Tot over een week..om precies te zijn de"Sneekweek",Fryslân 2010.
Lowkey - Obama Nation With Lyrics
OK....als jij niets toe wilt voegen aan die vid. dan je weekje Sneek dan zal ik het wel doen. Gelukkig kan ik op dit moment You Tube openen dus weet waarover het gaat. Prima text maar ik val over een belangrijk punt en dat is dat Obama en zijn adm. ook slechts puppets zijn. Niet dat dit ze minder schuldig maakt natuurlijk en dat geldt ook voor de arrogance/ignorance van het Amerikaanse volk. Welk volk lijdt hier overigens niet onder? Puppets van wie? Goede vraag.... Wel, ik denk dat heel dicht bij het antwoord komt als men de geldstroom tot aan het einde toe volgt en ook eens kijkt in wat de geschiedenis ons te vertellen heeft over wie vroeger aan de touwtjes trok en hoe men die macht verkregen had.
Israel en Engeland komen ook telkens in de kijker. Onderzoeken die hap.... met enkel plaatjes draaien en vidiootjes kijken komt men er volgens mij niet. Prima als entertaining overigens..... Voldoende om gezapige oudjes hun geweten mee te kunnen te sussen?
-
-
Making Out Like
Everything Is Normal
By Michael James
Quote:
The Leader of the Free World shoots the breeze with Jesus and sings songs about his pet dog while his chosen successor, the geriatric and seriously unhinged John McCain, talks to walls and poops in his pants. Both want to nuke Iran, just for the hell of it. And because Israel says so.
-
Anything out of the ordinary here? Surely not.
After all, Israel comes first, and what’s good for Israel is good for America and the rest of us. Right? So let’s make out like everything is just swimmingly, perfectly normal.
the fluoride song) WATER CRIMES by Trillion feat. Tono
WATER CRIMES
Lyrics:
“why ya wanna poison me? with chemical concoctions in my water
why ya wanna poison me? it’s gonna make my life shorter?
water is life, not just drips down the sink drain. it’s a basic human right to sip a fountain or drink rain
instead they dump chemical waste into the reservoir”
“The youngest of the brothers, guitarist David, pushed the group in a hard-rock direction that presaged punk, and while this certainly didnt help them find a following in the mid-70s, today it makes them look like visionaries.”
Onze fraaie polikliek heeft gesproken en daarom moeten vervelende onderzoek journalistiek programma’s en zelfs hele omroepen maar verdwijnen om plaats te maken voor Telegraaf bagger.
Omroep Llink had afgelopen week een mooie afscheids uitzending waarin ze nog fijn even een trap na gaven met op één na allemaal protestmuziek.
Normale politiekHøken
]1 september is het zover. LLiNK stopt als publieke omroep.
Tijd om afscheid te nemen. Maar niet getreurd, we gaan feestend het bestel uit. En hoe kunnen we dat beter doen dan met een avond vol goeie muziek en mooie verhalen?
They try to control your mind but deaf and blind they never listen
Did we walk on the moon that day, shot JFK and 9-11?
Get down on your knees and pray to gods that they won’t go to heaven.
...and it’s gonna be a
Right now your star is ascending
And your head is bursting with pride
But i wonder if custer was still singing
¡°this land is my land¡± when he died
Custer’s blunders cost him his life but gained him everlasting fame. His defeat at the Little Bighorn made the life of what would have been an obscure 19th century military figure into the subject of countless songs, books and paintings.
“Life is a struggle and in this economy the struggle gets harder and harder. For many people the American dream is a nightmare”
The United States Supplemental Nutrition Assistance Program (SNAP)
historically and commonly known as the Food Stamp Program, is a federal-assistance program that provides assistance to low- and no-income people and families living in the U.S. Though the program is administered by the U.S. Department of Agriculture, benefits are distributed by the individual U.S. states.
Geen kritiek op mijn oude LPG Dodge Dodge Ram Van B2500 uit 1998,hij is er helemaal klaar voor. !
Die wagen is op leeftijd maar 7 man inclusief actiemateriaal kan hij nog makkelijk vervoeren hoor.
Tip : Brabantia neem oorbescherming mee want mijn autoradio is wel nieuw,en mag hard.
New Paradigm -ONE
Ook veel succes voor de mensen van WacHolland.org met hun actie in Amsterdam
Een goed idee om af en toe eens een persoonlijke visie over de geplaatste clip bij te voegen zodat anderen hierop in kunnen haken. Op zo’n manier wordt het toch stukken interessanter? Speciaal voor nieuwkomers die wellicht op die wijze hier hun draai zouden kunnen vinden.....inplaats van ff kijken en het al dan gauw voor gezien houden vanwege de onpersoonlijkheid. Een simpele toegevoegde kreet als menings uiting doet namelijk bitter weinig dacht ik. Als ik naar het begin van deze topic kijk dat weet je ook gelijk wat ik hiermee bedoel.
-
monkeyman…...Totaal Aantal Posts 3043
Symbiose …...Totaal Aantal Posts 2276
Johnito ……..Totaal Aantal Posts 1119
komodo …… ..Totaal Aantal Posts 1102
arie …………....Totaal Aantal Posts 1788
backtrace …….Totaal Aantal Posts 164
NoDeca ……....Totaal Aantal Posts 100
x ……………......Totaal Aantal Posts 436
Roberto ……...Totaal Aantal Posts 166
Etc.etc.
En waar zijn deze al die Zapruder leden nu? Buiten onze onstervelijke enige en echte, last of the Mohicans, Symbiose om dan. En hoeveel van de nieuw aangesloten leden plaatsen een topic of voelen de behoefte om te reageren? Ik hou het niet echt bij maar mijn gevoel en de ledenlijst zegt mij dat het stukken beter kan als ik de ellenlange lijst van leden met een zero topic cq reply achter hun naam bekijk.
-
FF@F
Okay, ik ga straks een toespraak houden op het Plein in Den Haag, en vervolgens live meezingen met dit eigen nummer, waarvan de tekst gewoon weergeeft wat ik denk…