Wachtwoord vergeten?

Kogels uitverkocht in de VS
Gepost: 30 juni 2009 02:44 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  50
Geregistreerd  2008-08-23

Er komen bij mij berichten binnen dat er geen kogels meer te koop zijn in de ammuninitiewinkels voor particulier gebruik. Mijn neef die daar woonachtig is vertelde me dat alle voorraden van de winkels leeg zijn en dat er niets meer geleverd wordt. Het gerucht onder de Amerikaanse burgers zelf gaat dat de overheid achter deze operatie zit en alle munitievoorraden in het land heeft opgekocht. Met de aankomende Martial Law en de beruchte FEMA-kampen is het natuurlijk handig dat de burgerbevolking straks niet kan schieten op de binnenstormende politie. Dit is echt te erg voor woorden, ze zijn de lul daar in de U-Naait-Ons-Steeds.

Profiel

Gepost: 02 juli 2009 11:50 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  4
Geregistreerd  2009-05-17

Hmm.... ten eerste is het complete bullshit wat je verkondigd; ik volg alle Amerikaanse nieuwskanalen, zelfs op regionaal niveau, en zelfs Texaanse (de meest rechtse, anti-amerikaanse, rebellerende militia kanalen) zwijgen over een te kort aan munitie omdat dit simpelweg onmogelijk is.

Ben je wel eens in Amerika geweest? Heb je wel eens gezien WAAR en HOEVEEL munitie er verkocht wordt? Bij ieder winkeltje op de hoek verkopen ze voor minstens 20 van de meest gebruikte kalibers munitie in verpakkingen van 20 tot en met 1.000 stuks. Niet te doen voor een overheid om dat alles op te kopen of in te vorderen, en zeker niet zonder grote aandacht te krijgen in de reguliere en particuliere nieuwskanalen… Twitter ken je zeker ook niet?

http://bersatalk.com/forums/storage/13/189836/IMG_1689.JPG

(wallmart is een doodnormale Amerikaanse supermarkt en zelfs DAAR kun je munitie voor je Luger krijgen...)

Overigens vindt ik het prima als burgers geen munitie meer kunnen krijgen… misschien zou het wel heel goed zijn voor de USA als de regering alle munitie opkoopt zodat burgers elkaar niet meer om weet ik veel wat overhoop kunnen schieten…

Sorry, maar jouw bericht raakt kant nog wal… wat probeer je te bewerkstelligen? Oh en begin me niet over de 500.000 plastic doodskisten van FEMA, ieder welvarend westers land heeft tienduizenden (percentage in verhouding tot bevolkingsaantal) bodybags / instant doodskisten klaar staan.

Door mensen zoals jij krijgen échte denkers / complot-denkers een slechte naam…

Signature 

Be careful what you believe, for it shall surely come to pass.

Profiel

Gepost: 03 juli 2009 12:52 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  789
Geregistreerd  2007-02-27

Ik denk niet dat veel yanken zich druk maken over het feit dat kogels uitverkocht zijn (daar kan je niet veel mee) rasberry Zolang patronen overal vrij te koop zijn (daar kan je wel wat mee) maken yankies zich niet druk LOL

Signature 

Amore, more, ore, re, nascuntur amicitiae

Profiel

Gepost: 03 juli 2009 12:24 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  50

Er broeit iets in de VS…

Sinds enkele maanden kunnen wapenbezitters in de VS steeds moeilijker aan munitie komen. Vrijwel elke munitieleverancier is door de voorraad heen en nieuwe voorraad zal nog maanden op zich laten wachten. Is dit het gevolg van grootinkopen door de wapenbezitters omdat de overheid van de VS wil tornen aan het of heeft dit een andere oorzaak?

Volgens verschillende bronnen heeft de overheid alle munitie opgekocht. Waarom zou de Amerikaanse overheid dit willen doen? Hoe staat dit in verhouding tot het tweede amendement van de Amerikaanse constitutie?

Deze wet is er niet voor niks. The Founding Fathers wisten dat de burgers het recht op wapens moesten houden om zich te kunnen verzetten tegen een mogelijke coup waarmee de VS bijvoorbeeld een dictatuur zou kunnen worden. Mensen zonder wapens kun je makkelijk onderdrukken, mensen met wapens niet, die zullen zich met hand en tand verzetten.

Er is iets aan de hand in de VS, helaas is het nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Ik vind het echter noodzakelijk dit te melden en zal jullie op de hoogte houden als er meer te vertellen valt. Oh ja, nog even het volgende filmpje om een indruk te geven wat er speelt onder het Amerikaanse volk.

De reguliere media doet ons geloven dat Amerika aan de lippen hangt van Obama maar dit filmpje, waar er trouwens vele tientallen van zijn, doet anders vermoeden. Om ook nog even een parallel te trekken met de nieuwe Europese wetgeving verwijs ik graag naar dat ik plaatste waarin ik duidelijk aan geef dat binnen het Verdrag van Lissabon ook een opening gelaten is met betrekking tot mensen die weerstand bieden aan wetten en nieuwe plichten die de Europese overheid ons de komende tijd op zal gaan leggen.

http://argusoog.punt.nl/?id=486350&r=1&tbl;_archief=&

Je zegt dat je hebt gezocht maar niets hebt gevonden ? Be je soms blind ? Kijk wat Google zegt:

http://www.google.com/search?q=Every+Gun+Shop+In+The+Country+Has+Run+Out+Of+Ammo&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7HPEB

Of kijk even op het forum van Ron Paul waar er een speciaal topic is gemaakt: The GOVERNMENT is buying up the ammo…

Is dit genoeg ? Of ben jij zo’n alles-ontkennende anti-wapenfreak die geweren gevaarlijk vind maar wel met molotovcocktails mensen aanvalt omdat ze ‘naatsistisch’ zijn of hun snor op dezelfde manier knippen als de Führer ?

Profiel

Gepost: 05 juli 2009 10:52 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  4
Geregistreerd  2009-05-17

De links die je plaatst zeggen niets, en zeker het forum van Ron Paul is een haard van ultra-rechtsen die maar één doel hebben: de regering omver werpen om een ultra-rechtse staat te stichten. Om dat te bewerkstelligen zorgen ze er al jaar en dag voor dat dit soort roddels de wereld in geholpen worden.

Hoe het werkt? Simpel:
1. Iemand (munitie producent / rechtse opruidende militia / who ever ) beweert dat er steeds minder munitie gemaakt en geleverd wordt. Iets dat pertinent niet zo is.
2. rechtse, zuidelijke, amerikanen beginnen meer muntitie te kopen
3. winkels merken de groei in munitie verkoop en maken daar dankbaar gebruik van door het wat aan te dikken, de prijs de verdubbelen en door te melden dat munitie niet meer snel op voorraad te krijgen is.
4. rechtse amerikanen kopen alle munitie die ze kunnen krijgen en beginnen de munitie te verhandelen op het internet
5. op internet begint een ware zoektocht naar munitie én er ontstaan vreemde complotten over verschillende (joodse / overheids / buitenlandse / black op) instanties die munitie opkopen.
6.de munitie producten varen hier wel bij, maar kunnen niet 1-2-3 zomaar de productie opvoeren. Ook snappen ze dat dit van tijdelijke aard is en dat het het aanschaffen van een extra productielijn niet waard is. De munitie tekorten zullen dus nog wel even aanhouden dus de prijzen zijn onevenredig hoog.
7. Mensen zoals jij trappen openlijk in de val...waardoor het munitie tekort nog wel even aan zal houden.
8. Gelukkig ebt de massahysterie weg, wordt de vraag naar munitie minder, ontstaat er weer een overschot aan munitie en daalt de prijs…

Probeer te snappen hoe het werkt… en snap hoe DOM je bent door als een marionet van de producenten in dit soort fabeltjes te trappen....

Signature 

Be careful what you believe, for it shall surely come to pass.

Profiel

Gepost: 30 juli 2009 01:48 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  27
Geregistreerd  2009-06-30

Op jouw forum zijn er zelf nog slimme mensen aanwezig, respect to the people !

Try to create panic buying situation
Jack up prices…

Some survival foods supplier was hyping that Mountain House had all their #10 cans sold out for the next year because “the government” - unnamed agency, not DoD was stocking up and buying it up. It wasn’t true.

The Government has Lake City for it’s ammo needs, and then falls back on other companies - like in Israel if it runs short.

These people are just trying to get rich quick - ignore them.

-t

Originally Posted by ryanduff
Actually, if you look at the government reports on buying and usage, it becomes very clear that the government is in fact stockpiling ammo to drive up the price.

No that is not clear at all.
This needs to be watched and spread and watched. and watched and watched until the reality sinks in.

Then watch this one.

Profiel

Gepost: 28 oktober 2009 06:11 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27

Het is inderdaad een bekend fenomeen dat die democraten de Amerikaanse burger willen ontwapenen zodat ze meer controle kunnen uitoefenen op het volk.

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 09 december 2009 05:07 PM   [ Negeer ]   [ # 7 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  374
Geregistreerd  2007-05-29

de NWO die bestaat niet lang meer. Ze wilden toch zo graag mensen laten steriliseren dat ze er teveel hebben gesteriliseerd,en nu sterven ze uit.
en wat verwachten ze te bereiken met al die idioten uit andere landen???

Profiel

Gepost: 29 december 2009 09:32 PM   [ Negeer ]   [ # 8 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2477
Geregistreerd  2007-01-01

Warning NWO

http://www.youtube.com/watch?v=G6_bAvB80iI

War het waarheidsgehalte is ? .."je ne sais pas”,maar dat vrijheidsidee in N-amerika is soms ook wel heel erg..doorgeslagen. grrr

Signature 

6 jaar zonder Televisie,Priceless.

http://www.youtube.com/watch?v=DYfM8FqSIRs

W.M.D.’s staan in veel huiskamers.... de TV

Profiel

Gepost: 22 juni 2010 03:51 PM   [ Negeer ]   [ # 9 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  211
Geregistreerd  2010-03-29

Oke… wacht even..
Ik heb zelf minutie gemaakt voor een 9mm handpistool voor op de schietbaan…
Benodigdheden:
Slaghoedjes
Kogels
Hulzen
Kruid

That’s it!

Zelfs van reeds afgevuurde patronen kunnen mits bewerkt weer nieuwe patronen gemaakt worden.
De hulzen kunnen vaak hergebruikt worden.
Verder is er alleen spul nodig wat letterlijk uit alle hoeken van de wereld komt en kan komen.
Dus dat de kogels op raken is mijns inziens zware onzin en ik vraag me dan ook af waar je dit vandaan haalt.
Het LAATSTE wat bij mij op raakt als hier ineens een leger aan komt zetten zijn kogels, omdat ik, en ZEKER in Amerika waar vuurwapens over het algemeen veel beter geaccepteerd zijn dan in NL overal kogels kan krijgen! LETTERLIJK bij elke supermarkt, en daar naast kan je ze dus heel makkelijk zelf “maken”.

Signature 

What makes you think it’s the way you think it is?

Profiel

Gepost: 22 juni 2010 10:27 PM   [ Negeer ]   [ # 10 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  309
Geregistreerd  2010-03-23

@MeMeBot

Je hebt helemaal gelijk en er zijn veel voorbeelden van materialen die je in kan zetten mocht het echt nodig zijn.

Dan bedoel ik niet de puddingbuks maar een aardappelkanon kan ook hard aankomen !

Weekend Project: Potato Gatling Gun

Signature 

Wil ik nog lid zijn van een club
die mij als lid wil hebben ?

Profiel

Gepost: 23 juni 2010 09:36 AM   [ Negeer ]   [ # 11 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  211
Geregistreerd  2010-03-29

Whaahaha een patato gatling gun! Gruuwelijk :D
Maar inderdaad, the bottom line is dat minutie (in welke vorm dan ook) niet snel op raakt omdat er zat alternatieve soorten minutie en wapens zijn.

Signature 

What makes you think it’s the way you think it is?

Profiel

Gepost: 30 maart 2011 06:45 PM   [ Negeer ]   [ # 12 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  50
TheBigCoverUp - 05 juli 2009 10:52 PM

De links die je plaatst zeggen niets, en zeker het forum van Ron Paul is een haard van ultra-rechtsen die maar één doel hebben: de regering omver werpen om een ultra-rechtse staat te stichten. Om dat te bewerkstelligen zorgen ze er al jaar en dag voor dat dit soort roddels de wereld in geholpen worden.

Hoe het werkt? Simpel:
1. Iemand (munitie producent / rechtse opruidende militia / who ever ) beweert dat er steeds minder munitie gemaakt en geleverd wordt. Iets dat pertinent niet zo is.
2. rechtse, zuidelijke, amerikanen beginnen meer muntitie te kopen
3. winkels merken de groei in munitie verkoop en maken daar dankbaar gebruik van door het wat aan te dikken, de prijs de verdubbelen en door te melden dat munitie niet meer snel op voorraad te krijgen is.
4. rechtse amerikanen kopen alle munitie die ze kunnen krijgen en beginnen de munitie te verhandelen op het internet
5. op internet begint een ware zoektocht naar munitie én er ontstaan vreemde complotten over verschillende (joodse / overheids / buitenlandse / black op) instanties die munitie opkopen.
6.de munitie producten varen hier wel bij, maar kunnen niet 1-2-3 zomaar de productie opvoeren. Ook snappen ze dat dit van tijdelijke aard is en dat het het aanschaffen van een extra productielijn niet waard is. De munitie tekorten zullen dus nog wel even aanhouden dus de prijzen zijn onevenredig hoog.
7. Mensen zoals jij trappen openlijk in de val...waardoor het munitie tekort nog wel even aan zal houden.
8. Gelukkig ebt de massahysterie weg, wordt de vraag naar munitie minder, ontstaat er weer een overschot aan munitie en daalt de prijs…

Probeer te snappen hoe het werkt… en snap hoe DOM je bent door als een marionet van de producenten in dit soort fabeltjes te trappen....

Mij uitmaken voor een ‘’complotter’’ maar zelf doodleuk met een reusachtige en belachelijke complot-theorie op de proppen komen m.b.t. de munitie-voorraden. Schaam je je niet als mens?

Profiel