Slachtoffer van bvd-aivd, een terroristische organisatie
Het begon in 1976. Ik werkte bij de overheid. Op een gegeven moment merkte ik dat ik gevolgd werd. Mogelijk was dit een antecedentenonderzoek. Ik sprak met mijn meerdere hierover. Hij ontkende. Het irriteerde mij. Ik liet aan de boeven merken dat ik gevolgd werd. Van dat moment af wordt mijn leven geterroriseerd. Mijn leven wordt 24 per dag geterroriseerd, al 34 jaar.
Achtervolgen, fysieke aanwezigheid, hinderlijk volgen. De BVD houdt mij in de gaten, 24 uur per dag, binnens- en buitenshuis. Overal waar ik ben, elke minuut van de dag. In de bus, tram, in de trein, op straat, in de winkel, op het werk. Zelfs in het buitenland, in Europa, Amerika, Indonesië, Filippijnen. De tactieken zijn hetzelfde.
Vuurspuwende ogen. Sommige van deze boeven hebben vuurspuwende ogen. Ze kijken recht in je ogen. Uit de ogen van de boeven is wreedheid en haat te lezen. De hele gezichtsuitdrukking is haatvoelend. Deze boeven krijgen wekelijks een injectie die de emoties en gevoelens doden.
Locaties van de bvd/aivd. De BVD is gelokaliseerd in de buurt van je woning. Als je in een flat woont, bevindt de bvd zich boven je woning, links en rechts van je woning. Vaak zijn er meer dan drie locaties, soms vijf of zes. De boeven laten duidelijk merken waar ze zich bevinden. Als je ’s morgens naar je werk gaat, en als je thuiskomt, zie je dezelfde boeven. Het gebeurt ook dat er zomaar water uit de keukengoot naar boven komt, waardoor er overstroming ontstaat.
Imitatie van het gedrag. Wanneer je in de winkel bent, pak je een product uit de schap. De boef doet precies hetzelfde. Hij pakt hetzelfde product. Ga je hoesten, de boef gaat ook hoesten. Als je een bril draagt, draagt de boef ook een bril. De brillenglazen van de boef zijn van gewoon glas.
Mensen tegen je opzetten. Sommige collega’s worden benaderd om mij te pesten. Het gedrag van de collega is opeens veranderd. Hij is niet meer vriendelijk, stelt rare vragen. Een zwager van mij in Amerika keerde ook tegen mij tijdens de vakantie. Na een tijd heeft de zwager zich teruggetrokken. Hij doet niet meer vreemd.
Hulp gezocht. Ik heb verschillende advocaten benaderd, ook landelijke en lokale politieke partijen, Amnesty International, organisaties, Vaste Kamercommissie van veiligheidszaken, de ombudsman. Geen resultaat. Twee advocaten bleken voor de BVD te werken. Een advocaat maakte een rare opmerking voordat ik met hem kennis kon maken en voordat ik iets kon zeggen. Hij zei: “Waarom laat je je nooit merken dat je boos bent.” Een advocaat heeft een beroemde naam, de andere werkte in een beroemd advocatenkantoor.
Slaaponthouding. De slaaponthouding begon in de zomer 2003. Omstreeks januari 2004 werd het geïntensiveerd. Op een gegeven moment sliep ik alleen een paar uur per week op slaappillen. Ik woog ongeveer 62 kilo. Het gewicht daalde naar ongeveer 52 kilo. Ik vermagerde zeer sterk in korte tijd. Ik had ingevallen wangen en dikke wallen onder mijn ogen. De hersenen krimpen in. De hersenen voelden zeer pijnlijk aan. Het hoofd deed ook zeer pijn bij lichte aanraking. Het geheugen laat je vaak in de steek. Je kan ook niet uitslapen. Wanneer je wakker wordt, kan de BVD horen aan het ademen. Daarna begint weer de slaaponthouding. Je kan niet uitslapen. De slaapritme is verstoord. Je lijdt aan chronisch slaaptekort.
Geluidsmanipulatie. De geluidsmanipulatie in huis komt van de muren, plafond, centrale verwarming, tv, computer, monitor, toetsenbord, etenstafel, deur. Door de geluidsmanipulatie heb je nooit rust in huis. Je hoort ook geluiden van de “buren”: gebonk, geboor, veel babygehuil, slaande deuren, piepende deuren, harde muziek. Een groot deel van de geluidsmanipulatie gebeurt via een bandopname die zich steeds herhaalt. Maak je de tv aan, dan hoor je getik. Loop je langs de tv, dan hoor je getik. Zit je achter de computer, dan hoor je getik. Dit gebeurt hetzelfde op het werk, bij familie en vrienden.
Als je je leven geterroriseerd wordt door de BVD, laat dit merken via het internet. De BVD is een terroristische organisatie die niets te maken heeft met het verzamelen van inlichtingen. Ze wil alles geheim houden opdat ze haar vuile streken geheim wil houden.