Sharon Tate had “iets” met Manson te maken. En Manson had “iets” met MK-ULTRA te maken. De (mogelijke) link met Karst Tates is wel te raden, maar ik zal het maar voor je verklappen: MK-ULTRA. Waarom zouden we hier geen Manchurian Candidates rond hebben huppelen? De Neerlandse regering zit tot hun schouders in de reet van Amerika. Oh, en nog een saillant detail: actrice Angela Lansbury, die een van de hoofdrollen in de film The Manchurian Candidate vertolkte, liet haar dochter Didi bij de Manson Family rondhangen met een briefje op zak dat ze toestemming van d’r moessie had voor orgies met nep-hippies. En de consultant voor die film, Dr. William Joseph Bryan, was betrokken bij het MK-ULTRA programma en wordt ook in verband gebracht met Sirhan Sirhan, de “moordenaar” van Robert F. Kennedy. Toevallig hè?
Maar neem maar niets van mij aan want ik ben inderdaad knetter geschift. Verbanden leggen tussen gebeurtenissen die ogenschijnlijk niets met elkaar te maken hebben is niet voor iedereen weggelegd, schijnbaar.