Wachtwoord vergeten?

discussie: deelname verkiezingen 2011
Gepost: 24 oktober 2009 07:56 AM   [ Negeer ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  167
Geregistreerd  2007-01-20

Tweede Kamerverkiezingen
laatste dag indienen registratieverzoek politieke partijen: maandag 14 februari 2011
stemming: woensdag 11 mei 2011 (tenzij vervroegde verkiezingen)
kandidaatstelling: dinsdag 29 maart 2011

Hallo allemaal,

in 2006 heb ik meegedaan aan de Tweede Kamerverkiezingen, op lijst 14, mede in samenwerking met de 11-september partij “kies Partij voor de waarheid”.
Dit is roemloos geëindigd, na eerst wat intimidaties vanuit geheime diensten, gehackte computers, ingeslagen autoruiten e.d., en tot slot vermoedelijk nog fraude met de electrische stemming.

Daarvan geleerd hebbende: Het lijkt mij goed om in 2011 weer mee te doen. Niet om te winnen of te regeren maar om mee te doen, met nationale zendtijd daarbij. Bestaande politieke partijen branden zich er de vingers niet aan; men vreest stemmen of reputatie te verliezen. Ik ken één politica in de Tweede Kamer die weet en erkende dat het Witte Huis de hand had in 11 september, alleen ze houdt haar mond—en gelijk heeft ze.

Ik zit te denken aan het volgende “business model” voor een partij:
- zo min mogelijk ideologische keuzes als partij; binnen de partij verschillende subgroepen. Wel de navolgende uitgangspunten, lijkt mij…
- als partij/kandidaten het samen eens zijn over de analyse van het probleem (veelvuldig bedrog en je laten bedriegen)
- desgewenst verschillende subgroepen voor de mogelijke oplossingsrichtingen (verschillende politieke kleuren samen verenigd op 1 kieslijst: links/rechts/groen/grijs/rood/blauw/paars/violet)
- de ons beloofde NWO maken we liever zelf: orde, op zaken wel te verstaan
- vrijheid in plaats van corporatisme en slavernij.
- de enige beperking aan vrijheid (een natuurgeschenk) kunnen we elkaar als mens opleggen teneinde *onevenredige* schade te voorkomen wanneer de pleziertjes van de een ten koste gaan van de ander.
- de belangen van het individu mogen niet worden opgeofferd voor die van het collectief (de staat) denk aan privacy versus openbare veiligheid, verplichte inenting, militaire dienstplicht.
- praktiserend satanisme wordt verboden wink
- (het is waarschijnlijk al verboden, maar dit verbod dient ook gehandhaafd.)
- de afspraak dat volksvertegenwoordigers hun eigen geweten zullen volgen, *geen* fractiediscipline en dus geen regeerakkoord wat zich uitstrekt tot de tweede kamer fracties (ook een mooi thema voor andere partijen om over te nemen)
- centraal in de voorlichting/propaganda: de kwetsbaarheid van het menselijk informatie-systeem enerzijds, het bestaan van psychopathie (1-6%) en meedogenloosheid (10%?) anderzijds, en de noodlottige wisselwerking van die twee (terreur en uitbuiting).
- als partij/groepering een respectvolle houding naar vriend EN vijand, geinspireerd door o.a. Nonviolent Communication http://www.cnvc.org
- een beetje ludieke naam
- op zoek gaan naar minstens 11.250, liefst 60.000 leden om de waarborgsom te kunnen voldoen en op ons te stemmen
- een lidmaatschapscontributie van 1 euro voor de komende anderhalf jaar tot de verkiezingen
- deze hoeft nog niet betaald te worden, alleen toegezegd
- anoniem lidmaatschap is ook mogelijk; op de hoogte blijven gaat dan via e-mail of website; contributie contant te voldoen per post of collectebus.

Ik voel me ook geïnspireerd door Paolo Freire’s “Pedagogie van de onderdrukten”, gericht op de situatie van onderdrukking in Zuid-Amerika, maar grotendeels op de hele wereld toepasbaar lijkt mij.

De problemen die ik belangrijk vind zijn: de Orwelliaanse NWO ontwikkelingen, het misbruik van kinderen door pedo-netwerken, de (deels daarmee gepaard gaande) corruptie bij politie, justitie, ambtenarij en politici, de zichzelf censurerende media, de incompetentie en corruptie bij Jeurgdzorg en Raad voor de Kinderbescherming, de corruptie bij VROM, de geheime herenakkoorden tussen bedrijfsleven en overheid, de belangenverstrengeling van onze Koningin bij zowel Raad van State, Regering als Shell.

Als zo’n partij gaat werken hebben we een manier nodig om onderling contact te houden, we moeten een bijeenkomst organiseren (bijvoorbeeld bij 500 leden) en een bestuur en een kandidatenlijst kiezen.

ok, Schiet maar! Een beter idee dan een politieke partij is mij ook welkom; ik denk alleen dat de tijd voor actie nu meer dan gekomen is en ook rijp is. Met zijn allen het griepvaccin weigeren is een mooie stap maar niet afdoende.

groet
Micha Kuiper
Utrecht/Egmond

ooit kandidaat voor lijst 14
oud-bestuurslid De Groenen
oud-lid Sociale Volkspartij
en nog passief lid van PvdD, SP, De Groenen, MenS.

Signature 

Micha <Kui per .kpn@gmail punt com>
Word je al cynisch? Dan ben je wellicht een ingecalculeerde pion op het schaakbord van de NWO.

Profiel

Gepost: 24 november 2009 04:49 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  1
Geregistreerd  2009-11-24

Een nobel streven voorwaar.
Ik denk echter dat wanneer je politiek iets wilt uitmaken, dat je je sterk moet hoeden om niet in de hoek van de paranoiden te worden geschopt.

Ik heb Zapruder pas geleden ontdekt, ben al een paar jaar bezig om verschillende stinkende zaakjes te checken, uit behoefte aan meer onafhankelijke berichtgeving. Wat ik in deze tijd allemaal tref op het internet laat me soms verbaasd achter. Te vaak slaan de achterdochtigen door in hun denkbeelden, en worden ze a-kritisch naar zichzelf toe. Dit is een groot risico voor de geloofwaardigheid van een eventuele politieke partij.

Kijk maar hoe eenvoudig hiermee de vaccinatie tegenstand om zeep is geholpen. Er zijn een paar nitwits met beweringen over chips in het vaccin, dat punt wordt uitgelicht en voila, alle kritische noten zijn van lieden met aluminium hoedjes.

Het lijkt me ondanks de risico’s echter niet een onhaalbare kaart. De tijd in Nederland voor sterk opkomende partijen is er, in ieder geval. Het een en ander hangt af van hoe je het aanpakt. Ik zou zelf persoonlijk niet te hard op de voorgrond treden met zaken die je niet onomstotelijk kunt aantonen. Ik zie zelf het meeste in een “Partij van de Waarheid”, die ernaar zou streven dat de burger geen informatie wordt onthouden, en dat media-onafhankelijkheid en onderzoeksjournalistiek beter worden geborgd. Dit lijkt algemeen, en vaag, maar als je de bres opgaat met 9-11, NWO en wat al niet meer, dan krijg je gegarandeerd een heleboel tegenwind, en voor je het weet heb je een aluminium hoedje op. In ieder geval wat betreft Jan in de straat.

Er zijn ook nog alternatieve strategieën, zo is er vast wel een markt voor een “tegenpartij” tegen de PVV, dus zou je je partij zo profileren, dan maak je denk ik echt een goede kans. Iedereen weet dat je na verkiezing alsnog een andere koers kunt varen.... rasberry

Profiel

Gepost: 02 januari 2010 08:53 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  167
Geregistreerd  2007-01-20

Je voorzichtigheid lijkt mij terecht.

Als je een bedreiging gaat vormen voor het systeem, zullen ze je altijd in een hoek proberen te schoppen. Volgens mij heeft het alleen kans van slagen als mensen buiten de media om bereid zijn om elkaar te informeren.

Wat die vaccin-informatie betreft: je hebt je mede-waarheidszoekers nooit aan een touwtje, en de media zullen altijd diegenen tonen die het meeste spectakel maken, en dat zijn mensen die doordraven met hun beschuldigingen.

Dat betekent niet dat je je eigen standaarden moet laten varen, maar wel dat dit altijd zo zal blijven gebeuren totdat de mensen leren dat een bericht ook half waar en half onzin kan zijn.

Maar daar komt de cognitieve dissonantie om de hoek kijken: men gelooft wat men het liefste zou hebben.

Signature 

Micha <Kui per .kpn@gmail punt com>
Word je al cynisch? Dan ben je wellicht een ingecalculeerde pion op het schaakbord van de NWO.

Profiel