Wat ik de laatste dagen echt heb gemist, dat is de categorie: AKTIE.
Deze bestond wel in de oude structuur en als iemand daar iets plaatste, dan konden anderen zich daar gemakkelijk bij aansluiten. De laatste dagen liep er een aktie onder de categorie Politiek, het topic heette “Vraagje”. Het heeft even geduurd voor ik doorhad dat daar een actie onder zat. En het andere topic stond bij Zapruder Inc. Het ging om een on-line demonstratie voor de vrede in het Midden Oosten. Tot mijn verbazing reageerden er slechts weinig mensen, het duurde lang voor het op gang kwam.
Een topic als: Even stemmen mensen, staat ook bij Zapruder Inc. terwijl het ook hier ging om een actie.
In deze categorie staan trouwens een aantal zeer inhoudelijke draden! Het lijkt alsof mensen die niet weten waar ze hun topic moeten plaatsen het dan maar daar neerzetten. Misschien is een categorie Overig dan toch handiger.
Verder was er nog het voorstel om een aparte categorie te maken voor religie. Maar ik mis dan weer de categorie: “Persoonlijke politiek.” Het resultaat is dat de Babyfabriek nu bij Twillight Zone staat, terwijl het gaat om een misdaad die de persoonlijke levenssfeer betreft. Daar is niets “weirds” aan en het is simpel verklaarbaar. Het aanbod richt zich in dit geval naar de vraag! En de markt wordt aangeboord, door informanten die in ziekenhuizen werken en weten welke vrouwen tevergeefs proberen om zwanger te raken.
Hoort dus eigenlijk onder maffia-praktijken.
Ook zie ik weinig verschil tussen twilligh zone en buitenaards.
En Corporatisme en Geopolitiek zouden wat mij betreft ook kunnen worden samengevoegd.
Welnu, dit is niet bedoeld als kritiek. Ik was laatst weer eens op Hyves en wat is Zapruder dan toch heerlijk overzichtelijk! Maar omdat de aktie voor 27 januari zo traag op gang kwam, dacht ik: Kom, ik zal er eens naar kijken.