Wachtwoord vergeten?

3 van de 3
3
“Aanslag” Koninginnedag 2009
Gepost: 11 mei 2009 06:22 AM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  2
Geregistreerd  2009-05-10
Audie - 10 mei 2009 04:27 AM

En ja hoor, weer zo’n one-post wonder (or two or three) dat graag hapt.

Ik heb helemaal niets gezegd over de naam van die man en ik weet ook niet of mensen het er hier serieus over hebben.

Audie ik had het niet tegen jou.
Het feit dat jij je even aangesproken voelt zegt meer over jouw dan over mij.
Alu-hoedje al op je kop? Vanwege mind reading door mij?

Gast echt; zoek een leven ofzo!

Profiel

Gepost: 11 mei 2009 12:39 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  5
Geregistreerd  2009-05-06

HAHAHA!!!

Profiel

Gepost: 12 mei 2009 07:34 AM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27
Corpus Delicti - 10 mei 2009 03:54 AM

Hendrik - 07 mei 2009 05:31 PM
Ellen Ripley - 06 mei 2009 11:02 AM
(Karst) Tates, (Sharon) Tate, what’s in a name? Ik ben waarschijnlijk de enige die dit opmerkt, al zie ik hierboven ook een (Freudian?) slip wink

Ik moest ook meteen aan Sharon Tate denken toen ik de naam Tates hoorde.
Maar dat is ook logisch, want ik had nog nooit van de naam Tates gehoord (jij waarschijnlijk ook niet?). Van “Tate” wel.

Zijn jullie allemaal knetter geschift?

Tates vergelijken met Sharon Tate?

Ohw wacht Sharon begint met een S plakken wij die achter Tate en wij hebben Tates.

Sharon Tate was een slachtoffer en het had iets met Manson te maken.

Maar details kan ik jullie niet kwalijk nemen gezien jullie liever zien wat jullie willen of denken te zien.

Hebben jullie wel nagedacht over het feit dat het een “ZWARTE” Swift was en wie is president van de VS? Precies ik zou het meer in die hoek zoeken als ik jullie was.

Lees je wel eens wat? Het ging puur om de naam.

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 12 mei 2009 12:41 PM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Sharon Tate had “iets” met Manson te maken. En Manson had “iets” met MK-ULTRA te maken. De (mogelijke) link met Karst Tates is wel te raden, maar ik zal het maar voor je verklappen: MK-ULTRA. Waarom zouden we hier geen Manchurian Candidates rond hebben huppelen? De Neerlandse regering zit tot hun schouders in de reet van Amerika. Oh, en nog een saillant detail: actrice Angela Lansbury, die een van de hoofdrollen in de film The Manchurian Candidate vertolkte, liet haar dochter Didi bij de Manson Family rondhangen met een briefje op zak dat ze toestemming van d’r moessie had voor orgies met nep-hippies. En de consultant voor die film, Dr. William Joseph Bryan, was betrokken bij het MK-ULTRA programma en wordt ook in verband gebracht met Sirhan Sirhan, de “moordenaar” van Robert F. Kennedy. Toevallig hè?

Maar neem maar niets van mij aan want ik ben inderdaad knetter geschift. Verbanden leggen tussen gebeurtenissen die ogenschijnlijk niets met elkaar te maken hebben is niet voor iedereen weggelegd, schijnbaar.

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 13 mei 2009 12:05 AM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Angela Lansbury, ach so!

Vaste ‘cheerleader’ van de Disney mind control industrie. Ze zal zelf ook wel weinig in te brengen hebben gehad in haar loopbaan. Ik heb haar altijd wel gemogen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Lansbury

In 1994, Queen Elizabeth II of the United Kingdom appointed her a Commander of the Order of the British Empire.[5] She was named a Disney Legend in 1995. She received a Screen Actors Guild Lifetime Achievement Award in 1997, Kennedy Center Honors in 2000, and has a star on the Hollywood Walk of Fame.

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 24 mei 2009 12:38 AM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27

@ Audie: Screen Actors Guild heet ook wel in de volksmond Film Actors Guild (FAG).

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

3 van de 3
3