Wel D..... Inderdaad heel erg mooi maar is het niet zo dat deze tafrelen heel gewoon en natuurlijk en gewoon zouden moeten zijn? En dan nog de moed hebben om quasi nonchalant eraan toe te voegen dat men zo’n 6 minuten van je tijd zoudt hebben moeten besteed om dit nog ff snel in je geheugen te printen voordat het licht van je pc voorgoed de nek wordt omgedraait door dezelfde soort die durven te beweren het zo goed met onze mensheid voor hebben. Schijn bedriegt my dear D.! Het is tijd om op de barricaden te staan inplaats van in je luie stoel deze laatste tafrelen te mogen aanschouwen
.
Vancouver....dat is volgens my Canada...nietwaar? Wel, om ff in het land Canada te blijven nu..... Er is vorige week iets gebeurt in Canada waarover men weinig of niets zal hebben kunnen lezen in de kranten of zien op het NOS journaal of enige andere openbare nieuwsgaring dan maar ook in het gezapige gebrainwashte door Zionisten gecontroleerde kikkerlandje waarin je woont. Er was daar namelijk een overwinning behaalt op vrijheid van meningsuiting. Iets dat weinigen zal interesseren, laat staan belangrijk vinden in slapend Nederland die zich reeds goed voelen als men 6 minuten heeft besteed aan het bekijken van een paar plaatjes van een paar spelende Orka’s om je het gevoel te geven dat je ook iets hebt gedaan aan het behouden van wat eigenlijk puur natuurlijk....... en dus niets bizonders zou moeten zijn....en schuldig als men minder dan 6 minuten hieraan besteed zou hebben...... pure onzin dus! En of het de mensheid hun schuld zou moeten zijn aan het feit dat onze kleinkinderen dit niet meer zouden kunnen aanschouwen is al helemaal een hemel tergende leugen. Maar weinige klompen zullen hiervan breken in Nederland daar men immers in een coma leeft en via een infuus van Balkenendes Den Haag in leven wordt gehouden om op tijd (je laatste) stem voor hun uit te mogen brengen voordat de hel losbreekt. Daarna de zondvloed daar men echt geen ene bal om je geeft......Tijd om wakker te worden D? Afijn....je komt er gauw genoeg achter wat er aan de hand is. Daar heb je mijn alarmwekker niet meer voor nodig hoor........
Gaarne dus geen (uiteraard door jou goedbedoelde) kettingbrief brainwashing rubbish meer in mijn inbox AUB.
Ik van mijn kant zal dan geen pogingen meer doen om je wakker proberen te schudden voor de werkelijkheid. Busje komt zo!
http://zapruder.nl/forums/viewforum/41/
Groeten....
FF@F