Wachtwoord vergeten?

PVV-Nieuwsbrief
Gepost: 14 mei 2009 01:53 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  2
Geregistreerd  2009-05-12

Beste vrienden,

De politieke elite heeft gesproken: de Partij voor de Vrijheid krijgt een links cordon sanitair. Niet praten over de problemen van Nederland, laat staan praten over oplossingen. Maar weer gewoon de boel doodzwijgen en de PVV uitsluiten.

Het wordt nu echt tijd tegen die houding in actie te komen. Op donderdag 4 juni (zet de datum alvast in uw agenda) mag Nederland stemmen voor het Europees parlement. Dan kiezen we ook voor een politieke cultuur, hier en in Brussel.

Het is van het grootste belang dat de PVV sterk uit de hoek komt. Ik zou het geweldig vinden als u zich wil inzetten Voor Nederland. Met nog een paar weken te gaan is het nu erop of eronder. Steeds meer mensen vragen ons hoe ze kunnen helpen. Hier zijn vijf suggesties.

*We zoeken dringend vrijwilligers: mensen die pamfletten in brievenbussen stoppen of die posters plakken. Misschien heeft u een uurtje over om mee werken aan het succes van Barry Madlener en zijn team. Voor meer informatie klikt u op deze link.

*De Partij voor de Vrijheid wil geen subsidie en is daarom helemaal afhankelijk van burgers. De posters, de zaaltjes, de tv-spotjes moeten dus worden opgebracht door PVV-sympathisanten zoals u. Als u iets wilt doneren, hier is ons bankrekeningnummer: 67.04.72.344, ten name van Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag. Elke euro is welkom!

*Op maandag 1 juni houdt de Partij voor de Vrijheid in Rotterdam een bijeenkomst als afsluiting van de verkiezingscampagne. Het zou fantastisch als u daarbij kunt zijn. Voor meer informatie klikt u op deze link.

*De PVV is altijd op zoek naar talent: mensen die politiek actief willen worden, bijvoorbeeld als lid van de Tweede Kamer. Bent u geïnteresseerd, meld u aan via . Graag een cv plus motivatie.

*Stuur ‘m door! Deze Nieuwsbrief is dringend op zoek naar een hogere oplage. Misschien zijn er mensen in uw omgeving die zich ook willen abonneren en zo op de hoogte willen blijven van het laatste PVV-nieuws. Stuur daarom deze Nieuwsbrief door aan zoveel mogelijk mensen. Gebruik niet de doorstuur functie in uw mailprogramma, via deze link kunt u de nieuwsbrief veilig verzenden. Staat u nog niet ingeschreven, maar wilt u de nieuwsbrief in de toekomst wel blijven ontvangen, dan kunt u zich via deze link aanmelden..

Vriendelijke groet,

Geert Wilders

Profiel

Gepost: 27 mei 2009 03:05 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1120
Geregistreerd  2006-12-29
Bigbrother - 14 mei 2009 01:53 PM

Beste vrienden,

De politieke elite heeft gesproken: de Partij voor de Vrijheid krijgt een links cordon sanitair. Niet praten over de problemen van Nederland, laat staan praten over oplossingen. Maar weer gewoon de boel doodzwijgen en de PVV uitsluiten.

Het wordt nu echt tijd tegen die houding in actie te komen. Op donderdag 4 juni (zet de datum alvast in uw agenda) mag Nederland stemmen voor het Europees parlement. Dan kiezen we ook voor een politieke cultuur, hier en in Brussel.

Het is van het grootste belang dat de PVV sterk uit de hoek komt. Ik zou het geweldig vinden als u zich wil inzetten Voor Nederland. Met nog een paar weken te gaan is het nu erop of eronder. Steeds meer mensen vragen ons hoe ze kunnen helpen. Hier zijn vijf suggesties.

*We zoeken dringend vrijwilligers: mensen die pamfletten in brievenbussen stoppen of die posters plakken. Misschien heeft u een uurtje over om mee werken aan het succes van Barry Madlener en zijn team. Voor meer informatie klikt u op deze link.

*De Partij voor de Vrijheid wil geen subsidie en is daarom helemaal afhankelijk van burgers. De posters, de zaaltjes, de tv-spotjes moeten dus worden opgebracht door PVV-sympathisanten zoals u. Als u iets wilt doneren, hier is ons bankrekeningnummer: 67.04.72.344, ten name van Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag. Elke euro is welkom!

*Op maandag 1 juni houdt de Partij voor de Vrijheid in Rotterdam een bijeenkomst als afsluiting van de verkiezingscampagne. Het zou fantastisch als u daarbij kunt zijn. Voor meer informatie klikt u op deze link.

*De PVV is altijd op zoek naar talent: mensen die politiek actief willen worden, bijvoorbeeld als lid van de Tweede Kamer. Bent u geïnteresseerd, meld u aan via . Graag een cv plus motivatie.

*Stuur ‘m door! Deze Nieuwsbrief is dringend op zoek naar een hogere oplage. Misschien zijn er mensen in uw omgeving die zich ook willen abonneren en zo op de hoogte willen blijven van het laatste PVV-nieuws. Stuur daarom deze Nieuwsbrief door aan zoveel mogelijk mensen. Gebruik niet de doorstuur functie in uw mailprogramma, via deze link kunt u de nieuwsbrief veilig verzenden. Staat u nog niet ingeschreven, maar wilt u de nieuwsbrief in de toekomst wel blijven ontvangen, dan kunt u zich via deze link aanmelden..

Vriendelijke groet,

Geert Wilders

Ik zie geen enkele reden om een club te steunen die een cordon sanitair om onze vrijheid heen nastreeft.

Signature 

De speech van Wilders

Profiel

Gepost: 02 juni 2009 04:30 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  685
Geregistreerd  2008-01-15

Ach, ieder z’n meug. Van mij mogen mensen best op die arische, doch nepblonde, nazi stemmen. Dat is nou democratie. En dat “stilzwijgen” (is er een dag geweest dat die dweil NIET in het nieuws is geweest?) heeft de PVV tot nu toe geen windeieren gelegd, als je de peilingen mag geloven. Niet dat ik in peilingen geloof want die kloppen toch nooit, maar het is toch iets…

Signature 

“Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism—how passionately I hate them!”

Profiel

Gepost: 30 november 2009 03:06 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477
Geregistreerd  2007-01-01

rolleyes Zeldzaam...ik zocht een topic om ff mijn gal te spuwen ipv er één te starten.
Geef me ff een emmertje aub want ik begin broekhoest te krijgen van de PVV en zijn ‘uitwassen’cq aabhabg,hrt PVV ondesteunt dit onderstaande bericht.
Vandaag een PVV’er ( sorry ik ben zijn naam ‘gelukkig kwijt’) was yr gast bij standpunt.nl en ja weer een leuk staaltje PVV propaganda.
In Zwitserland komt er namelijk een verbod op een minaretbij/op een Moskee.
En wat doet de woordvoerder van de NCRV ??? hem compleet uit laten praten en suggesties in zijn mond leggen.
Helaas ik heb er geen stream van maar dat kan nog komen.

‘Minaretverbod belediging voor moslims’
CAIRO (ANP) - De uitkomst van het referendum over het minaretverbod in Zwitserland heeft geleid tot boze reacties in islamitische landen. ,,Dit voorstel… moet niet alleen worden gezien als een aanval op de godsdienstvrijheid, maar ook als een poging om de gevoelens te beledigen van de moslimgemeenschap binnen en buiten Zwitserland’’, aldus de invloedrijke Egyptische grootmoefti Sjeik Ali Gomaa.

Bron : Trouw http://www.trouw.nl/nieuws/wereld/article2927181.ece/_Minaretverbod_belediging_voor_moslims_.html

Sorry ik word ff grof...dankzij G.W te V zet ik steeds vaker mijn radio uit.

G W te V. ik heb een Tip voor je na “Kinderen voor kinderen” rel en andere anti Moslim lulkoekbingo van jouw pvv… klaag volgend jaar de Efteling aan.
Ze hebben daar al generaties lang een heel enge atractie genaamd Fata Morgana

De Verboden Stad, Fata Morgana. Efteling-bezoekers en -liefhebbers raken er nooit op uitgekeken lijkt het wel. Jaar in jaar uit staat de meandering aan het plein vol met lieden, jong en oud, vader en kind, moeder, oma, stille genieter of wie dan ook; allen wachten ze om aan te monsteren bij een sloep die hen voeren zal door een sprookjesachtige wereld uit 1001-nacht

Bron : Efteling rolleyes http://www.wonderlijkewcweb.org/index.htm?http&&&www;.wonderlijkewcweb.org/attracties/indexattrac.htm?http&&&www;.wonderlijkewcweb.org/attracties/fata_morgana/fatamain.htm?http&&&www;.wonderlijkewcweb.org/attracties/fata_morgana/fata1.htm

En oh ja Geert Sinterklaas komt niet uit Madrid....
Sint Nicholaas, Bisschop van Myra[...Turkije

Het echte verhaal van Sinterklaas begint met Nicholaas, die in de derde eeuw werd geboren in Patara, een dorpje in wat nu Turkije heet.

Edit : Hierbij verzoek ik dus ook de Directie van de Efteling een toegangsverbod voor de pvv kliek en ook het zetten van schoen met wortel en gedicht gaat niet door voor PVV’ers. helaas Sinterklaas !

[ : 30 november 2009 03:22 PM Symbiose]
 Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel