Gewoonweg te bizar om niet met de rest van de wereld te delen:
In 1934 had niemand nog van Charles Milles Manson gehoord, uiteraard (hij werd pas in november dat jaar geboren), dus dit was toendertijd nou niet bepaald spectaculair nieuws. Sinds 1969 is het echter wel wat interessanter. Wellicht verre familie? Ze hebben in ieder geval 1 ding met elkaar gemeen: Hitler-adoratie en pro-nazi denkbeelden om u tegen te zeggen.
Ellen...toval bestaat niet over dit fenomeen wilde ik een topic starten excuus als mijn reactie dus wat lang is,ik gaf al mijn NWO boeken voorlopig aan Tyler Durden vanwege een visueel probleem.
Één van de laatste boeken die ik heb gelezen was ”Roth, Philip - Het complot tegen Amerika”
Toen luchtvaartheld Charles A. Lindbergh bij de verkiezingen
van 1940 Franklin Roosevelt verpletterde, sloeg in elke
joodse familie in Amerika de angst toe. Lindbergh verweet de
joden al tijdenlang publiekelijk dat ze uit eigenbelang
aanstuurden op een zinloze oorlog met nazi-Duitsland. Als
drieëndertigste president van de Verenigde Staten kwam hij
direct tot een vriendschappelijke verstandhouding met Adolf
Hitler, zonder een probleem te maken van diens
antisemitische politiek en de Duitse oorlogsmisdaden in
Europa.
Ellen , bij een goed onderwerp hoort een joetjoep… er bestaat geen komkommertijd op zapruder dus even een stukje geschiedenis.
German American Bund vertoon dit filmpje maar tijdens de bevrijdingsdag !!!
Ja, ik heb in een boek gelezen (Sabotage! door Sayers & Kahn volgens mij) dat Lindbergh opzettelijk deed voordoen alsof de Russische gevechtsvliegtuigen minderwaardig waren aan die van nazi Duitsland (een grove leugen) om zo het moreel van de Amerikanen te ondermijnen. Erg vervelend mannetje, die Lindbergh. En dan die rare zaak met die kidnap van die baby… ik ben er nog steeds niet uit waar dat nou over ging.