Wachtwoord vergeten?

Goedkope lege DVD’s
Gepost: 28 juni 2006 08:58 PM   [ Negeer ]  
Rothschild's Spawn
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  17907
Geregistreerd  2007-01-01

Ik lees (gelukkig) dat steeds meer mensen zich bezig houden met het kopieeren en verspreiden van documentaires en films over 9/11. Alleen zijn DVD’s, als je ze in de winkel koopt, best wel prijzig (meer dan een euro per stuk). Zou het niet mooi zijn als je ze goedkoper kon krijgen?

http://www.opus.nl

Verreweg de goedkoopste schijfjes van Nederland. Een spindel van 25 merk-disks voor minder dan een tientje! Da’s meer dan vier keer zo goedkoop als de meeste winkels en andere postorders. Ze verkopen ook mapjes en doosjes voor weinig.

Kies voor optimale compatibiliteit DVD-R en geen +R

Ik hoorde toevallig van iemand die daar zijn schijfjes besteld. Verzenden onder rembours, meestal binnen een paar dagen in huis. Hij is er erg tevreden over. Doe er je voordeel mee.

De reden dat ze zo goedkoop zijn is dat ze officieel in Duitsland zitten en dus niet de verplichte thuiskopieheffing in rekening hoeven te brengen (iets van 40 cent/schijf). Of je dat geld zelf moet overmaken naar stichting thuiskopie weet ik niet. Lijkt me niet omdat het hier gaat om werken die vrij te verspreiden zijn. De entertainment industrie heeft hier helemaal niets mee te maken.

Deze post is niet bedoeld als spam maar enkel als tip om meer te doen met je budget smile

Profiel

Gepost: 28 juni 2006 09:09 PM   [ Negeer ]   [ # 1 ]  
Rothschild's Spawn

Via Google Video kunnen de mensen die documentaires ook downloaden voor een redelijke kwaliteit. Heb ik ook gedaan. I love Google Video (zal ook wel een Illuminati zijn maar ach...).

Het gaat volgens mij niet zozeer om de beeldkwaliteit maar om de ‘message.’

Trouwens, die filmpjes van instortende torens enzo zijn meestal al van lage (want eigen video opname) kwaliteit.

Maar toch een heel goed idee!  grin

Two fun, little movies:

“Uncle Scam”

http://video.google.com/videoplay?docid=5887992546348878274&q=scam

“Bohemian Rhapsody” (zoals het eigenlijk was bedoeld? De muziekindustrie wordt ook gerund door de Illuminati you know)

http://video.google.com/videoplay?docid=3058984087328482114&q=bohemian+rhapsody

Profiel

Gepost: 28 juni 2006 09:13 PM   [ Negeer ]   [ # 2 ]  
Rothschild's Spawn

Bij veel mensen gaat het wel om de beeldkwaliteit en een DVD is makkelijker weg te geven dan zo’n lange google video URL. Het kijk ook makkelijker achter je TV dan achter je PC. Verder kunnen DVD’s gekopieerd en doorgegeven worden.

Ik heb ook gemerkt dat als je niet zo’n snelle internetverbinding hebt (een light-abbonnementje) dat google video niet lekker speelt.

Er is veel hoog kwalitatief materiaal te downloaden als torrents, bijvoorbeeld op conspiracy central.

Profiel

Gepost: 28 juni 2006 09:18 PM   [ Negeer ]   [ # 3 ]  
Rothschild's Spawn

Nog een ideetje, maakt de DVD wel weer duurder i.p.v. goedkoper:

Toen ik mijn “Martial Law” DVD vorige week kocht, kreeg ik ‘m in een papieren hoesje. Geen probleem voor mij, maar als we de gewone consument proberen te bereiken: wat denk je van een echte plastic doos-verpakking?

Zoals ik al zei, dat maakt het weer duurder (plus evt. kleurenprint als hoes op doos) maar het straalt wel professionaliteit uit. Misschien een stuk of wat als display op tafel, met het gros ‘onder de toonbank’ in de gewone papieren hoesjes.

Dan kun je de geïnteresseerde de keuze bieden uit goedkoop en zonder doos of iets minder goedkoop maar mét doos.

Profiel

Gepost: 28 juni 2006 09:23 PM   [ Negeer ]   [ # 4 ]  
Rothschild's Spawn

Die dozen zijn ook niet zo duur.... 7,95 voor 100 stuks. Als je slim ontwerpt kun je in zwart-wit hele mooie en professionele dingen doen.

Ben je van plan ze verkopen dan Audie? Als ik ze uitdeel zijn ze altijd gratis smile

Profiel

Gepost: 28 juni 2006 09:32 PM   [ Negeer ]   [ # 5 ]  
Rothschild's Spawn

Ah, mooi!

Maar gewoon, het gaat erom dat het cool en professioneel oogt.  cool grin

Als lokkertje op de stands.

En mensen die zo goedkoop mogelijk uit willen zijn kunnen DVD zonder doos kopen.

Ik zal erover denken. Ik moet toegeven dat ik nog geen échte DVDs heb gebrand. Alleen maar AVIs enz.

Profiel

Gepost: 28 juni 2006 09:35 PM   [ Negeer ]   [ # 6 ]  
Rothschild's Spawn

Mwa, niet om de winst, maar ik vind dat je ze niet zomaar moet weggeven.

Zeker in de papieren verpakking, dan hechten mensen er misschien niet zoveel aan.  cool mad

Ik was niet van plan DVDs te branden. Heb geen ervaring met echte DVDs, behalve AVIs en MPGs op DVD branden enz.

Profiel