramtha Lover is dan is de jouwe AIVD-mol.

Jij moet echt je bek dicht houden als je het steeds over ‘jullie’ hebt. Dit is geen groep of zelfs maar iets dat lijkt op een groep. Het enige dat wij gemeen hebben hier is dat we openstaan voor andere interpretaties dan die van het ACHT UUR JOURNAAL en andere mainstream media shit. Verder hebben wij helaas weinig met elkaar gemeen naast het feit dat we op twee benen lopen en zuurstof nodig hebben.

Ik heb helemaal niks met numerologie maar ik vrees dat bepaalde lieden in de elite dat wel hebben. Trieste lui die denken dat bepaalde getallen een magische betekenis hebben en dus maar al hun treurige terreur op het gewone volk op die datum plannen (11 september of andere variaties van 9 + 11).

Zoals gezegd: Napoleon begon de hele Egypte revival toen hij Egypte binnenviel en talrijke kunstschatten waaronder de Steen van Rosetta en natuurlijk die obelisk die op het Place de la Concorde werd heropgericht. Napoleon = Egyptofiel. Lodewijk Napoleon > obelisk gepland maar niet gebouwd. Later alsnog op kleinere schaal bij paleis ‘t Loo in Apeldoorn waar Lodewijk ook zijn residentie had.

Austerlitz > pyramide gebouwd door Franse soldaten.

Verstanden?

Signature 

Profiel

Gepost: 08 mei 2009 10:15 PM   [ Negeer ]   [ # 26 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  6

Beste Maurice,
Ik wens je inderdaad niet dood, niemand eigenlijk. Er zijn alleen een hoop zaken waar we anders over denken maar daar ben ik wel aan gewend.
Daarbij komt, ik vind gesprekken met mensen die een andere visie hebben meestal een stuk interessanter.

Volgens mij is één uitspraak hier heel erg van toepassing: “We zien de dingen niet zoals ze zijn, we zien de dingen zoals we zelf zijn.” Al de signalen die we waarnemen, worden in onze hersenen gevormd tot een beeld dat zo goed mogelijk past bij datgene wat onze hersenen kunnen verwerken.
Onze hersenen zien dus allebei hetzelfde, alleen worden al deze prikkels in onze hersenen vertaald in een beeld. Bij ons is het duidelijk dat dit beeld van de realiteit voor een ieder verschillend is.
Ik ben dan misschien de “paranoïde complotdenker die overal wat achter zoekt” en jij zou dan de “blinde toevalligheidstheorist zijn die nergens iets achter zoekt” (om maar even in superlatieven te spreken). Dan is het logisch dat we een ander beeld vormen wanneer we hetzelfde waarnemen. Vandaar het gezegde: “De ware ontdekkingsreis is niet het bezoeken van nieuwe landschappen , maar het kijken met nieuwe ogen.”

Even nog wat reacties op wat je schreef.
De obelisk in Washington is geen 1776 voet (541 meter) hoog. Het gebouw dat op de plaats van de Twin Towers moet komen moet zo hoog worden. De Illuminati zou in 1776 opgericht zijn, dat is de connectie met het getal. Een obelisk is dus niet per definitie 1776 voet hoog (geen enkele lijkt mij zo..).

Ook een veel gehoorde vraag is hoe zo iets dan georganiseerd zou moeten zijn of wat er echt gebeurd is. Die vragen kan ik niet voor je beantwoorden. Ik zeg alleen maar dat wat er wel over verteld is, bij mij erg veel vraagtekens oproept. Als morgen mijn ruit kapot is en iemand verteld dat er een mug doorheen gevlogen is, dan geloof ik dat niet. Dat wil niet zeggen dat ik dan wel kan zeggen wat er gebeurd is. Ik geloof gewoon de officiële verklaring niet.

Dat wat je schrijft over depri ervan worden en zo, dat herkent volgens mij iedereen hier wel. Wanneer je “met andere ogen gaat kijken” ga je inzien dat vrijwel alles waar je altijd zeker van was opeens niet waar blijkt te zijn. Dat vergt erg veel aanpassingsvermogen en geeft de meeste mensen een gevoel van machteloosheid. En daar wordt je inderdaad niet echt vrolijk van. But in the end, only the truth will set you free!
De meeste mensen hebben in eerste instantie daarom de neiging om hun ogen voor de pijnlijke waarheid te zien. Het is volgens mij meer de vraag wat je durft te zien. We are, in truth, the truth we seek.

Ik wens je veel wijsheid en geluk.

Profiel

Gepost: 10 mei 2009 03:54 AM   [ Negeer ]   [ # 27 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  2
Geregistreerd  2009-05-10
Hendrik - 07 mei 2009 05:31 PM

Ellen Ripley - 06 mei 2009 11:02 AM

Ik moest ook meteen aan Sharon Tate denken toen ik de naam Tates hoorde.
Maar dat is ook logisch, want ik had nog nooit van de naam Tates gehoord (jij waarschijnlijk ook niet?). Van “Tate” wel.

Zijn jullie allemaal knetter geschift?

Tates vergelijken met Sharon Tate?

Ohw wacht Sharon begint met een S plakken wij die achter Tate en wij hebben Tates.

Sharon Tate was een slachtoffer en het had iets met Manson te maken.

Maar details kan ik jullie niet kwalijk nemen gezien jullie liever zien wat jullie willen of denken te zien.

Hebben jullie wel nagedacht over het feit dat het een “ZWARTE” Swift was en wie is president van de VS? Precies ik zou het meer in die hoek zoeken als ik jullie was.

Profiel

Gepost: 10 mei 2009 04:27 AM   [ Negeer ]   [ # 28 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank

En ja hoor, weer zo’n one-post wonder (or two or three) dat graag hapt.

Ik heb helemaal niets gezegd over de naam van die man en ik weet ook niet of mensen het er hier serieus over hebben.

Signature 

Profiel

Gepost: 10 mei 2009 07:54 PM   [ Negeer ]   [ # 29 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  5

Ramtha Lover get a life man!

Profiel

Gepost: 10 mei 2009 10:16 PM   [ Negeer ]   [ # 30 ]