Busch verleend zichzelf alvast amnestie |
|
|
| Gepost: 26 september 2006 01:13 AM |
[ Negeer ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Totaal Aantal Posts 17907
Geregistreerd 2007-01-01
|
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 26 september 2006 02:12 AM |
[ Negeer ]
[ # 1 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Dit soort “general amnesty laws” worden (tegenwoordig) over het algemeen beschouwd als zijnde in strijd met internationaal recht, en dus automatisch “null and void”. Op termijn zal deze wetgeving zeer waarschijnlijk ongeldig verklaard worden door het US Supreme Court zelf (zoals de hoogste nationale rechters de laatste jaren ook gedaan hebben met soortgelijke vroegere wetten in Spanje, Chili en Argentinië) danwel door het Inter-American Court of Human Rights, de Inter-American Commission on Human Rights of het UN Human Rights Commitee (zoals de laatste jaren ook gebeurd is m.b.t. soortgelijke wetten uit Peru, Haiti, El Salvador, Uruguay, Argentinië, Chili en Colombia). E.e.a. zal m.i. slechts een kwestie van tijd zijn.
Overigens is nu eens te meer duidelijk waarom de VS zich niet wilden aansluiten bij het International Criminal Court.
Het International Criminal Court (ICC) heeft namelijk scheit aan dit soort wetgeving. Bovendien is Amerikaans staatsterrorisme een “crime against humanity” en valt daarmee onder ICC jurisdictie, ware het niet dat de VS geen partij zijn bij het ICC Statute…
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 26 september 2006 03:56 AM |
[ Negeer ]
[ # 2 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Ik dacht dat het traditie was dat de nieuwe Amerikaanse president de oude altijd een pardon verleent.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 26 september 2006 05:51 AM |
[ Negeer ]
[ # 3 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Audie - 26 september 2006 03:56 AM Ik dacht dat het traditie was dat de nieuwe Amerikaanse president de oude altijd een pardon verleent.
Er komt ook geen andere president na Bush, dan moet hij het zelf maar doen
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 26 september 2006 07:27 AM |
[ Negeer ]
[ # 4 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Ik wel hem dat pardon wel verlenen........BAM BAM...oh pardon!
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 26 september 2006 11:41 AM |
[ Negeer ]
[ # 5 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Odwin - 26 september 2006 07:27 AM Ik wel hem dat pardon wel verlenen........BAM BAM...oh pardon!
Al deze stoere machtige mannen zijn de grootste watjes zodra de bodyguards er niet meer zijn. Ik hoop het nog mee te maken dat op een dag de politie etc. collectief de middelvinger opsteekt tegen dit soort figuren. Ze zullen als opgejaagd wild rennen voor hun leven, dan kan mooie tv opleveren.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 26 september 2006 08:39 PM |
[ Negeer ]
[ # 6 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Maar laten we vooral niet vergeten dat Bush een stro-man is en dat Cheney en Rumsfeld net zo gevaarlijk zijn, zo niet gevaarlijker!!!
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 27 september 2006 01:24 AM |
[ Negeer ]
[ # 7 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
De Illuminati traumatiseren hun eigen kinderen vanaf geboorte om ze zo volledig te kunnen controleren. Trauma-induced conditioning heet dat. Dit kan multi personality syndrom opleveren wat ongeveer hetzelfde is als een gefragmenteerde harde schijf. Ieder stukje kan dan apart worden geprogrammeerd met een nieuwe persoonlijkheid. De CIA deed/doet hetzelfde met MK Ultra en Monarch mind control technieken.
Als dit waar is en als de Illuminati rücksichtlos efficiënt zijn met hun eigen nageslacht dan zou het dus kunnen wezen dat de elites allemaal gebroken persoonlijkheden zijn die niet anders kunnen doen dan het meesterplan volgen. Dan zijn de Illuminati dus eigenlijk het eerste en grootste slachtoffer van hun succes. Maar wie weet, is het ‘t allemaal wel waard voor hun satanische goden.
Bush, met zijn achtergrond van drugs en drankverslaving en zelfs mogelijk lidmaatschap van een satanische sekte, past opmerkelijk goed in dit profiel. Alles wat hij in het openbaar zegt moet hem ingefluisterd worden. Eigenlijk zouden we medelijden met hem moeten hebben.
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 27 september 2006 02:29 AM |
[ Negeer ]
[ # 8 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Audie - 27 september 2006 01:24 AM De Illuminati traumatiseren hun eigen kinderen vanaf geboorte om ze zo volledig te kunnen controleren. Trauma-induced conditioning heet dat. Dit kan multi personality syndrom opleveren wat ongeveer hetzelfde is als een gefragmenteerde harde schijf. Ieder stukje kan dan apart worden geprogrammeerd met een nieuwe persoonlijkheid. De CIA deed/doet hetzelfde met MK Ultra en Monarch mind control technieken.
wowowowowowowo wacht even, kan je dat hard maken?
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 27 september 2006 05:37 AM |
[ Negeer ]
[ # 9 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
swinferno - 27 september 2006 02:29 AM Audie - 27 september 2006 01:24 AM De Illuminati traumatiseren hun eigen kinderen vanaf geboorte om ze zo volledig te kunnen controleren. Trauma-induced conditioning heet dat. Dit kan multi personality syndrom opleveren wat ongeveer hetzelfde is als een gefragmenteerde harde schijf. Ieder stukje kan dan apart worden geprogrammeerd met een nieuwe persoonlijkheid. De CIA deed/doet hetzelfde met MK Ultra en Monarch mind control technieken.
wowowowowowowo wacht even, kan je dat hard maken?
Zijn een aantal films van in omloop waar dit haarfijn wordt uitgelegd, incl. slachtoffers. Kun je het keihard maken, nee er is geen videoband van het gebeuren. Er zijn wel genoeg documenten te vinden over MK ultra en andere hersenspoel experimenten. Het is iets om over na te denken
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 27 september 2006 10:26 AM |
[ Negeer ]
[ # 10 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
kan je mss een paar films/docus noemen? dan zal ik vanavond eens verder googlen op MK ultra, daar had ik wel eens van gehoord of gelezen (vroeger had je zo’n blaadje, x-factor, die hadden artikelen over dit soort dingen, heb nog een hele stapel in de kast liggen)
|
|
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 27 september 2006 02:03 PM |
[ Negeer ]
[ # 12 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
swinferno - 27 september 2006 10:26 AM kan je mss een paar films/docus noemen? dan zal ik vanavond eens verder googlen op MK ultra, daar had ik wel eens van gehoord of gelezen (vroeger had je zo’n blaadje, x-factor, die hadden artikelen over dit soort dingen, heb nog een hele stapel in de kast liggen)
Ik kan geen titels uit mijn mouw wapperen, het begint bij mij echt een zwart gat te worden ik heb zoveel gezien
Ik weet wel dat David Icke in zijn optreden hier aandacht aan besteedt. Er is iemand die beweert door George Bush senior jarenlang te zijn misbruikt, dat is schijnbaar echt een schoft. Je hoort het vaak terugkomen dat gedoe met kinderen en jonge meiden, er is ook ergens een discovery uitzending te downloaden die dankzij smeergeld niet op tv is gekomen. Dat ging geloof ik over een pedofielen ring in Washington bij de hoge heren in de politiek.
|
|
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 27 september 2006 10:59 PM |
[ Negeer ]
[ # 14 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst…
Sexueel misbruik is een heel goed programmeerhulpmiddel.
De grootste personen worden gereduceerd tot hersendode holbewoners als je hun sexuele zwakte weet te vinden.
Sex = controle.
En als het overgrote deel van de bevolking alleen nog maar reageert op primitieve impulsen als sex, geweld en verslaving dan heb je die bevolking in je macht.
Geschiedenis is saai joh, alleen maar jaartalletjes stampen. Voor het grootste deel van de bevolking is dit de hoofd-associatie die ze met geschiedenis hebben. Wie is er nou geïnteresseerd wat er voor de Tweede Wereldoorlog is gebeurd… Politiek en economie… net zo saai! Geen interesse, geef ons sex, geweld, drugs en rock ‘n roll. En sport of iets anders wat écht belangrijk is…
|
|
|
|
|
|
| Gepost: 28 september 2006 09:48 PM |
[ Negeer ]
[ # 15 ]
|
|
|
Rothschild's Spawn
Geregistreerd 2007-01-01
|
LOL ja en vooral het vak maatschappijleer en geschiedenis afschaffen… triest..als je scooter maar goed zit is de mentaliteit.,,,lijkt het,maar anderzijds Audie, zie jij de verhalen van de verliezers, cq verdwenen volken in je geschiedenisboekje als je niet studeert ( HBO)?? , neee.... want de winnaar schrijft de geschiedenisboekjes en zal zorgen dat elk spoor van de verliezer verdwijnt...simple as that.
|
|
|
|
|