Haha, die reclames. Ik weet niet of jullie de game “GTA: San Andreas” kennen, maar dan kan je ook - als je in een auto zit - naar radiostations luisteren. Dit lijkt daar heel erg sterk op. Wel vermakelijk: “now, its cancer’s time to die”.
Mooie tip Rotterdam, ik heb weleens een andere site gehad maar dat had de boel helemaal verkloot met het knippen. Is er ook zoiets voor Alex, dan kan ik dat ook beluisteren als ik onderweg ben.
De reclames zijn echt vreselijk slecht
Ik vind het echt vreselijk grappig als Alex stemmetjes gaat doen, dan lig ik echt plat. De agenten die hun kinderen zelfs hun kop eraf blazen als de overheid het zegt. De hersens in hun gezicht smeren.
Ik start Alex Jones meestal op met realplayer. Als je hem dan ff op pauze zet neemt hij als het ware de rest op. Je kan dan de reclames gewoon lekker doorspoelen.
Of er ook zo’n site is als voor Jack Blood met mp3’s weet ik niet zeker.
Dit leek me wel een geschikt topic (qua topic titel) om voortaan de AJ-show in te bespreken, ik weet dat er hier meer zijn die regelmatig de show luisteren.
Vandaag plugde een luisteraar zijn website waarop de volgende filmpjes staan:
Flashback: Confronting New World Order Filth - Part 1
Our second attempt at confronting Hillary Clinton about her secret 2006 and 1997 attendances at Bilderberg.
Die is sinds een tijdje inderdaad in OGG, geen punt als je een goede mp3 speler hebt *kuch* iaudio * kuch*
Je kunt hem wel even omzetten in mp3 of iets anders natuurlijk, het verschil is niet te merken. Realradioarchives.com heeft ze in mp3 maar lopen een paar dagen achter, die zijn wel veel beter geknipt. Je kunt ook de podcast pakken van Alex maar de bitrate is erg laag.
Gisteren toch een heftige uitzending over al die kinderen die uit huis worden gehaald. Pedofielen die de jeugdgevangenissen runnen en dat soort zieke shit. Misschien willen 10 jarige gedetineerde wel kontgeneukt worden door de bewakers wat een uitspraken.
ik luister via iTunes, of live of de podcast helemaal handig.. de 24streams via de GCN Radio site kan je ook streams krijgen in verschillende formaten. Wat ook kan is streamen via zapruder maar ja dan moeten we Zapruder ff lief aankijken die zouden een stream kunnen linken op de pagina
Gisteren toch een heftige uitzending over al die kinderen die uit huis worden gehaald. Pedofielen die de jeugdgevangenissen runnen en dat soort zieke shit. Misschien willen 10 jarige gedetineerde wel kontgeneukt worden door de bewakers wat een uitspraken.
Ik zit het nu ook live ook te luisteren (is vandaag denk ik een herhaling van gister, kon gister niet luisteren).
Dit is inderdaad niet te geloven, gelukkig gaan we niet in alles de VS achterna… (hoop ik)