Ja mensen, iedereen weet ervan.. Hyves.
En iedereen op deze site heeft ook wel door dat er iets niet pluis zit.
namelijk dat het wel heel erg veel van individuelen verklapt,, waar ze wonen. Wat ze eten,, hobbys,,
enz.
Alleen ik heb heel eventjes op google gezocht naar complottheories tegen hyves, maar kon er niet zo eentje vinden. Blijkbaar hebben mensen het nog niet helemaal door. Dat hyves zich wel heel erg smiechtig gedraagt, bijvoorbeeld dat er alleen maar meer jongeren depressief worden, of anderen gaan lastig vallen.. En dat het de fop-cultuur alleen maar stimuleerd.
Met fop-cultuur bedoel ik jongeren die alleen maar rap luisteren en zich er net zo naar gaan gedragen. Jongeren die alleen maar de hele dag door naar een van de meest manipulerende zender op tv kijken: MTV (&TMF;). Jongeren die steeds maar aggresiever worden en jongeren die alleen maar nike kleren dragen (Wat dus uiteindelijk de nike-industrie bevorderd).
Jullie zullen misschien wel denken “Waar heeft hij het nou weer over?!”. Maar ik ben zelf 16 en ga met veel van dat ‘soort’ mensen om, en ik zie in hoe erg het nu al is, laat staan over 10 jaar. Want ik weet zeker dat iedereen dan al seks gaat hebben op hun 12e. Wat dus aan de andere kant de aids ziekte stimuleert.
Maarja, ik moet nog een paar goede bronnen hebben om mijn theorie even te bevestigen. Kunnen jullie mij erbij helpen? En wat denken jullie er zelf eigenlijk van..