Wachtwoord vergeten?

3 van de 4
3
De Alex Jones uitzending van vandaag
Gepost: 29 maart 2007 09:13 PM   [ Negeer ]   [ # 31 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883
Geregistreerd  2007-03-02

voor de liefhebbers van GTA vanavond 00.00uur de eerste trailer van GTA4 wink http://www.rockstargames.com/IV/

ja ik weet het… GROW UP!....  tongue laugh

Signature 

Always speaking the truth
But without hate for those who lie.

Profiel

Gepost: 29 maart 2007 11:33 PM   [ Negeer ]   [ # 32 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank
Totaal Aantal Posts  3043
Geregistreerd  2007-01-01

Wat heeft dat met Alex Jones te maken?

Vanavond was weer heftig ja, je kunt je oren niet geloven. Nog even dieper in de materie duiken....
Gisteren had hij iemand waarvan de kinderen uit huis waren gehaald en zijn vrouw was met een nieuwe baby gevlucht. Heeft zijn vrouw al 1 jaar niet gezien en ging zelf de bak in omdat hij zijn mond hield. Dit echt creepy, 911 is er niks bij.

Signature 

- Democratie zou verboden zijn als het zou werken.
- We moeten vrijheid legaal maken.

Profiel

Gepost: 30 maart 2007 03:39 AM   [ Negeer ]   [ # 33 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  232
Geregistreerd  2007-01-03

GO ROSIE

.

Profiel

Gepost: 30 maart 2007 03:48 AM   [ Negeer ]   [ # 34 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  232

Profiel

Gepost: 30 maart 2007 04:02 AM   [ Negeer ]   [ # 35 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  232

“this program is watched by 30 million people,mostly wives”

Profiel

Gepost: 30 maart 2007 01:38 PM   [ Negeer ]   [ # 36 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Haha iedereen schijnt die vrouw niet te mogen, kent 1 van jullie die vrouw nou goed? Ik kon wel een gezicht bij de naam plaatsen maar wat ze nu precies gedaan heeft de laatste 100 jaar??? Ooit in stake-out 2 gezien en laatst het hele Trump gedoe op CNN.

Signature 

Profiel

Gepost: 03 april 2007 02:04 PM   [ Negeer ]   [ # 37 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  131
Geregistreerd  2007-02-27

Hoe betrouwbaar en neutraal is Alex Jones nu eigenlijk? het schijnt dat die de Zionisten vaak buiten beschouwing laat, maar hij heeft het echter wel weer vaak over de ‘Neo-cons’ en das eigenlijk weer 1 pot nat… maar toch?!

“Alex Jones - Some People Say You Have Zionist Handlers”
http://www.youtube.com/watch?v=2pY2pnOrxrM&mode=related&search;=

Hier is een discussie betreft de ‘Alex-zionist connection’ (al 2 jaar geleden begonnen...) heb er enkele pikante quotes eruit gelicht…

“Alex Jones certainly has credible and truthful information, but why is he ignoring HJR 104-102-14, a law that will enforce the New World Order, and why does he let christianity and the truth be attacked by his pothead friends?”

“1 hand Alex is waking people up, other hand he is talking out of both sides and leading people astray”

“We all know he ignores Zionist issues. But did you know, he is also good friends with Charlie Sheen (whose father, Martin Sheen, is a Jesuit advocate)? If you want to know more about the MAIN forces behind the Illuminati, research Zionism AND the Jesuit Order as well. Here are a few sources which will get you started in your research”

“Alex Jones is a Zionist Gatekeeper. He refuses to expose in great depth. He ignores the subject matter in 99% of his research. Anyone who avoids exposing Zionism as part of the Illuminati is a Zionist Gatekeeper in my opinion. If the Illuminati can control the mainstream media, it can also control the alternative media as well. Do your own research and investigate every media persona who carries tremendous influence, for they can be pre-planted moles ready to undermine legitimate truth movements from within”

“Whether or not Alex is sincere and truly is fighting the New World Order, or just money grubbing whore who laughs at us makes no difference to me. He provides a valuable service and helps fight the disinformation in this country. He has enlightened me to many things, and I have verified them all independently of Alex. Most of the things he says are correct. All of us who have followed the emergence of the NWO know this.

However, we all must accept the possibility that Alex could be a “cultivated resistance” like ZION in the Matrix movies. As you know ZION was just another level of control that the machines created to give people a legitimate “choice” so their minds would accept the Matrix. Once ZION became too powerful, it was destroyed and the process repeated. So it could be with us. Alex may be been installed to give true patriots in this country an “outlet” for their frustrations and energy.

All that energy is dangerous to the illuminati if left unchecked. Also, it keeps patriots under one blanket, since real truth seekers tend to flock together....once our movement becomes too powerful, it will be easy to crush since they will know who we are due the people like Alex Jones. We will all be crushed alogn with Alex...”

http://houston.indymedia.org/news/2004/11/35190_comment.php

Alex Jones Exposed!  http://www.opposingdigits.com/alex/

Profiel

Gepost: 03 april 2007 02:17 PM   [ Negeer ]   [ # 38 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  211
Geregistreerd  2007-01-23

Ja ja dat lulverhaal weer over Alex Jones,zodra je niet het Vaticaan en de Joden de schuld van alles geeft dan ben je opeens een zionistische gatekeeper.Alex valt met enige regelmaat de Amerikaanse en Israelische Zionistische machtstructuur aan maar hij is gelukkig geen gebroken plaat die steeds weer hetzelfde eentonige liedje blijft spelen namelijk:The Jews Did It.Niet alle kwaad in de wereld komt door de Joden beste mensen en kan iemand mij eens vertellen waarom er zo weinig openlijke zionisten bij de jaarlijkse Bilderberg vergadering komen.

Signature 

Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein.

Profiel

Gepost: 03 april 2007 03:23 PM   [ Negeer ]   [ # 39 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Dit komt zeker van de frenchconnection/Hufschmid?
Ik heb een aantal zaken bekeken maar ik vind het allemaal een hoop suggestief gedoe. Ze gebruiken ook een uitzending van 2000 over het millenium probleem, Alex gaat dan inderdaad nogal wild te keer. Al zijn oude dingen zijn vreselijk wild en ruw gedaan, alleen kijk ik naar zijn huidige dingen voor een oordeel. Alex Jones is gewoon een Pitbull en dat is gewoon zijn stijl en persoonlijkheid. We vinden het allemaal fantastisch als hij wild begint te worden en politici in zijn films aanspreekt in het openbaar, een poedel kan zoiets niet doen! Dan moet je ook niet gaan zeuren als hij wild doet bij andere zaken waar het niet direct nodig is. Het is ook heel duidelijk dat hij tegenwoordig een stuk rustiger is en meer volwassen, hij is immers pas 33. Hij zegt zelf ook dat hij in het begin nogal een ego had en het fantastisch vond om de bink te zijn, zijn zelfreflectie is prima.
Dat eeuwige gezeur dat alles uit Israel komt, het klinkt inderdaad als een gebroken LP.  Ik heb hem ook nog eens dit horen zeggen over dit Israel gedoe, hij woont in Amerika wat kan hij doen aan Israel? Hij kan wel al het gajes in Amerika aanpakken en daarmee zijn land terugkrijgen, lijkt mij ook een goede 1e stap. Zonder Amerika is Israel immers net zo’n grootmacht als Nederland. Ik ben het ook eens dat je heel simpel kan zien wie “de goeie” zijn, mensen die zich alleen bezighouden met het zwartmaken van andere waarheidzoekers hebben zeker tijd teveel.

Signature 

Profiel

Gepost: 11 april 2007 11:51 PM   [ Negeer ]   [ # 40 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Iemand vandaag geluisterd naar de piloot? De duikvlucht bij het Pentagon kon hij pas nadoen na 10 pogingen in een simulator bla bla bla. Daarna icm met Alex Jones nog even zeggen dat je even de yoke naar beneden duwt zodat ze hun hoofd in het plafond begraven etc.  De passagiers zouden die terroristen met kleine mesjes wel even aanpakken, terwijl heel Amerika wel als een kudde bange schapen niks doet tegen alle problemen. Zembla had het helemaal fout of bullshit verhalen???

Signature 

Profiel

Gepost: 12 april 2007 01:07 AM   [ Negeer ]   [ # 41 ]  
Gatekeeper
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  232

ja en die ouders van alicia titus die nu eigenlijk ook liever de ware toedracht van de dood van hun dochter boven water willen hebben i.p.v.
hun leven lang in een leugen daarover moeten geloven en Rodrigues bedanken dat hij ze de ogen geopend heeft

Profiel

Gepost: 12 april 2007 05:30 AM   [ Negeer ]   [ # 42 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Ik wil eigenlijk zeggen dat ik het een beetje bullshit verhalen vind, tot zover ik het kan hepalen. Als je met een stanleymes even iemand demonstratief de strot doorsnijdt dan spuit het bloed er wel uit. Wedje leggen dat mensen verdoofd in hun stoel blijven zitten. Zover ik weet liepen kapingen voor 911 wat minder dodelijk af dus waarom zou men nu wel ineens gaan ingrijpen. De geschiedenis leert toch echt dat dit soort kapingen ergens op een vliegveld eindigen, niks nooit stoere piloten die wel even de kapers in elkaar rammen. Het had allemaal een hoog topgun gehalte, bullshit dus. Wat zaten ze bij Zembla dan in de simulator te doen, de boel voor de gek aan het houden? Lijkt me ook wat raar want ze hadden immers geen problemen met kritische zaken zoals Jowenko en inside trading. Ze begonnen toch echt over zuurstof apparaten, drukpakken en dat zo’’n Boeing half uit elkaar vliegt tijdens zo’n bocht. Een gemiddeld air crash investigation programma op Natgeo laat nog meer abnormale stunts zien waarbij het tot op het laatste moment nog goed gaat, ze knallen altijd in de zee of tegen een berg.

Signature 

Profiel

Gepost: 12 april 2007 09:22 AM   [ Negeer ]   [ # 43 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883

Weet je waar ik een pest hekel aan heb… mensen die zelf geen mening kunnen vormen en dus maar op het woord van anderen gaan zitten hangen alsof JesusnChristus gesproken heeft e als het dan achteraf niet helemaal klopt of de waarheid net ff wat anders ligt meteen gaan liggen zeiken over de boodschapper… Kan je doen maar jullie maken mij niet wijs dat jullie dan ook nog NOS of wat voor een neuws org ook nog kijken. Het soort mens datzelf vooral geen mening heeft of kan vormen en het dus doet met de mening van een ander. En het liefst natuurlijk met wat smeuige kreten als zionist en jodenhater… ik kreeg laats nog een mailtje.. ‘Alex is een Christen maar ook een zionist’.... Geloof mij nou maar net als DE JOOD wordt je als ZIONIST geboren. DAt Alex een dubbele agenda zou hebben is werkelijk van een niveau inspector Gadget. Je zou voor de grap Alex een moeten vergelijken met een CNN en je afvragen bij wie krijg ik meer info… en dan es kijken naar schaal.. kleine alex vs. BIG CORP.

Signature 

Profiel

Gepost: 12 april 2007 09:36 AM   [ Negeer ]   [ # 44 ]  
Alien Abductee
RankRankRank
Totaal Aantal Posts  883

Nog dommer is het mee te gaan in het down playen van de belangen die Israel’ heeft over de wereld. Naief doen over israel is volslagen idioot. Je moet toch weten dat als het ‘israel probleem’ is opgelost de wereld een stuk vrediger is..niet? De invloed over de US eens wegvalt dat zaken doen op de wereld plots ook een stuk makkelijker zal gaan. Dus aub steek je kop niet in het zand wat israel betreft het is probleem NR 1 voor de hele planeet.

Signature 

Profiel

Gepost: 12 april 2007 12:40 PM   [ Negeer ]   [ # 45 ]  
Illuminatus
RankRankRankRankRank

Was dat een aanval op mij?  grin

Signature 

Profiel

3 van de 4
3