[big]Ik kom eigenlijk steeds meer muziek tegen van nu en ook vroeger dat over Zapruder onderwerpen gaat. Ik vind het ook heel prettig om naar te luisteren dus dit wordt een verzamel topic. Kom je iets leuks tegen plaats het even.[/big]
Ministry is genomineerd voor een Grammy, geen idee of ze hem hebben gekregen of nog moeten krijgen. Gaaf nummer, ik mag graag een harde gitaar horen
1 uit de oude kast. Ik was vroeger helemaal wild van dit nummer, kwam bij Beavis and Butthead langs Een bak herrie en duistere rockers die door rook en destructie lopen, fantastisch. Nu snap ik wat het hele new world order is, ze samplen Bush zelfs en dat voor 1992
Hij is mooi.......... ik doe ook graag een deuntje , dat weten ze vast wel hier..
Ik kwam echter net tijdens een van mij joetjoep opdiep werkjes een filmpje tegen..dat ik nog niet ken .... das dan wel weer apart,, de aanslag met een andere camera gefilmd, verkeerde topic ? ja jeem, ik word al maf met 2 zapruders nu hahaha. ik post op allebei en raak de draad kwijt zo. filmpje dat nieuw was voor mij bout the twinnies.
Ministry regeert! (Of zou dat moeten doen heheh) Is inderdaad de band die me indertijd voor het eerst op het begrip New World Order attendeerde. Een nummer die trouwens best in een drum n bass-set zou passen, bedenk ik me nu…
http://www.youtube.com/watch?v=i1Y_952Pu60&mode=related&search;= ik ben dan wel een man en vrijgezel, maar ik steun de dames in de bweging graag, zeg ik dan maar.
En ik vind het een mooi nummer, de dames hadden meer gekleed mogen zijn maar het gaat om de boodschap, ik post het niet a la fietsenhok....lol
Was er die great woman maar geweest de laatste jaren, helaas, maar mooi nummer.
Ik heb soms van die dagen....eerder gepost maar blijf dan maar ver uit mijn buurt..of je moet bevriend zijn, eerder gepost zalig nummer en een hoek voor muziekjes is ideaal...kan de rest serieus posten en wij...wel iedereen hier zijn song.
Edit John The revelator kom ik steeds vaker tegen, te gek Johnito en ook, krijg ik e mails van mensen die denken dat ik nijntje eleven nog niet ken, dat is hier geloof ik door Ragna uitgevonden.
Rage against the machine Goede gitaren met goede boodschappen, je kunt eigenlijk alle nummers opnoemen.
Deze clip doet mij altijd wel een speciaal gevoel geven, een grote lijst met vroegere helden en zaken. Het laat ook zien hoe ongelovelijk schaal onze maatschappij is geworden, hebben we nog helden en vooruitgang? Leeghoofdige tienerzangeresjes die met nagekauwde onzin komen zijn tegenwoordig de idolen.