Hmm.... ten eerste is het complete bullshit wat je verkondigd; ik volg alle Amerikaanse nieuwskanalen, zelfs op regionaal niveau, en zelfs Texaanse (de meest rechtse, anti-amerikaanse, rebellerende militia kanalen) zwijgen over een te kort aan munitie omdat dit simpelweg onmogelijk is.
Ben je wel eens in Amerika geweest? Heb je wel eens gezien WAAR en HOEVEEL munitie er verkocht wordt? Bij ieder winkeltje op de hoek verkopen ze voor minstens 20 van de meest gebruikte kalibers munitie in verpakkingen van 20 tot en met 1.000 stuks. Niet te doen voor een overheid om dat alles op te kopen of in te vorderen, en zeker niet zonder grote aandacht te krijgen in de reguliere en particuliere nieuwskanalen… Twitter ken je zeker ook niet?
http://bersatalk.com/forums/storage/13/189836/IMG_1689.JPG
(wallmart is een doodnormale Amerikaanse supermarkt en zelfs DAAR kun je munitie voor je Luger krijgen...)
Overigens vindt ik het prima als burgers geen munitie meer kunnen krijgen… misschien zou het wel heel goed zijn voor de USA als de regering alle munitie opkoopt zodat burgers elkaar niet meer om weet ik veel wat overhoop kunnen schieten…
Sorry, maar jouw bericht raakt kant nog wal… wat probeer je te bewerkstelligen? Oh en begin me niet over de 500.000 plastic doodskisten van FEMA, ieder welvarend westers land heeft tienduizenden (percentage in verhouding tot bevolkingsaantal) bodybags / instant doodskisten klaar staan.
Door mensen zoals jij krijgen échte denkers / complot-denkers een slechte naam…