http://www.youtube.com/user/lorax2013?blend=1&ob=4
Loren Howe, Zeer herldere individu, met een zeer belangrijke boodschap en in tegenstelling tot veel andere complot theoretici daadwerkelijk oplossingen voor bepaalde zaken.
Ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Ik val niet graag in herhaling, maar ik ben erg benieuwd of iemand hier al naar gekeken heeft..
http://www.youtube.com/user/lorax2013
Mijns inziens spreekt deze persoon niet uit eigen belang en alleen daarom is het zeker het luisteren waard naar wat hij te zeggen heeft.
Even een link naar een specifiek stukje van hem, aangaande een hoger bewustzijnsniveau;
In ieder geval lijken mij de links naar die vids stukken interessanter dan................. ZEILMEISJE.....
Waar ik ook erg nieuwsgierig naar ben is......of iemand anders dan (misschien ik) je een serieuze reply wil geven op het bovengenoemde van je zodat we er eindelijk een exchange of thoughts plaats kan vinden hier.
Voldoende leden hier dus zoiets zou mogenlijk moeten zijn....toch?
-
Ik kom er later op terug.
Mits ik de vids
kan openen ....
Ik heb namelijk (eindelijk)een manier gevonden om You Tube te bekijken.
Wat een luxe......and what a bugger. hahaha.
@MeMeBot , natuurlijk wil ik ook reageren maar wil tevens eerlijk zijn en “Loren Howe” zijn youtubes zijn weliswaar ok, maar het is duidelijk iemand die zelf teveel documentaires heeft gezien en dringend naar bed moet.
Mja ik weet niet zeker hoe ik het moet opvatten, hij lijkt me juist een persoon die voor zichzelf heeft uitgevonden hoe hij van binnen geheel tot rust kan komen en in een positieve gemoedstoestand te BLIJVEN verkeren.
Hij probeert dit over te brengen en ik moet zeggen dat hij dit mijns inziens op een zeer duidelijke manier doet.
Tevens geeft hij opossingen (weliswaar persoonlijke oplossingen voor hem, noem het daarom anders een vizie) voor zaken waar anderen slechts over klagen zonder oplossingsgericht bezig te zijn hiermee.
Dat is wat mij erg aansprak in zijn presentatie.
Nederland Koud kikkerland, ik ben net terug uit Aziƫ en er is hier helaas weinig veranderd,alles gaat precies zoals ik dacht dat het zou gaan.
Omdat ook ik niet wist waar ik dit moest plaatsen doe ik het hier, een zeer interessante documentaire over Atoomproeven en de koude oorlog ,het is 100 % usa Propaganda en als je een kleurenbrillejte op zet zie je misschien overeenkomsten met het heden.
The Atomic Cafe
Thanx Symbiose
Hiroshima,the pictures they didn’t want us to see.
Nederland Koud kikkerland, ik ben net terug uit Aziƫ en er is hier helaas weinig veranderd,alles gaat precies zoals ik dacht dat het zou gaan.
Omdat ook ik niet wist waar ik dit moest plaatsen doe ik het hier, een zeer interessante documentaire over Atoomproeven en de koude oorlog ,het is 100 % usa Propaganda en als je een kleurenbrillejte op zet zie je misschien overeenkomsten met het heden.
The Atomic Cafe
Thanx Symbiose
Hiroshima,the pictures they didn’t want us to see.
Quote B:
Ik ben net terug uit Azie.....
-
Vraag:
Maakt zulks je een man v/d wereld die er een wereld vizie op na kan houden?
-
-
OK...hier gaan we dan...vooruit achteruit met die Brabantse geit:
-
-
Quote B:
Er is hier helaas weinig veranderd.
-
F:
Kun je ons nieuwsgierige lezers wat meer duidelijkheid verschaffen?
-
Bijv:
Hoelang duurde die ASIAN trip of is dit een naam van een nieuwe variant van LSD?
Was je daarheen gegaan in de vorm van toerist/spion voor de AIVD/ANWB/MOSSAD of CIA?
Was daar in Azie wat veranderd wat je opgevallen was? Teveel om op te noemen?
Afijn...er was je dan toch in ieder geval toch wat opgevallen ndat je teruggekomen was in je luie steuntrekkende sex drugs & R&R;genietend Kickerland......niet veel dus en precies zoals je voorheen al gedacht had dat het zou gaan? Familie van V.Amsberg wellicht? En wat was het dan dat er ‘niet veel’ was veranderd? Het inlegkruisje van je overgrootmoeder verkeerd geplaatst of wordt je via je staff constant op de hoogte gehouden van alles wat er zich zoal afspeelt in Nederland....don’t say....TELEGRAAF ABONNEE!
-
-
En waar is HIER precies?
op het ZAPr. forum of bij je familie thuis of moeten wij het weer stellen met het uiterst vage en zgn. indrukwekkende (de indruk van de enorme wijsheid in pacht te hebben is immers reeds in de Tilburgse kruik )in het algemeen genomen misschien?
-
-
Quote B:
Omdat ook ik niet wist waar ik dit moest plaatsen doe ik het hier.....
-
F:
OK....daar heb ik wat aan, daar kan ik namelijk wat mee. Hier is namelijk het tot Zombie verworden forum van Zapruder.
Uiterst veilig om uitlatingen te doen daar de waarschijnlijkheid groot is dat er toch niemand op zal reageren dewelke je wellicht doet denken dat zulks je gelijk tot koning kroont der eenogen?
Hoe kan het overigens zijn dat je niet wist waar je wijsheid te plaatsen met die enorme algemene kennis van zaken die jij hebt?
Niet dagelijks de TELEGRAAF maar ook nog eens DE BIJBEL als gids?
-
Uw reactie is wellekomen
Hoogenlaagachtend en vooruitachteruit met geiten...... (Mo knipoogt)
-
FF@F
-
-
ps....handelaartje in kleurenbrillen?
Ik heb nog wat VUVUZELA’s in de aanbieding.... Kan men die nog slijten in Nederland nu de voetbal afgelopen is?
Openlijk protesteren is geloof ik niet cool genoeg in dat Koude Kickerlandje van ons!
In ‘Even India bellen’ zien we de surrealistische wereld van de Indiase callcentra. Vanwege de loonkosten besteden veel (Amerikaanse) bedrijven hun belwerk uit aan lage lonenland India. Telefonisten worden vertrouwd gemaakt met Amerikaanse gewoonten en gebruiken om zodoende een complete arbeidsmarkt de overgang naar India te kunnen laten maken. (Roel van Broekhoven)
Zeg doe mij ook eens zo’n kleurenbril dan!!
Blijkbaar zien mensen hier dingen die ik niet kan zien en dat kan natuurlijk niet
of is het toch andersom zoals FF@F aangeeft.... hmmm
Inderdaad MeMeBot, erg boeiend, ik zag zelf ook wat verwante video’s en zeker als hij spreekt over zijn bijna dood ervaringen is dit zeer interessant.
Mijn nieuwe bijdrage is van een andere aard,deels propaganda , deels voorlichtingsfilm.
Ik moest denken aan de docu over de plaats “Flint"van Michael Moore.
http://www.imdb.com/name/nm0601619/
‘Bethlehem’ Steel, The People Who Built America
De Bethlehem Steel Corporation (1857-2003), uit Bethlehem, Pennsylvania, was eens de op een na grootste staalproducent in de Verenigde Staten, na U.S. Steel. Na een afname van de staalindustrie en managementproblemen die leidden tot het bankroet van het bedrijf in 2001 werd het bedrijf ontmanteld en de overige bezittingen verkocht aan de International Steel Group in 2003. In 2005 fuseerde ISG met Mittal Steel waarmee het Amerikaanse bezit over de bezittingen van Bethlehem Steel ten einde kwam.
Neem er gerust een doos zakdoekjes bij ,ik hield het zelf niet droog bij het zien van deze documentaire.
Het gaat over de jonge Martin Luther King en hoe hij in 1963 tijdens zijn gevangenschap in de gevangenis te Birmingha, Alabama zijn teksten schreef die later zo belangrijk werden en nog steeds zijn.
MLK’s Letter from Birmingham Jail - “A Call for Unity”
The Letter from Birmingham Jail or Letter from Birmingham City Jail
Also known as The Negro Is Your Brother, is an open letter written on April 16, 1963, by Martin Luther King, Jr., an American civil rights leader. King wrote the letter from the city jail in Birmingham, Alabama, where he was confined after being arrested for his part in the Birmingham campaign, a planned non-violent protest conducted by the Alabama Christian Movement for Human Rights and King’s Southern Christian Leadership Conference against racial segregation by Birmingham’s city government and downtown retailers.