“Brood en Spelen” 28 juni , Bereidt u zich maar voor op wederom een documentaire want deze kerel heeft werkelijk een bloedhekel aan dat hele voetbalgedoe.
De mensen die naar dat scherm kijken durf ik stompzinnig te noemen !
Aloe Blacc - I Need A Dollar ---- How To Make It In America - HBO
“ Aloe Blacc - I Need A Dollar, theme song from HBO’s How To Make It in America, starring Kid Cudi, Bryan Greenberg
Video for Aloe Blacc’s single “I Need A Dollar” from the forthcoming album Good Things (Stones Throw) “
http://www.youtube.com/watch?v=Amh0aVCB4mw&feature=watch_response
Sorry for the bad sound quality......
-
http://www.youtube.com/watch?v=IPyDwcaiPfc @Morpheus
Ja…leuk Morpheus. Vraag mij echter altijd af of je hier iets….een mening of zo (het liefste die van jezelf)...aan toe wilt voegen om een clip wat persoonlijks te geven. Ik neem toch aan dat je een eigen mening hebt en nog over een ander uitingsorgaan beschikt dan enkel maar copy/paste. Met een indrukwekkende carriere
Quote: Ola
-
Laat ik me voorstellen, ik ben lang leraar geweest op een Hogeschool met als Hoofdvakken “Mythologie”, Geschiedenis algemeen en maatschappijleer.
-
De Mazzel Sjaak.
-
als jij die achter je hebt liggen moet zoiets een fluitje van een cent zijn… toch?
En ik neem aan dat je, nu je niet meer elke dag naar je baantje moet hobbelen, wellicht over een overschot aan vrije tijd beschikt die je in staat stelt om af en toe wat zinnigs aan je Zapr.Inc topics toe te voegen. Kom nu niet met een smoes aan dragen dat je 23/7 aan het vissen bent en slechts 1 uurtje per dag over hebt om aan Zap.Inc te besteden. If so.....dan kan ik voor je methode nog wel wat begrip opbrengen. Kom op joh....laat eens wat persoonlijks zien. Of ben je van mening dat Zapr.Inc. dit niet nodig heeft nadat je reeds (eigen woorden) 5 generaties totaal geestelijk verprutst hebt. Mag het ietsje meer zijn of was je meester(lijke)carriere slechts van zeer korte duur Morpheus? Nog leuke contacten overgehouden uit die periode? Geen enkele van hun interesse om te Zap.Inc roederen? Het moet je toch beslist opgevallen zijn dat we hier een groot gebrek hebben aan intelligente leden die voor hun mening uit durven komen. Als je me niet gelooft dan moet je voor de aardigheid eens een nader kijkje nemen naar de historie van deze Zapr.Inc. Dan kun je met ogen eigen het verloop of beter gezegd..... DE LEEGLOOP lezen. Of dat met de verdwijning van Monkeyman te maken had/heeft? Zou het niet weten. Wel kerel....laten we maar het beste ervan trachten te maken in de hoop op meer respons. Ik reken op je! Laat die arme vissen nu maar eens een tijdje met rust.
-
Cheers,
FF@F