Wachtwoord vergeten?

graancirkels… ik denk toch dat ze gewoon allemaal door mensehandjes worden gemaakt
Gepost: 01 juli 2010 08:41 PM   [ Negeer ]  
AIVD-Mol
Rank
Totaal Aantal Posts  35
Geregistreerd  2008-03-03

ik moest even denken onder welk forum deel ik dit zou schrijven. Toch maar buitenaards want er is zo veel geschreven over graancirkels en buitenaardsigheden.

Ik stuitte op deze site.
Dat zijn toch wel prachtige cirkels en allemaal manmade. Allemaal gemaakt in opdracht en uiteraard in overleg ($) met de betreffende boeren.
Inmiddels zijn er zoveel mensen die geld verdienen aan graancirkels, noem maar op boeken, lezingen, reizen, posters, kalenders enz… Heel veel ‘gelovigen’ zullen helemaal niet willen weten dat ze ‘gewoon’ door kunstenaars worden gemaakt. Het zou waarschijnlijk een te grote ontgoocheling zijn, als je er lang vanuit gegaan bent dat het geheime boodschappen zijn van Arcturians of Sirians..

[ : 01 juli 2010 08:46 PM signs]
 Signature 

I don’t know where we’re going, but we’re on our way.

Profiel

Gepost: 19 juli 2010 02:28 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  309
Geregistreerd  2010-03-23

THE PROOF OF THE PUDDING IS IN THE EATING !!

Het is moeilijk te beschrijven maar 2 weken geleden ben ik zelf naar Engeland gegaan om dit Graancirkel fenomeen mee te maken.
Het is moeilijk woorden te vinden voor wat je voelt in zo’n échte’ cirkel formatie,en zeker als je met ervaren ‘spotters’ de nacht in het veld door brengt.

Natuurlijk zijn er ook jouw grapjurken die dit na willen maken in de komkommertjd maar er is echt meer, alleen al het feit dat de halmen niet op de grond zijn platgedrukt maar 10 cm daarboven,hetgeen heel onlogisch is als mensen dit zouden maken, en ook de nacht tijd die je hebt in de zomermaanden is heel erg kort voor zo’n enorm groot wiskundig kunstwerk.

Men ziet in plaatsen als Chisbury en Cley Hill UK dit als iets zeer geloofwaardig. (hx Andy & Andrea)
Je mag als leek dan ook niet zonder begeleiding een verse cirkel op.
Er staan bordjes tot ze de formatie zelf in kaart hebben gebracht,het mag geen toeristenmagneet worden.

Please Respect Our Crops,and walk in the Tramlines,Thanks-Donations Welcome.

Noem me maar gek, whatever. Toen ik daar stond was er iets...iets onverklaarbaars.

Signature 

Wil ik nog lid zijn van een club
die mij als lid wil hebben ?

Profiel

Gepost: 19 juli 2010 05:07 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  211
Geregistreerd  2010-03-29

Zijn dergelijke graancirkels hier ook in Nederland te vinden?
Ik zou dit fenomeen graag in het echt willen zien.

Signature 

What makes you think it’s the way you think it is?

Profiel

Gepost: 30 juli 2010 12:40 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  309
Geregistreerd  2010-03-23

@MeMeBot , het heeft iets te maken met kalklagen en ondergrondse waterstromen in Zuid Engeland,dus of we dit in Nederland hebben?? ,waarschijnlijk zit daar de nep.

Uit Nederland ken ik op dit gebied alleen de lieden van Niburu ( heb ik niets mee) of ene zwwefkees ‘Robbert van den broeke’,en daar wil ik niet bij horen.

Rutger en de graancirkels

Signature 

Wil ik nog lid zijn van een club
die mij als lid wil hebben ?

Profiel

Gepost: 30 juli 2010 01:34 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  211
Geregistreerd  2010-03-29

Het is inderdaad een discussiewaardig onderwerp.. de waarheid ervan in ieder geval.
Ik heb ook niet echt een duidelijke locatie gevonden waarvan men aangeeft dit soort zaken vaker waar te nemen… helaas.
Maar ik blijf zoeken.
Als ik de kans krijg dan rij ik er DIRECT heen om het met eigen ogen te kunnen aanschouwen.
Als iemand hier ook interesse in heeft en een vermoeden heeft waar een dergelijke locatie is, ben ik zeker bereid om daarheen te gaan en dit te bekijken.

Signature 

What makes you think it’s the way you think it is?

Profiel