Wachtwoord vergeten?

Bezoekers film Avatar suïcidaal
Gepost: 13 januari 2010 02:05 PM   [ Negeer ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117
Geregistreerd  2007-09-27

AMSTERDAM - Bezoekers van de film Avatar, blijken naderhand depressief of zelfs suïcidaal te worden.

De 3D science fiction-film van regisseur James Cameron vertelt het verhaal van de strijd tussen hebzuchtige mensen en blauwe buitenaardse wezens om de bodemschatten van hun planeet. Behalve science fiction en oorlog bevat het in de toekomst spelende verhaal ook een love story.

Op verschillende internetfora praten Avatar-bezoekers na over de film. Zo’n duizend bezoekers hebben geschreven over depressieve en zelfs suïcidale gedachten, meldt Daily Mail. Men zou het niet kunnen verkroppen dat de planeet uit de film, Pandora, niet echt bestaat.

Bezoekers schrijven onder meer dat ze het een enorme anticlimax vinden om na het zien van de mooie wereld van Pandora, weer wakker te worden op deze wereld, die ‘grauw en dood’ zou zijn.

Het maken van Avatar zou meer dan 300 miljoen dollar hebben gekost, de duurste productie aller tijden.

http://www.telegraaf.nl/prive/5766530/___Bezoekers_film_Avatar_sucidaal___.html?p=32,2

Dit wel een interessant verhaal.
En sowieso een tekenfilm van 300 miljoen is ook wel heel erg veel, voor dat geld kan je wel heel veel subliminal magick in een film monteren.

Signature 

If the NWO doesn’t exist, I’ll create it.
If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 18 januari 2010 05:44 AM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  109
Geregistreerd  2007-01-07

Tekenfilm? Heb jij die film uberhaupt wel gezien, Hendrik Jan de Tuinman? Wat een belachelijk artikel trouwens, suicidaal worden na het zien van deze film. Ik heb em gezien in Australie en ik vond het geweldig. Ik heb totaal geen suicidale neigingen of wat dan ook, nadat ik de film heb gezien.

Laten we ons meer druk gaan maken om praktijken als het legaliseren van huisvredebreuk, wat nu als voorstel in de Tweede Kamer ligt.

Profiel

Gepost: 19 januari 2010 08:29 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117

Tachtig views en pas een reply?

Qriz - 18 januari 2010 05:44 AM

Tekenfilm? Heb jij die film uberhaupt wel gezien, Hendrik Jan de Tuinman? Wat een belachelijk artikel trouwens, suicidaal worden na het zien van deze film. Ik heb em gezien in Australie en ik vond het geweldig. Ik heb totaal geen suicidale neigingen of wat dan ook, nadat ik de film heb gezien.

Laten we ons meer druk gaan maken om praktijken als het legaliseren van huisvredebreuk, wat nu als voorstel in de Tweede Kamer ligt.

Ik weet niet in hoe verre ik jouw reply serieus moet nemen, want ben jij nou echt zo naïef (getuige het feit dat jij de kracht van een (teken)film icm het onderbewustzijn onderschat)?

Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel

Gepost: 20 januari 2010 01:06 AM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  109
Geregistreerd  2007-01-07

Hendrik, ik onderschat de kracht van subliminale boodschappen - want dat is zo te zien je point - zeker niet, echter...........wees niet zo paranoide grin. Niet achter elke boom schuilt een wolf...........Niet elke tekenfilm brengt een dergelijke boodschap met zich mee hoor....

In het topic op de mainpage had ik al wel in mijn reactie gezegd dat ik een duidelijke lijn zag met de hedendaagse wereld, waarin met name Amerika het niet schuwt dergelijke praktijken te realiseren. In dat opzicht - mocht je daar op doelen - ben ik het met je eens. De film is voor mij vooral vermakelijk qua special effects, nothing more. Geen rare bijsmaak van gekregen, nadat ik de bioscoop ben uitgelopen.

Qriz staat gewoon met de beide benen op de wereld, doch schuwt een tikkeltje naiviteit niet (lees: vertrouwen in de leiders).

Profiel

Gepost: 20 januari 2010 11:59 AM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
CIA Field-operative
RankRank
Totaal Aantal Posts  117

Ik lees toevallig net dit op de homepage.

Wellicht dat oudere technieken als subliminale manipulatie inmiddels zo ver ontwikkeld zijn dat we het niet eens meer als zodanig herkennen.
http://zapruder.nl/portal/artikel/worstelaars_geitjes_en_mkultra/

En dat is nou precies wat ik bedoel.

En dit haal ik ook van de homepage

Een marinier die infiltreert met behulp van een gekloond lichaam dat deels menselijk deels Na’vi is (een zogenaamde avatar) weet het respect en vertrouwen te winnen van de Na’vi en leert zo hun connectie met hun wereld kennen.
http://zapruder.nl/portal/artikel/zapcinema_avatar_3d_2009/

Op deze metafoor zijn de oudste complotten der aarde gebaseerd en tegenwoordig leeft dat nu ook in de hedendaagse truth-scene.

Signature 

If else, I’ll join it.

Profiel