Ik lees (gelukkig) dat steeds meer mensen zich bezig houden met het kopieeren en verspreiden van documentaires en films over 9/11. Alleen zijn DVD’s, als je ze in de winkel koopt, best wel prijzig (meer dan een euro per stuk). Zou het niet mooi zijn als je ze goedkoper kon krijgen?
Verreweg de goedkoopste schijfjes van Nederland. Een spindel van 25 merk-disks voor minder dan een tientje! Da’s meer dan vier keer zo goedkoop als de meeste winkels en andere postorders. Ze verkopen ook mapjes en doosjes voor weinig.
Kies voor optimale compatibiliteit DVD-R en geen +R
Ik hoorde toevallig van iemand die daar zijn schijfjes besteld. Verzenden onder rembours, meestal binnen een paar dagen in huis. Hij is er erg tevreden over. Doe er je voordeel mee.
De reden dat ze zo goedkoop zijn is dat ze officieel in Duitsland zitten en dus niet de verplichte thuiskopieheffing in rekening hoeven te brengen (iets van 40 cent/schijf). Of je dat geld zelf moet overmaken naar stichting thuiskopie weet ik niet. Lijkt me niet omdat het hier gaat om werken die vrij te verspreiden zijn. De entertainment industrie heeft hier helemaal niets mee te maken.
Deze post is niet bedoeld als spam maar enkel als tip om meer te doen met je budget