Wellicht een beetje prematuur om al over 2011 te beginnen maar zijn er hier al plannetjes voor 11 September 2010 ?
Hier zijn al wel wat creatieve geesten bezig en ook uit Tilburg en Breda komen er geluiden,mocht iemand een idee hebben of een leuke flyer dan houden wij ons aanbevolen die uit te delen.
En 2011 ???...welke leugen gaat de media ons vertellen die dag ? er ligt vast al een mooi script klaar .
Wat gaan we doen 11 september 2011 ??? slapen ? koekhappen ?Ik heb goesting in actie een plezante actie.
Dat is 10 jaar 9/11 leugens en dit vraagt aandacht en aan ons Brabanders zal het niet liggen,ook Marc heeft in Brussel al wel een plannetje klaar liggen, kom ermee zodat we welbeslagen het protest kunnen laten horen ! Wij zijn de watergeuzen ! 11 september 2011 ‘be creative’mensen join us and raise your voice !
Sinds enige weken ben ik bevriend met aardige mensen die in de buurt een restaurant runnen.
Als je daar Frites krijgt zitten ze in een oud model patat puntzak met de opdruk van een oude krant, dat bracht me op een idee.
Ik heb vanmorgen één van die zakjes uitgevouwen en copieeën van bestaande flyers er op gelegd,uitgeknipt en terug gelijmd.
Dat is een puntzak met ‘gebakken lucht’ of Hete lucht’ zo U wilt.
Helaas kan ik geen afbeeldingen posten maar ik heb nu 3 uitvoeringen en ze zijn wel’cool’.
Het is wel jammer te moeten constateren dat de actiebereidheid op Zapruder opvalt door afwezigheid,betreurenswaardig.
Maar we hebben WACHolland.nl en AEfor9/11Truth.nl ook dus we staan zeker niet alleen 11 September 2011.
9/11 Truth - Bike Activism and Demolition Video Evidence Montage