Ik ben het natuurlijk eens met Pat Condell als hij het over het schuwen cq strafbaar maken v/d waarheid heeft welke zo populair is bij regeringen. Maar om constant met zijn vinger richting de Islam te wijzen als aandrijver hiervan vindt ik op zijn minst toch wel erg verdacht. Te bedenken dat het niet de Islam is die het monitaire systeem en de media over practisch de gehele wereld in handen hebben maar Jewish Zionism zou toch eigenlijk een ieder aan het denken moeten zetten. Helaas dus niet onze ‘wijze’ Pat Condell. Integendeel zelfs....nimmer 1 woord hierover voor zover ik na kan gaan. Het belachelijk maken van een ieder die in (een)God gelooft doet daar dan nog een schepje verdachtmaking bovenop in de beweegredenen die hij zou kunnen hebben. Afijn....alles wat wij mensen doen...of laten....zal de natuur een rotzorg zijn.
Het is mijns inziens van weinig of geen belang dat een stelletje achterlijke criminelen met hoogmoedswaanzin de natuur op onze planeet uit zijn balans trachten te brengen.
-
http://www.rense.com/general85/prot.htm