Wachtwoord vergeten?

Opzoek naar mensen die actie willen voeren
Gepost: 13 januari 2010 01:47 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  5
Geregistreerd  2010-01-13

Hallo allemaal,

Ik ben het een beetje zat dat mensen in mijn omgeving de ene na de andere smoes hebben om maar geen actie te voeren.
Ik ben daarom dus opzoek naar mensen die graag actie willen voeren en hopelijk zelf ook met ideeen komen, het liefste in Zuid-Holland of in een goed bereikbare stad.
Ik doe zelf grafisch ontwerp, het is dus heel makkelijk om aan actie materiaal te komen.
Nou ik hoor het wel!

Groetjes

Profiel

Gepost: 13 januari 2010 06:12 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  2965
Geregistreerd  2009-02-25

Ik wens je veel succes toe WALKURE.... Ik zag een clip toen men in Ijsland aan het protesteren waren tegen hun regering en het leek mij dat de gehele bevolking met potten en pannen de straat op was gegaan. Dat bleek zeer effectief te zijn. Ik heb toen hier enkele keren een visje uitgegooit om te zien hoe daar op werd gereageert. Wel...totaal geen reaktie was mijn deel.
Wellicht heb jij meer succes bij de lammen en de blinden...... Cheers mate.
-
FF@F

Signature 

Servant Of The Light With Fearless Spirit.
http://www.radicalpress.com/?cat=1

Profiel

Gepost: 15 januari 2010 12:44 AM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  5
Geregistreerd  2010-01-13

Ik voer ook geen actie voor het schaapjes volk die ons allemaal voor gek verklaren, ik voer actie voor de mensen die op het randje zitten en juist dat duwtje nodig hebben. Het zal je echt verbazen hoeveel mensen ervoor open staan! Vooral in deze tijd! Je moet nooit hoop verliezen want dan doe je exact wat ze willen.

Profiel

‹‹ Petitie      Sneeuwpoppen actie op nujij.nl ››