Wachtwoord vergeten?

2 van de 2
2
9/11 - Al direct na de aanslagen beweerde men massaal dat het om geplante bommen ging
Gepost: 06 juni 2009 12:55 PM   [ Negeer ]   [ # 16 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  59
Geregistreerd  2008-05-01

Je argumentatie lijkt te zijn gebaseerd op het idee dat er onvoldoende energie beschikbaar was (als gevolg van de zwaartekracht)om de gebouwen te laten instorten zoals we hebben gezien. De potentiële energie die de torens bevatte was enorm groot en verklaart daarom ook alle verschijnselen . Tientallen tonnen wegende staalprofielen zijn niet tegen te houden door 10 centimeter dikke betonnen vloertjes .

Ik bekijk de zaak volgens het niet-officiële wetenschappelijke scenario, zoals al velen deden.

Van Universiteiten in Japan tot bouwbedrijven in australië, Europa enz , allen deden zij onderzoek en kwamen tot nagenoeg dezelfde conclusies. Wat hebben deze onderzoeken met ‘het officiële verhaal’ te maken ?
Nooit zie je op deze site dergelijke onderzoeken terug , er wordt alleen gekeken naar de onderzoeken van niet gekwalificeerde en onervaren ‘wetenschappers’als Steven Jones. Er is hier totaal geen sprake van evenwichtige informatie voorziening .  Daar hoop ik iets aan te kunnen veranderen.

Profiel

Gepost: 06 juni 2009 08:27 PM   [ Negeer ]   [ # 17 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  20
Geregistreerd  2009-04-16

Ah… een missie.

Profiel

Gepost: 06 juni 2009 08:48 PM   [ Negeer ]   [ # 18 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  59

nee , zo serieus neem ik het nu ook weer niet

Profiel

Gepost: 08 juni 2009 12:09 AM   [ Negeer ]   [ # 19 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  579
Geregistreerd  2007-03-06
atmosphere - 06 juni 2009 08:48 PM

Ach lul niet kerel. Als ik per uur die jij in het debunken van 911 steekt tien euro zou krijgen hoefde ik niet meer te werken. rasberry

Ik was al hele lange tijd niet meer op dit forum geweest en kwam er via google toevallig weer eens op. Dus keek ik even verder en wat zie ik tot mijn “grote verbazing”, jou aan het werk. Werkelijk hilarisch!

Profiel

Gepost: 08 juni 2009 07:39 PM   [ Negeer ]   [ # 20 ]  
Ramtha Lover
RankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  1450
Geregistreerd  2007-01-04

Meer een emissie.

http://www.emissieregistratie.nl/erpubliek/bumper.nl.aspx

Signature 

-==VICTORY IN AFGHANISTAN==-

NO SURRENDER TO THE TALIBAN

Profiel

Gepost: 10 juni 2009 08:24 PM   [ Negeer ]   [ # 21 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  59
26 - 08 juni 2009 12:09 AM

atmosphere - 06 juni 2009 08:48 PM

Ach lul niet kerel. Als ik per uur die jij in het debunken van 911 steekt tien euro zou krijgen hoefde ik niet meer te werken. rasberry

Ik was al hele lange tijd niet meer op dit forum geweest en kwam er via google toevallig weer eens op. Dus keek ik even verder en wat zie ik tot mijn “grote verbazing”, jou aan het werk. Werkelijk hilarisch!

Ik heb hier 58 post staan, 10 keer minder dan jij !!  dus waar heb je het in godsnaam over ?

Waarom wordt het onderwerp opeens verschoven naar mijn persoontje ? het onderwerp hier is 9/11 .

Bij gebrek aan argumenten gewoon het onderwerp verschuiven , nice move

Profiel

2 van de 2
2