Beste neven E&R;,
Beter gezegd , “There was no business like shoah business”, daar de kip genoeg heeft om uitgeperst te worden....waarschijnlijk omdat er bijna niets meer uit te persen valt en de wereldbevolking langzaam uit de hypnoze wakker aan het worden is...gedwongen door tal van tekenen aan de wand van mensen die constant waarschuwingen uitten gewoon gelijk hadden/hebben daarin. De honger (aanhalen v/d buikriem) zal ook wel wat helpen dat men wakker aan het worden is. Amerika staat aan het begin van een nieuwe Revolutie en in Europa vindt men alles nog steeds prima zo naar het schijnt. Blair for President of is het dan toch die geweldig presterende Balkenende die deze top functie krijgt toebedeelt? Wil de enige echte Judas opstaan AUB. Niet als het aan Vraclav Klaus ligt naar het schijnt. De rest....DE BRAND ERIN of massaal aan de Zyclon B misschien? Nee...niet om vergast te worden daar het schijnt dat zulks zelfs onmogenlijk plaats heeft kunnen vinden gedurende WWII (zoek zelf maar naar het bewijs daar ik dat ook heb gedaan..met succes overigens)...enkel maar om de Zionistische luizen in hun, over de rug van de bevolking, dikgestolen pels te verwijderen. Aan houten KLAAS VAAK / Pinokkio de eer van de keuze. Wakker worden komt vanzelf wel tegen die tijd waarde neef....daar heb je mij en mijn eenzijdige kijk op zaken niet voor nodig! De wereld staat al een tijdje in brand maar zolang die nog niet aan je deur klopt ....wel,geen probleem en tijd zat toch?. Ik zie je nou niet zo in staat om met potten en pannen op straat een persoonlijk en vreedzaam protest aan te tekenen en al zeker niet terwijl je druk doende bent om je nog een passende en niet te opvallende mening te vormen terwijl het busje komt zo bij je buurman al langs is geweest.
Neef FF@F
--
In his search for genuine people